2014-08-05, 21:31
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razoz
Helt okej pris, men är den sidan verkligen seriös? Många varningsklockor, felstavningar överallt och inga reviews online. Någon som har egen erfarenhet?
Jag har handlat där ett par gånger för längesedan och fick det jag beställde då utan problem samt hört om andra som också beställt efter mig så tror faktiskt det kan fungera bättre idag när dom kör med ett snabbare fraktbolag.
Citera
2014-08-06, 06:13
Medlem
Razozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Håller med. Felstavningar får de bättra på.

Men här är några reviews:
http://www.vinboden.com/catalog/cust...ee273c2c51a1e4

Jo, men utöver deras egna hemsida tänkte jag. Det går ju snabbt att svänga ihop ett par godhjärtade reviews!
Citera
2014-08-06, 11:46
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razoz
Jo, men utöver deras egna hemsida tänkte jag. Det går ju snabbt att svänga ihop ett par godhjärtade reviews!
"Mycket nöjd snabb leverans bra utbud, men föpackningen var dålig skulle vara packat lite bättre, en vara var krossad"

Tveksamt om de skulle skriva så här om sig själv.
Citera
2014-08-06, 15:35
Medlem
Sprangdegs-Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Du skrev ju att det tog 4 veckor i ditt förra inlägg här #3047?

Jo, kanske ska förtydliga. SoV fuckade upp med semestrarna och tog typ 3 veckor på sig att packa ordern.
När ordern väl var packad så lyckades TSD få hem mina varor på ca 1 vecka vilket får anses som godkänt för deras del.
Citera
2014-08-11, 20:55
Medlem
islandmountain10s avatar
Nyligen hämtat ut ett paket från Scanbolaget.
Valde OWD som fraktalternativ och de var snabba som vanligt, paketet var framme mindre än 5 dagar efter beställning!
En trevlig överraskning var också att de hade ersatt min 0,7 liter Smirnoff med 1 liter!
Citera
2014-08-12, 22:09
Medlem
Batoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batos
Har också beställt från http://www.bodegashop.com/
Funkat bra men minussidan är lite dyr och lång frakt. Har nyligen gjort en beställning härifrån med några polare så väntar ankomst nästa vecka om allt går bra.

Tänkte uppdatera hur det gick med beställningen från Bodegashop.
Efter 5 veckors väntan fick jag igår äntligen spriten. Jag bor i Finland men Transaver hade på nått sätt fått för sig att jag bor i Sverige. Så där har paketet snurrat på i en månad. Efter flera mejl och ett telefonsamtal med Transaver lyckades de äntligen få paketet på rätt kurs.

En flaska var sönder och den har Transaver lovat att betala kostnaden för. Tråkigt när saker strular men har ju iallafall några flaskor att supa ner sig med nu en tid.
Citera
2014-08-14, 19:35
Medlem
Rippless avatar
Tänkte tjacka några plattor framöver från vinsajten. Vad kostar frakten om man skulle ta 12 flaskor Erdinger?
Citera
2014-08-14, 21:13
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Tänkte tjacka några plattor framöver från vinsajten. Vad kostar frakten om man skulle ta 12 flaskor Erdinger?
Det ser du om du lägger beställningen i varukorgen, går till varukorgen och klickar på beräkna hos E-Box Delivery eller formica parcel.

Vad jag vet så finns det bara 2 sidor som man kan beställa mindre mängd öl från utan att frakten blir mer än förtjänsten men verkar ha varit sådär med leveranstiden nu under sommaren.
Citera
2014-08-19, 17:53
Medlem
psykos7s avatar
Har tyvärr inte orkat läsa igenom hela tråden. Finns det sidor som säljer till personer som är 18? Eller är det alltid 20 som gäller? Och hur mycket kan man köpa innan tullen gör något?
Citera
2014-08-19, 17:59
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykos7
Har tyvärr inte orkat läsa igenom hela tråden. Finns det sidor som säljer till personer som är 18? Eller är det alltid 20 som gäller? Och hur mycket kan man köpa innan tullen gör något?

Åldern kontrolleras inte. Det kommer i flera paket om man beställer mycket så det är bara att köra på.

Sedan så kan man faktiskt söka i tråden om man inte orkar läsa hela. Det här har besvarats flera gånger tidigare.
Citera
2014-08-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Håller med. Felstavningar får de bättra på.

Men här är några reviews:
http://www.vinboden.com/catalog/cust...ee273c2c51a1e4
Fick deras nyhetsbrev: "3 whicky till superpriss!"
Citera
2014-08-19, 21:18
Medlem
Om man beställer från scanbolaget, betalar man allt hos dem sen bokar man en separat transport som man betalar på en annan hemsida? eller hur funkar det?

Finns OWD transport kvar? hittar ej deras hemsida.
Senast redigerad av Jakersnelekore 2014-08-19 kl. 21:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in