Hej.
Vilken sida rekommenderas , om man "bara" vill köpa 4-5 tetror vin samt ett par lådor öl ??
Känns ju som att frakten äter upp all vinst !!
Precis som du säger lönar det sig knappt om man inte beställer några flaskor sprit också... Är ju en viss risk också så frågan är om det man tjänar är värt risken när man beställer vin/öl....Beställ sprit istället och köp öl på systemet
Någon som vet någon hemsida/butik där man kan köpa flak eller billigt Brewdog. Var på deras pub i London och det måste vara det godaste öl jag köpt så skulle vilja köpa några flak.
Fick hem min 36kg-beställning från Vinsajten idag, fram till dörren. Mycket smidigt! Beställde natten mellan torsdagen och fredagen. Dock såg jag att det här flaket jag beställde, http://www.vinsajten.com/SE/Catalog/...ils/66726.html, går ut april 2014. Det är ju nu alltså. Borde jag klaga? Har inte direkt tänkt dricka upp alla 12 den här månaden.
Fick hem min 36kg-beställning från Vinsajten idag, fram till dörren. Mycket smidigt! Beställde natten mellan torsdagen och fredagen. Dock såg jag att det här flaket jag beställde, http://www.vinsajten.com/SE/Catalog/...ils/66726.html, går ut april 2014. Det är ju nu alltså. Borde jag klaga? Har inte direkt tänkt dricka upp alla 12 den här månaden.
"Umeå, Sverige Försändelsen har avvisats av tullen"
Beställde alkoholen av Scanbolaget
Har jag bara haft en jävla otur, eller satsar tullen att sätta dit vanlig svenssons nuförtiden?
Nån som vet vad som händer nu?
På Scanbolagets hemsida står det ju att det är lagligt att beställa hem alkohol
MVH: Första gången jag provar beställa hem alkohol från Tyskland
Postens Kundtjänst går ej att komma fram till, dessutom säger telefonsvararen "Vi har just nu stora störningar i våran paketdistribution" Tro väl fan det om Tullen knallat in på postens paketterminaler för att söka efter paket med alkohol
Senast redigerad av Silvanax2 2014-04-15 kl. 16:46.
Anledning: Edit:
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!