Citat:
Ursprungligen postat av
jeffreythugga
Borde komma fram idag, verkar som att det ligger på ombudet men inte blivit skannat av personalen än. Så räkna med iallafall 7 arbetsdagar.
Har läst mig till i princip samma sak, min uppfattning har varit att majoriteten menar att helvetet brakar lös 48-72h efter sista dosen. Har egentligen inte ens haft några symptom att tala om, men skulle isåfall säga att första 48h var "värst" för min del. Det var enbart lätt ångest till och från, samt brist på motivation. Varav båda varit väl påtagliga innan phenibut kom in i bilden.
Är faktiskt chockad, var inställd på betydligt värre och fått ganska rejäla ångestattacker innan jag slutade pga vad jag ställt till med. Övertygad om att r/quittingphenibut gör mer nytta än skada. Visst att en del säkert läser där innan de börjat och blir avskräckta, vilket såklart är bra, men killgissar att väldigt många redan använder på en nivå som lutar åt missbruk, och lurar sig själva att de inte kan sluta pga att de måste sköta jobb, vardag etc. utan att ens ha försökt.
Okej, tack då är jag förberedd på en något längre leveranstid nästa gång.
Det stämmer att man inte ska läsa så mycket negativt, man bjuder in mer av sån energi till sin verklighet i så fall. Men jag har inte lyckas tänka bort AT från andra substanser tidigare dessvärre. 🙃 Det handlar mer om hur man tacklar AT, vilket jag kanske gjort bra även om jag verkar vara känslig och mottaglig i grunden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-Dussin-XII
Jag måste beställa Phenibut snart igen!
Ensam så är det en ganska värdelös substans, enligt mig, men tillsammans med Gabapentin eller Metylfenidat så blir det en helt annan sak!
Jag håller med, bästa ruset med Phen hitils var tillsammans med Elvanse (inte riktigt samma sak som Metylfenidat men typ). Fast kan ju bero på att Elvanse är min grundmedicin, något som man anser att jag behöver i vilket fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Ta det inte FAA sublingual. Jag provade det en gång och fick en kemisk brännskada under tungan av det.
Är du säker på att det inte var HCL? Men hur mycket tog du och hur länge höll du det kvar i munnen?
Jag provade i alla fall sublingualt, 1 g i två omgångar 5-10 min / st. Fick inga problem med tänderna, men upplevde å andra sidan inte direkt att ruset blev bättre än vad det brukar vara heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
.alprazolam.
Ni som lider av ångest, panikångest eller liknande problem som mig & går på Phenibut, hur upplever ni att det funkar jämfört med tex xanor, stesolid etc.
Vilken dos phenibut behöver varje dag?
Tacksam för svar!
Av de olika benso-varianterna är Phen ungefär som en mild Xanor men med mycket längre effekt. Men den är egentligen mer lik Gabapentin och Lyrika eller alkohol, fast du blir inte flummig. Men kanske att benso är bäst på att ta bort ångest, men man hänger med mer med Phen; får t ex inte guldfisk-minne och annat skumt som det kan tendera att bli med benso.
Jag har inte kommit till den punkt att jag måste ta varje dag, utan ser det mer som en ”lyx” jag tar ett par gånger i veckan eller vid särskilda tillfällen. Jag har effekten det ger som ett referensvärde för hur jag vill nå mitt välmående på naturliga sätt, som jag dagligen jobbar för.
För detta, likt benso och Lyrika, vill man inte bli beroende av. Jag kan tänka mig att en avtändning är lik dessa tyvärr och det är också vad jag har läst. Jag har redan varit med om ett par benso-AT pga dagliga intag förut och det är inte värt det. Måste man ta benso / Phen eller annat för ångest varje dag så är det nog ett tecken på att man behöver jobba med sig själv på något vis, en mer långsiktig lösning. Jag kämpar dagligen med detta själv fortfarande.
Men de gångerna jag tagit så har det varierat, där runt 1g är som mest. Det finns nog väldigt olika bud på doseringar och antal intag, etc. Skulle själv vilja veta vad som är bäst, men blir det ändå till att ta varje dag så bör man nog hålla sig till så låga doser som man kan.