Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Skaffa en våg! Det gör ju visserligen inte något om det slår på några 100 mg med just denna substans.
Jag ska! Har hittils aldrig använt en substans där våg är en absolut nödvändighet. De flesta substanser jag tagit är ganska "snälla" om man råkar ta för mycket. 5-APB, 6-APB, Etylfenidat, 4-FA och AH-7921 närmare bestämt. De flesta av mina favoritsubstanser kommer annars på piller/kapsel, alternativt växer i kohagen (toppisar!). Men om jag får hem en substans som är för lätt att överdosera på införskaffas självklart en våg.
Citat:
Ja det kan ta några timmar innan det börjar verka faktiskt.
Perfekt till läggdags då, om inte annat. Har ett par små linor 4-FA kvar som jag strax ska dra upp i snoken.
Citat:
Jag vet inte hur vanligt det är. Det var någon mer i tråden som påpekade samma sak. Det kanske mest är om man redan har en känslig mage. Det är ju en syra.
4-FA är inte heller snällt mot magen kan jag säga! Sedan jag intog det oralt för flera timmar sen har det varit konstant rännskita. Men nu har det lugnat ner sig (och då kommer Phenibut och stör

)
Citat:
Det visste jag inte. Jag har ändå luktat i burken. Kapslarna är nog hermetiskt tillslutna!
Haha, jag tyckte det iaf. Smakade lite på tungspetsen med. Smakade väldigt, väldigt surt. Tänk, citron fast utan god eftersmak.
Uppdaterar när jag känner saker börjar hända! Just nu sitter jag bara här och mår myspys på 4-FA och är allmänt kreativ.
Tack igen för hjälp och tips!