Flashback bygger pepparkakshus!
2013-03-26, 22:13
Medlem
Novemberaftons avatar
Citat:
Är det någon som har erfarenheter av Picamilon? Det är likt Phenibut men mycket potentare. Kanske ett bättre alternativ? Det säljs som kostillskott i många länder i Europa och USA. Är detta kanske bättre? 50mg verkar vara en dos. Funderar på att beställa hem 10g.

Någon som vet något?

Knaprade rätt mycket picamilion förrut, men jag tyckte det var skräp. l-theanine var ju bättre t.om. Så mycket potentare än Phenibut, thats some bull´.
Citera
2013-03-26, 22:47
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Knaprade rätt mycket picamilion förrut, men jag tyckte det var skräp. l-theanine var ju bättre t.om. Så mycket potentare än Phenibut, thats some bull´.
Okej, då vet man

Mvh
Citera
2013-04-02, 17:29
Medlem
HentaiMannens avatar
Hallå i stugan. Har fått hem 6g av detta preparat. Tror ni det är lugnt att mixa den med 4-FA (centrailstimulant)? Första gången jag provar Phenibut i övrigt.

Snabba svar skulle uppskattas enormt.
Citera
2013-04-02, 18:06
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hallå i stugan. Har fått hem 6g av detta preparat. Tror ni det är lugnt att mixa den med 4-FA (centrailstimulant)? Första gången jag provar Phenibut i övrigt.

Snabba svar skulle uppskattas enormt.
Det borde vara lugnt, men jag ska låta det vara osagt. Jag misstänker att jag blir orolig i magen av detta preparat så känn efter.
Citera
2013-04-02, 18:16
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Det borde vara lugnt, men jag ska låta det vara osagt. Jag misstänker att jag blir orolig i magen av detta preparat så känn efter.

Tror också det borde vara lugnt. Det lilla jag hittar på google pekar också på att det borde vara lugnt. Har redan rännskita av 4-FA't haha, så det lär väl svida runt anus när phenibutet blandas in.

Provar om ungefär en kvart! Om någon har en invändning, hojta gärna!
Återkommer självklart med resultatet ifall några andra äventyrslystna får för sig denna tanke.

Tackar ödmjukast för ditt svar
Citera
2013-04-02, 18:43
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Tror också det borde vara lugnt. Det lilla jag hittar på google pekar också på att det borde vara lugnt. Har redan rännskita av 4-FA't haha, så det lär väl svida runt anus när phenibutet blandas in.

Provar om ungefär en kvart! Om någon har en invändning, hojta gärna!
Återkommer självklart med resultatet ifall några andra äventyrslystna får för sig denna tanke.

Tackar ödmjukast för ditt svar
Hur många milligram phenibut ska du ta? 1000 mg gav mig ångestlindring. 1000 mg är det inte riktigt för kapslarna väger 460-480 mg stycket.

Skölj ner med bikarbonat + vatten. Det brukar jag göra för att minska risken för sura uppstötningar och liknande.
Citera
2013-04-02, 19:22
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Hur många milligram phenibut ska du ta? 1000 mg gav mig ångestlindring. 1000 mg är det inte riktigt för kapslarna väger 460-480 mg stycket.

Skölj ner med bikarbonat + vatten. Det brukar jag göra för att minska risken för sura uppstötningar och liknande.

Har dividerat upp 6g i sex stycken halvhjärtat lika stora högar nu. En av högarna ska ner i magsäcken. Har ingen bikarbonat eller liknande hemma, och kommer göra klassiska toa-pappers bomber att skölja ned med vatten helt enkelt.

Chansen finns väl att 4-FA't börjar släppa lagom när detta slår på, haha, fast då får jag ju en mysig landning på det istället, så win-win.

Sura uppstötningar/illamående... Är det vanligt? Är som sagt rätt van vid att fucka upp min stackars mage som det är, så är inte särskilt orolig, men ändå.

Also, denna substans luktar jävligt gott, lite tvättmedelsliknande doft.
Citera
2013-04-02, 19:42
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Har dividerat upp 6g i sex stycken halvhjärtat lika stora högar nu. En av högarna ska ner i magsäcken. Har ingen bikarbonat eller liknande hemma, och kommer göra klassiska toa-pappers bomber att skölja ned med vatten helt enkelt.
Skaffa en våg! Det gör ju visserligen inte något om det slår på några 100 mg med just denna substans.

Citat:
Chansen finns väl att 4-FA't börjar släppa lagom när detta slår på, haha, fast då får jag ju en mysig landning på det istället, så win-win.
Ja det kan ta några timmar innan det börjar verka faktiskt.

Citat:
Sura uppstötningar/illamående... Är det vanligt? Är som sagt rätt van vid att fucka upp min stackars mage som det är, så är inte särskilt orolig, men ändå.
Jag vet inte hur vanligt det är. Det var någon mer i tråden som påpekade samma sak. Det kanske mest är om man redan har en känslig mage. Det är ju en syra.
Citat:
Also, denna substans luktar jävligt gott, lite tvättmedelsliknande doft.
Det visste jag inte. Jag har ändå luktat i burken. Kapslarna är nog hermetiskt tillslutna!
Citera
2013-04-02, 19:56
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Skaffa en våg! Det gör ju visserligen inte något om det slår på några 100 mg med just denna substans.

Jag ska! Har hittils aldrig använt en substans där våg är en absolut nödvändighet. De flesta substanser jag tagit är ganska "snälla" om man råkar ta för mycket. 5-APB, 6-APB, Etylfenidat, 4-FA och AH-7921 närmare bestämt. De flesta av mina favoritsubstanser kommer annars på piller/kapsel, alternativt växer i kohagen (toppisar!). Men om jag får hem en substans som är för lätt att överdosera på införskaffas självklart en våg.

Citat:
Ja det kan ta några timmar innan det börjar verka faktiskt.

Perfekt till läggdags då, om inte annat. Har ett par små linor 4-FA kvar som jag strax ska dra upp i snoken.

Citat:
Jag vet inte hur vanligt det är. Det var någon mer i tråden som påpekade samma sak. Det kanske mest är om man redan har en känslig mage. Det är ju en syra.

4-FA är inte heller snällt mot magen kan jag säga! Sedan jag intog det oralt för flera timmar sen har det varit konstant rännskita. Men nu har det lugnat ner sig (och då kommer Phenibut och stör )

Citat:
Det visste jag inte. Jag har ändå luktat i burken. Kapslarna är nog hermetiskt tillslutna!

Haha, jag tyckte det iaf. Smakade lite på tungspetsen med. Smakade väldigt, väldigt surt. Tänk, citron fast utan god eftersmak.

Uppdaterar när jag känner saker börjar hända! Just nu sitter jag bara här och mår myspys på 4-FA och är allmänt kreativ.

Tack igen för hjälp och tips!
Citera
2013-04-02, 20:01
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
4-FA är inte heller snällt mot magen kan jag säga! Sedan jag intog det oralt för flera timmar sen har det varit konstant rännskita. Men nu har det lugnat ner sig (och då kommer Phenibut och stör )
Ja men phenibut kanske mest sänker pH-värdet i magen och ställer till problem på det sättet. Det är vad jag vet ingen stark syra så jag förstår inte att det kan påverka så mycket.

Citat:
Haha, jag tyckte det iaf. Smakade lite på tungspetsen med. Smakade väldigt, väldigt surt. Tänk, citron fast utan god eftersmak.
Det gör koncentrerad citronsyra (pulverform) också så jag tror inte att man kan dra några slutsatser där om syran är stark eller svag.

Citat:
Uppdaterar när jag känner saker börjar hända! Just nu sitter jag bara här och mår myspys på 4-FA och är allmänt kreativ.
Själv så mår jag ju inget vidare på centralstimulanter. Jag har iofs inte provat så mycket heller.
Citat:
Tack igen för hjälp och tips!
Det var så lite. Lycka till
Citera
2013-04-02, 20:48
Medlem
undervattenfisks avatar
Har en gamma påse phenibut i kylen som bara ligger och skrotar, funderar på testa på det igen men har ingen våg längre så vad är ungefär ett matskedsmått i milligram/gram?
Citera
2013-04-02, 20:57
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Har en gamma påse phenibut i kylen som bara ligger och skrotar, funderar på testa på det igen men har ingen våg längre så vad är ungefär ett matskedsmått i milligram/gram?

Om du vet hur mycket det är så kör på att dela upp det i exempelvis 1-grams högar, sedan mumsa i dig en sådan hög. Jag gjorde precis exakt så för en timme sedan (eller vad nu blir, är lite hög så tiden rinner fort som satan åt alla håll).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in