2020-08-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Finns det någon vits att prova detta för mig som har recept på baklofen, gabapentin och pregabalin? Känns som att svaret är nej men tänkte ändå fråga om fenibut har någon egenskap som inte mina andra mediciner redan har?

Nej dem är rätt lika varandra nästan identiska, baklofen är lätt bättre pga. mer dospotent så har du baklo på recept så behöver du inte köpa phenibut. Men om baklon inte räcker så kan du ju köpa det. Får man fråga vad du har för dosering? har du för dagligt användande? hur mkt får du utskrivet per månad?
Citera
2020-08-16, 22:55
Medlem
Någon som har erfarenhet av att beställa från ND?
Citera
2020-08-18, 12:40
Avstängd
Airwave92s avatar
Har försökt beställa lite phenibut från absorburhealth men får fram ett meddelande att det inte finns betalningssätt från Sverige? eller någon som har en bättre källa att handla från?
Citera
2020-08-18, 20:37
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Nej dem är rätt lika varandra nästan identiska, baklofen är lätt bättre pga. mer dospotent så har du baklo på recept så behöver du inte köpa phenibut. Men om baklon inte räcker så kan du ju köpa det. Får man fråga vad du har för dosering? har du för dagligt användande? hur mkt får du utskrivet per månad?

600mg lyrica per dag

3600 gabapentin per dag

50mg baclofen per dag,

Tar allt varje dag förutom baclofen som jag tar kanske 1-3 ggr per vecka fast då tar jag upp till 100mg istället för 50mg.

Vet inte hur mycket jag har utskrivet per månad, har aldrig tänkt på det faktiskt. Jag brukar få för ett år i taget utan intervall förutom lyrican som jag får hämta varannan månad när förmånen gäller igen.

Det går åt iaf

Får se hur jag gör med phenibut.
Citera
2020-08-19, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
600mg lyrica per dag

3600 gabapentin per dag

50mg baclofen per dag,

Tar allt varje dag förutom baclofen som jag tar kanske 1-3 ggr per vecka fast då tar jag upp till 100mg istället för 50mg.

Vet inte hur mycket jag har utskrivet per månad, har aldrig tänkt på det faktiskt. Jag brukar få för ett år i taget utan intervall förutom lyrican som jag får hämta varannan månad när förmånen gäller igen.

Det går åt iaf

Får se hur jag gör med phenibut.

Shit rätt bra o ha dem 3 grejerna på recept...man blir ju lite avis :P Ja alltså annars finns det ju en sida som du kanske vet...nämner inga namn. Som säljer baklofen till bra pris typ 350:- för 100st 25mg. Hur känner du på 100mg det lär ju slå på rätt hyffsat om du bara tar det ett par ggr i veckan. Tror jag tog 150mg som mest förut och trots att det är en rätt lugn substans i normala doser så smäller det på bra. Har inte rört phenibut på säker nått år, men planerar o köpa nu när lönen kommer. Det enda jag avskyr med baklo är illamåendet...det är extremt i mitt fall. Helt klart mer värt o syssla med än opisar/tjo etc. Dock ska man akta sig för o använda det dagligen, kan bli rätt obehagligt om man bara klipper dagligt användande rakt av. Jag gjorde det förut och blev förvirrad och allmänt psyko under en period.
Citera
2020-09-10, 23:42
Medlem
Någon som har erfarenhet av rawpowders? köpte 100g phenibut, färdiga tabletter med melatonin och 5 htp
Citera
2020-09-21, 18:55
Medlem
Har sett att hc har fått in denna. Har offrat mig och beställt annat därifrån men är det värt att testa deras phenibut? Eller finns det redan någon erkänd inrikes där det är hög kvalitet?
Citera
2020-09-21, 21:45
Medlem
Eerik10s avatar
Ska prova HCs phenibut

jag återkommer
Citera
2020-09-22, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomymoususer
Någon som har erfarenhet av rawpowders? köpte 100g phenibut, färdiga tabletter med melatonin och 5 htp
Hur var deras Phenibut?
Citera
2020-09-22, 22:07
Medlem
En intressant sak hände idag. Jag tog tre kapslar 250mg vid 11-tiden idag. Phenibut från AB. Gick ut och gjorde lite saker men kände knappt av något. Kände mig lite mindre brydd om saker antar jag. Sedan kom jag hem vid 17-tiden, hade huvudvärk och kände mig trött.

(Hade intagit rätt mycket nikotin under dagen också vilket jag inte gör så ofta)

Käkar middag och tar en huvudvärkstablett och efter det mår jag som en kung! Går runt och känner mig glad och oövervinnlig. Nu nästan 12 timmar efter jag tog det känner jag mig fortfarande rätt euforisk.

Frågan är om det var placebo eller om det tog så lång tid för det att kicka?
Citera
2020-09-23, 15:16
Medlem
Eerik10s avatar
Har provat 700mg av HCs phenibut(HCL?) och det var bra drag i den, Känner mig lugn som en mört rekkas starkt

Tyckte det funkar bättre än phenibutet jag har köpt på ebay förrut
Citera
2020-10-09, 22:21
Medlem
har läst att phenibut precis som många andra substanser fungerar som bäst vid oskuldsdosen ellerr första doserna och att det sen aldrig riktigt blir det samma, är det så? ska jag då satsa på en stor dos på 2g vid första dosen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in