2020-03-06, 23:04
Medlem
Emmoelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Har hört av många att 0.5 g är helt lugnt men jag är också lite osäker vet inte riktigt vad som är skillnaden mellan f-fenibut och vanlig fenibut så jag provar ett halvt krm imorgon, vanlig klarade jag 1g utan problem

Berätta hur det går i morgon! 🤗
Citera
2020-03-06, 23:07
Medlem
Emmoelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
4 kapslar phenibut kan du ju definitivt ta utan att vara nervös och om du knappt kände av f-phenibuten kan du utan problem dubbla den dosen.
Bara att välja ett alternativ, kom igen nu

Tack för peppen Didi! 😊 Jag återkommer om hur det går! 🙂
Citera
2020-03-06, 23:49
Medlem
Testade f-phenibut för första gången igår och sen idag också. Köpt från en pålitlig inrikesleverantör (p********n.se). Aldrig testat vanlig phenibut innan ens...

Fast de rekommenderade doserna verkar alldeles för restriktiva när det gällde mej åtminstone. Om det hade med kvalitén eller med mej att göra kan jag inte svara på dock.

Har tomma "00" kapslar jag använder mej av och om jag förstått det rätt så skulle en sådan rymma ca 600 mg pulver.

Så igår fyllde jag ca 1/3 sån till att börja med men det visade sej vara för lite så jag fyllde på flera ggr de närmaste timmarna tills jag hade tagit ca en och en halv sån kapsel. Så runt 1g tror jag. Blev hyffsat speedad då iaf och fixade en massa i lägenheten och sånt...

Idag har jag tagit ungefär 3 fulla "00" kapslar under 3 timmar och är möjligen en smula speedad, så pass att jag skriver så här mkt här iaf för det skulle jag inte göra annars men önskar att jag hade känt betydligt mer...

Nästa gång ska jag ta 3 eller 4 fulla "00" kapslar på en gång och se vad som händer. Men om det inte kickar på ordentligt då så blir det nog sista gången jag tar phenibut i någon form öht... Åtminstone i russyfte.

Skulle iofs kunna överväga att ta det igen ifall jag behöver utföra någon energikrävande uppgift.
Citera
2020-03-07, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmoelma
Tack för peppen Didi! 😊 Jag återkommer om hur det går! 🙂
Låter bra. Vad jag förstår så är F-phenibut en snabbare drog, kickar in mycket fortare men verkar inte så länge. Phenibut är mycket mer långverkande.
Citera
2020-03-07, 10:07
Medlem
DarkOceans avatar
Verkar inte funka, tog ett halvt krm 6 i morse men känner ingenting, nästa gång provar jag ett fullt
Citera
2020-03-07, 11:40
Medlem
DarkOceans avatar
Verkar bara fått huvudvärk av det 😬
Citera
2020-03-07, 14:35
Medlem
F-phenibuten ska ju vara klart potentare än hcl och faa, dessutom med snabbare påslag!
Känner dock mindre än väntat med dosen ca 170mg.....kanske kvalitén är lite tveksam?
Citera
2020-03-07, 14:46
Medlem
Ingen mening att betala mer för 10g F-phenibut än för 25g Phenibut FAA när man ändå måste ta samma dosering för att få samma effekt!
Citera
2020-03-07, 15:12
Medlem
DarkOceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
F-phenibuten ska ju vara klart potentare än hcl och faa, dessutom med snabbare påslag!
Känner dock mindre än väntat med dosen ca 170mg.....kanske kvalitén är lite tveksam?
Tror den är mycket tveksam, mår sämre psykiskt nu än jag gjorde innan phenibut en, kan vara inbillning men helt klart verkninglös på mig ☹️
Citera
2020-03-09, 13:17
Medlem
Emmoelmas avatar
F-phenibut som jag beställde från p*********.se gör mig fan helt deppig, får ont i huvudet och mår illa. Det är det enda som händer. Känner absolut inget mer. Har jag bara haft en jäkla otur med kvalitén eller är det här preparatet bara skit rent allmänt? Jag måste ju ha något mot ångesten innan jag går under... Hade så höga förhoppningar... Får testa köra på kapslarna med vanlig Phenibut från AB istället och hoppas de kan hjälpa... 😞 Fan också...
Citera
2020-03-09, 13:25
Medlem
Emmoelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Tror den är mycket tveksam, mår sämre psykiskt nu än jag gjorde innan phenibut en, kan vara inbillning men helt klart verkninglös på mig ☹️

Upplever exakt samma sak!!!
Citera
2020-03-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmoelma
F-phenibut som jag beställde från p*********.se gör mig fan helt deppig, får ont i huvudet och mår illa. Det är det enda som händer. Känner absolut inget mer. Har jag bara haft en jäkla otur med kvalitén eller är det här preparatet bara skit rent allmänt? Jag måste ju ha något mot ångesten innan jag går under... Hade så höga förhoppningar... Får testa köra på kapslarna med vanlig Phenibut från AB istället och hoppas de kan hjälpa... 😞 Fan också...
Jag kan tänka mig du tagit för lite. Har du käkat mycket gabapentin och lyrica så har du nog hög tolerans. Tänk på att ett gram phenibut inte är särskilt mycket, men utan tolerans känner man av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in