Var med om nåt ganska obehagligt första gången jag provade Phenibut. Tog vad jag läste var en "nybörjardos" och somnade 11 timmar på armen på nåt konstigt sett. När jag vaknade var hela min vänsterarm och hand heeeeelt svullen och gjorde ont. Hela armen var svullen i en hel vecka efter det, sen började det lägga sig. Var faktiskt orolig där ett tag och funderade på om jag skulle in, men vad skulle de gjort då lixom? Är väl bara och vänta om det är en svullnad.
Kunde inte ens ha på mig klockan, fick sitta i högläge med armen hela tiden. Den blev verkligen sjukt svullen alltså.
Så ni utan tolerans och liknande denna kan vara jävligt stark allt är ju relativt och indivuellt så ta det lugnt med doseringen i början.
Citat:
Ursprungligen postat av
weedman99
Tja. Det är så att jag har laro och pissar regelbundet, så tänkte ta och testa detta då jag har sådan extrem ångest och inte kan käka benz. Skulle någon kunna pma mig någon inrikes sida om det nu finns en sån? Ett par frågor:
Syns detta på piss (analys)?
Har sub å lyr utskrivet är det lugnt att blanda?
Ursäkta ifall det är dumma frågor, kan inte så mycket om nätgrejor då jag inte handlat från nätet sedan mephedrone tiderna. Tack för svar MVH
Alltså du har BÅDE Sub OCH Lyrica utskrivet och du är inte nöjd? Kan säga att bara kliva av Bup och Lyrica är ett HELVETE. Du vill väl förfan inte få ett TILL beroende möjligtvis? Det är ungefär som att ta benz OCKSÅ och bli hooked på det med.
Jag har tidigare tänt av CT på Lyrica, Sub och Xanor. Jag ville seriöst dö i 2 veckor. Minuterna kändes som veckor. Vidrigaste jag varit med om någonsin. INGENTING fungerar man blir ett psykiskt och fysiskt VRAK.