2020-08-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovehundberg
Påverkas hämningarna av Phenibut?

Ja det skulle jag påstå. Precis som men inte lika mycket som Benso, GHB, 1,4-BD, Alkohol, pregabalin och gabapentin. Fler GABA droger har jag ej testat
Citera
2020-08-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Jag fick mer ångest än innan jag tog phenibut. Dvs starkare social ångest=mindre social. Så nej

Jaha, någon annan som haft liknande effekt? Vad jag läst så låter det som att man blir en social gud av phenibut, finns hundratals trådar på reddit. Känns lite överhypat kanske.
Citera
2020-08-14, 09:41
Medlem
oggethedoggs avatar
Tjena!
Längesen jag tog phenibut, undrar om det finns att köpa från någon svensk hemsida numera?
Citera
2020-08-14, 16:24
Medlem
yournotlikemes avatar
Var med om nåt ganska obehagligt första gången jag provade Phenibut. Tog vad jag läste var en "nybörjardos" och somnade 11 timmar på armen på nåt konstigt sett. När jag vaknade var hela min vänsterarm och hand heeeeelt svullen och gjorde ont. Hela armen var svullen i en hel vecka efter det, sen började det lägga sig. Var faktiskt orolig där ett tag och funderade på om jag skulle in, men vad skulle de gjort då lixom? Är väl bara och vänta om det är en svullnad.

Kunde inte ens ha på mig klockan, fick sitta i högläge med armen hela tiden. Den blev verkligen sjukt svullen alltså.

Så ni utan tolerans och liknande denna kan vara jävligt stark allt är ju relativt och indivuellt så ta det lugnt med doseringen i början.

Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Tja. Det är så att jag har laro och pissar regelbundet, så tänkte ta och testa detta då jag har sådan extrem ångest och inte kan käka benz. Skulle någon kunna pma mig någon inrikes sida om det nu finns en sån? Ett par frågor:

Syns detta på piss (analys)?
Har sub å lyr utskrivet är det lugnt att blanda?

Ursäkta ifall det är dumma frågor, kan inte så mycket om nätgrejor då jag inte handlat från nätet sedan mephedrone tiderna. Tack för svar MVH

Alltså du har BÅDE Sub OCH Lyrica utskrivet och du är inte nöjd? Kan säga att bara kliva av Bup och Lyrica är ett HELVETE. Du vill väl förfan inte få ett TILL beroende möjligtvis? Det är ungefär som att ta benz OCKSÅ och bli hooked på det med.

Jag har tidigare tänt av CT på Lyrica, Sub och Xanor. Jag ville seriöst dö i 2 veckor. Minuterna kändes som veckor. Vidrigaste jag varit med om någonsin. INGENTING fungerar man blir ett psykiskt och fysiskt VRAK.
Senast redigerad av yournotlikeme 2020-08-14 kl. 16:35.
Citera
2020-08-14, 16:43
Citat:
Ursprungligen postat av ThePreviousGod
Jaha, någon annan som haft liknande effekt? Vad jag läst så låter det som att man blir en social gud av phenibut, finns hundratals trådar på reddit. Känns lite överhypat kanske.

Blev mer social och mindre ångestfylld under ruset men efteråt, blev det tvärtom
Citera
2020-08-14, 17:28
Medlem
Zot^s avatar
Finns det någon vits att prova detta för mig som har recept på baklofen, gabapentin och pregabalin? Känns som att svaret är nej men tänkte ändå fråga om fenibut har någon egenskap som inte mina andra mediciner redan har?
Citera
2020-08-14, 23:43
Medlem
Citat:
Blev mer social och mindre ångestfylld under ruset men efteråt, blev det tvärtom

Vad har du kört för dos då om man får fråga?
Jag hade tänkt att använda det max 1 gång i veckan under sociala tillfällen som ex. presentationer, jobb intervjuer, när man går på date och liknande. Sen ligga på mellan 250-750mg beroende på vilken effekt jag får av det.

Osäker på om jag får lov att länka här men: https://www.reddit.com/r/phenibut/co...anent_effects/
Det är den tråden som inspirerade mig.
Senast redigerad av ThePreviousGod 2020-08-14 kl. 23:49.
Citera
2020-08-15, 10:13
Citat:
Vad har du kört för dos då om man får fråga?
Jag hade tänkt att använda det max 1 gång i veckan under sociala tillfällen som ex. presentationer, jobb intervjuer, när man går på date och liknande. Sen ligga på mellan 250-750mg beroende på vilken effekt jag får av det.

Osäker på om jag får lov att länka här men: https://www.reddit.com/r/phenibut/co...anent_effects/
Det är den tråden som inspirerade mig.
Tog 1g. 2ggr i veckan. Håll dig till en gång lite då o då så blir det nog super! Enda gången jag sluppit min ångest till 100% var då jag tog phenibut
Citera
2020-08-15, 16:31
Medlem
Citat:
Tog 1g. 2ggr i veckan. Håll dig till en gång lite då o då så blir det nog super! Enda gången jag sluppit min ångest till 100% var då jag tog phenibut
Grymt!
Känner du att du haft kvarstående effekter även när du inte tagit de på ett tag?
Till exempel blivit mer social eller liknande.
Citera
2020-08-15, 17:27
Citat:
Grymt!
Känner du att du haft kvarstående effekter även när du inte tagit de på ett tag?
Till exempel blivit mer social eller liknande.
Nej nämnde ju att jag fick mer ångest då effekten avtog
Citera
2020-08-16, 12:25
Medlem
Citat:
Nej nämnde ju att jag fick mer ångest då effekten avtog

Menar på lång sikt, alltså efter abstinens besvären, har du känt någon långvarig effekt av phenibut?
Citera
2020-08-16, 12:30
Citat:
Menar på lång sikt, alltså efter abstinens besvären, har du känt någon långvarig effekt av phenibut?
Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in