2016-12-16, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Är ju inte lönt att tjafsa med dig egentligen. Men var har du fått det ifrån? Skulle alla somna av 2.5 gram?
Jag har aldrig tyckt att Phenibut är sövande, tvärtom sitter jag ofta uppe mycket senare än vanligt.
Doser på 5-6 gram är inte ovanligt alls.
Jag tar det varje helg och det ger alltid samma sköna känsla.

Jag bryr mig inte du får gärna ta 10 gram om du vill så. Det är ju du som kommer i slutändan fucka upp dig. Du borde läsa på lite mer utanför flashback och 99% av de som kört phenibut i flera år varnar folk hela tiden att inte överstiga 3gram. Men nu när din tolerans blivit så stor så är det skitsamma då lär du även ta 20gram till nästa gång för att uppnå samma effekt.
Citera
2016-12-17, 07:07
Medlem
Citat:
Är ju inte lönt att tjafsa med dig egentligen. Men var har du fått det ifrån? Skulle alla somna av 2.5 gram?
Jag har aldrig tyckt att Phenibut är sövande, tvärtom sitter jag ofta uppe mycket senare än vanligt.
Doser på 5-6 gram är inte ovanligt alls.
Jag tar det varje helg och det ger alltid samma sköna känsla.

Hur länge har du gjort detta? Phenibut frisätter dopamin också, förmodligen därför du känner dig pigg.
Citera
2016-12-17, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repp555
Hur länge har du gjort detta? Phenibut frisätter dopamin också, förmodligen därför du känner dig pigg.
I ett halvår ungefär. Så länge jag trappar ner söndag, måndag så tycker jag det är lugnt. Man ska aldrig sluta tvärt med phenibut.
Jag vet ju att det inte är bra, men va fan, jämfört med alkohol så är det fan lugnt.
Kolla på Youtube, väldigt få säger att de blir trötta av phenibut.
Måste vara en del dopamin som frigörs, känns så i alla fall.
Citera
2016-12-17, 09:24
Medlem
Citat:
I ett halvår ungefär. Så länge jag trappar ner söndag, måndag så tycker jag det är lugnt. Man ska aldrig sluta tvärt med phenibut.
Jag vet ju att det inte är bra, men va fan, jämfört med alkohol så är det fan lugnt.
Kolla på Youtube, väldigt få säger att de blir trötta av phenibut.
Måste vara en del dopamin som frigörs, känns så i alla fall.

Phenibut och GHB är enligt mig bra alternativ till alkohol om man vill festa men man bör vara medveten om riskerna. Att man aldrig ska sluta tvärt med phenibut, vart har du hört detta? Möjligen om man har en riktig avtändning men efter en kvälls bruk i början av phenibut-karriären? Det sitter i väldigt länge och jag tror att du bara har ett sug att återdosera på söndag/måndag.

Själv sumpade jag ~2 år av mitt sociala liv pga oansvarigt bruk av just phenibut. Och sen finns det tusentals stories på internet där folk beskriver hur phenibut förstört deras liv. Problemet med phenibut är att toleransen skjuter i höjden så jävla fort att det är löjligt. Det är egentligen en amatörsubstans imo. De som börjar använda phenibut brukar nog antingen tröttna efter första påsen eller så tror man att man funnit eldorado och då kommer det förr eller senare att skita sig. Det är bara i början det är nice.

Ett halvår är inte speciellt lång tid. Kom tillbaka till tråden om ett år om du fortsätter som du gör nu så kommer du med allra största sannolikhet komma med en ny vinkel.

Läste tidigare i tråden att du varit alkoholberoende i 7-8 år innan du började med phenibut. Båda går på gaba så du har bara bytt ut ett beroende mot ett annat. Kraschen kommer, tro mig.
Senast redigerad av repp555 2016-12-17 kl. 09:44.
Citera
2016-12-17, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repp555
Phenibut och GHB är enligt mig bra alternativ till alkohol om man vill festa men man bör vara medveten om riskerna. Att man aldrig ska sluta tvärt med phenibut, vart har du hört detta? Möjligen om man har en riktig avtändning men efter en kvälls bruk i början av phenibut-karriären? Det sitter i väldigt länge och jag tror att du bara har ett sug att återdosera på söndag/måndag.

Själv sumpade jag ~2 år av mitt sociala liv pga oansvarigt bruk av just phenibut. Och sen finns det tusentals stories på internet där folk beskriver hur phenibut förstört deras liv. Problemet med phenibut är att toleransen skjuter i höjden så jävla fort att det är löjligt. Det är egentligen en amatörsubstans imo. De som börjar använda phenibut brukar nog antingen tröttna efter första påsen eller så tror man att man funnit eldorado och då kommer det förr eller senare att skita sig. Det är bara i början det är nice.

Ett halvår är inte speciellt lång tid. Kom tillbaka till tråden om ett år om du fortsätter som du gör nu så kommer du med allra största sannolikhet komma med en ny vinkel.

Läste tidigare i tråden att du varit alkoholberoende i 7-8 år innan du började med phenibut. Båda går på gaba så du har bara bytt ut ett beroende mot ett annat. Kraschen kommer, tro mig.
Jag tar ju hela helgen höga doser, så om jag slutar tvärt så blir jag irriterad, hanterar stress dåligt och ser lite sliten ut i ansiktet, så jag tar låga doser för att avvänja kroppen lite.
Men visst, det är ju inte bra i längden.
Tack för omtanken
Jag lär ju återkomma, är ganska glad för att skriva här....
Citera
2016-12-26, 20:29
Bannlyst
Citat:
Jag tar ju hela helgen höga doser, så om jag slutar tvärt så blir jag irriterad, hanterar stress dåligt och ser lite sliten ut i ansiktet, så jag tar låga doser för att avvänja kroppen lite.
Men visst, det är ju inte bra i längden.
Tack för omtanken
Jag lär ju återkomma, är ganska glad för att skriva här....
Undrar hur mycket du sänkt din dos till nu när du tänkt avvänja kroppen?
Citera
2016-12-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9999
Undrar hur mycket du sänkt din dos till nu när du tänkt avvänja kroppen?
Svårt att säga, jag tar kanske ett gram på måndagsmorgonen när jag går till jobbet. Sen tar jag lite när jag börjar må dåligt, kanske ett gram till på sena eftermiddagen.
Sen känner jag efter och försöker ta så lite som möjligt dagen efter.
Mertrappningen funkar alltid och på onsdagen är jag vanligtvis helt abstinensfri, men kanske sover dåligt.
Som jag sa innan, man slutar aldrig tvärt på Phenibut om man inte bara tar det ibland.
Citera
2016-12-27, 20:24
Bannlyst
Vilken är bästa märket?

Har provat biovea och rätt så dålig kvalité.
Citera
2017-01-04, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbnation
Vilken är bästa märket?

Har provat biovea och rätt så dålig kvalité.
Aldrig testat biovea men har du provat AB's phenibut? Jag tycker den är helt okej, annars finns det ju många sidor på nätet om du googlar lite.
Citera
2017-01-10, 22:44
Medlem
Citat:
Svårt att säga, jag tar kanske ett gram på måndagsmorgonen när jag går till jobbet. Sen tar jag lite när jag börjar må dåligt, kanske ett gram till på sena eftermiddagen.
Sen känner jag efter och försöker ta så lite som möjligt dagen efter.
Mertrappningen funkar alltid och på onsdagen är jag vanligtvis helt abstinensfri, men kanske sover dåligt.
Som jag sa innan, man slutar aldrig tvärt på Phenibut om man inte bara tar det ibland.
Tycker felet du har gjort är att du tagit alldelles för höga doser från början, hade du tagit lägre doser och 2ggr i veckan eller var 3.e dag hade du inte mått dåligt eller tvingats hoppa av den.
Tycker phenibut är ett av dom absolut bästa substanserna som ökar självförtroendet och koncentrationsförmågan.
Citera
2017-01-11, 13:26
Medlem
caecos avatar
Phenibut var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Har aldrig gillat lyrica speciellt mycket och benso har alltid gjort mig slö även om jag torskat dit på det då och då. Phenibut tar bort all ångest i sociala situationer verkligen.
Trodde inte det hade gett någon effekt först jag tog tag i en del situationer som brukar kunna framkalla ångest. Hur mycket brukar folk ta när de är helt ny till phenibut?
Citera
2017-01-13, 23:09
Medlem
Jag vill som mitt sista inlägg här göra en officiell pudel. Jag ångrar precis alla riktigt jävla dumma saker jag skrivit på detta forumet. Har varit hög av Phenibut hela tiden och trodde aldrig det skulle bli ett problem, idiot som jag var.
Folk kan ju ha trott på det och kört på som att inget kommer att hända.
Jag är extra dum för jag har haft riktigt jävla alkoholhallucinationer två gånger och använde detta i stället för att dricka.
Har haft konstiga saker som hänt som jag nu förstår var hallucinationer.
Ciggen började smaka konstigt, ont i halsen, förkylningsymtom
Tog höga doser fast jag jobbade sista dagarna, jag behövde dramatiskt öka dosen helt plötsligt och mådde vidrig.
Nu kände jag röklukt i köket och annat konstigt.
Finns inget jag kan göra, absolut inget. Ska jobba på måndag, hade behövd skyhöga doser då.
Mitt ansikte är svullet och rött. Händerna också. Gått mer 3 kilo på 3 dar. Dramatiskt nu på slutet.
Körkortet ryker, kanske jobbet. Har svikit min mor, mina kolleger.
Jag behåller min profil några dar på psyk om nån vill fråga, skälla eller stötta.
Ni får gärna vara skadeglada, om det är nån som förtjänar det så är det jag.
Och jag vill be alla om ursäkt, jag menar det och tack för era varningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in