2012-03-13, 22:02
Medlem
Gillar verkligen denna serien.
Tycker det mesta som Filip&Fredrik har gjort har blivit bra.

Nu i senaste avsnittet när F&F skall åka över för att hämta pengar så kommer de på kant med en som står på en stor rostig båt, jag hör inte vad han säger riktigt, någon som kommer ihåg vad han säger till dem?
Citera
2012-03-13, 22:10
Medlem
Idroids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Nu i senaste avsnittet när F&F skall åka över för att hämta pengar så kommer de på kant med en som står på en stor rostig båt, jag hör inte vad han säger riktigt, någon som kommer ihåg vad han säger till dem?

Snacka om det du vet/prata om det du vet vill jag dra till minnes att han säger. Filip gör nog bäst i framtiden att inte "förolämpa" gubbar och deras båtar!
Citera
2012-03-13, 22:11
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:

"Snacka om det du kan". http://www.kanal5play.se/program/play/farvifoljamed-s01e06?origin=program Ca 15.13 in.
Citera
2012-03-13, 23:14
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Bara jag som tyckte att vissa karaktärer kändes spelade? Speciellt i första avsnittet, dansbandskillen.
Citera
2012-03-13, 23:18
Medlem
Softish89s avatar
Citat:

Kan bara instämma, den serie (glömt namnet) dem gjorde i USA där dem åkte runt var också oerhört bra tyckte jag.
Citera
2012-03-13, 23:53
Medlem
Akuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softish89
Kan bara instämma, den serie (glömt namnet) dem gjorde i USA där dem åkte runt var också oerhört bra tyckte jag.

Hahaha, gillade den också, speciellt cykel galningen
Citera
2012-03-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waxveasle
Synd att dom åkte ifrån Vålberg så fort när dom på kort tid träffar en ryss, en tandlös alkis och en tatuerare. Blomman var ju ingen hit direkt.

Tänkte inte på det då men det har du rätt i, hade kunnat bli något bra. Bra serie i alla fall.

"Antikrundan aura". Haha.
Citera
2012-03-14, 00:25
Medlem
Fick upp ögonen för detta idag, och fan vad kul det är!

Någon som vet vad Fredrik säger i 3:e avsnittet när de sitter på tåget, typ "blabla, 4 öl och ett jävla fönster"?
Citera
2012-03-14, 02:09
Medlem
Ansiktsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GutiHAZ
Fick upp ögonen för detta idag, och fan vad kul det är!

Någon som vet vad Fredrik säger i 3:e avsnittet när de sitter på tåget, typ "blabla, 4 öl och ett jävla fönster"?

Tycker mig höra "Sluta se så gammal och tragisk ut, Titta här det här är fonden för ditt liv, 4 öl och ett jävla fönster"
Citera
2012-03-14, 03:45
Medlem
dalianxs avatar
Bästa Filip och Fredrik programmet sen grattis världen.,
Citera
2012-03-14, 06:33
Medlem
TomRiddlles avatar
Jävligt bra serie. Hoppas F&F gör mer sånt här i framtiden och slopar sina studioprogram!
Citera
2012-03-14, 06:37
Medlem
0ldMans avatar
Den där Blomman var inte mycket att ha direkt. Skulle vara roligare att följa med den tandlöse Slots Guld mannen och hans kompisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in