Jag tycker fortfarande att de håller på med detta. I slutet av första avsnittet av Får vi följa med? till exempel, när de kliver på en buss och Filip utbrister att busschauffören ser ut som Hans Backe (har jag för mig att det var). Billy Bob Thornton var som sagt ett annat exempel från den här serien, och jag har för mig att det varit fler tillfällen.
Men jag kollade inte lika slaviskt på 100 höjdare, så jag vet inte om det kanske var mer sådant på den tiden?
Det här med auror har väl Filip i alla fall lagt till med senare, jag hörde det först i någon av de första podcastsen från 2010.
Det var ju det jag skrev, att de börjat med det igen. Har ju inte riktigt funnits utrymme för dessa inslag under typ Boston Tea Party och vad de nu har sysslat med sedan 100 höjdare.
Speciellt Filip har ju snöat in lite mer på "auror" på senare tiden, så då kanske det inte finns riktigt lika mycket utrymme för look-a-likes. Men det förekommer ju det också fortfarande.
Det var ju det jag skrev, att de börjat med det igen. Har ju inte riktigt funnits utrymme för dessa inslag under typ Boston Tea Party och vad de nu har sysslat med sedan 100 höjdare.
Det har du rätt i, jag läste för slarvigt. Det är ett kul inslag hur som helst!
Jag var skeptisk efter första avsnittet även om det tog i mot väl av folk på Flashback och andra man pratade med. Men nu har jag laddat hem de två senaste avsnittet och kollat och fan vad bra de här programmet är!
De är såhär Filip & Fredrik ska göra TV! De ska glida runt och träffa folk och inte göra studioprogram, även om de sänds från Manhattan eller som "Breaking News."
De va verkligen nu de behövde lyckas med ett TV-program och de satte detta otroligt bra! Detta är de bästa som går på TV nu.
Jag var skeptisk efter första avsnittet även om det tog i mot väl av folk på Flashback och andra man pratade med. Men nu har jag laddat hem de två senaste avsnittet och kollat och fan vad bra de här programmet är!
De är såhär Filip & Fredrik ska göra TV! De ska glida runt och träffa folk och inte göra studioprogram, även om de sänds från Manhattan eller som "Breaking News."
De va verkligen nu de behövde lyckas med ett TV-program och de satte detta otroligt bra! Detta är de bästa som går på TV nu.
Håller med dig till punkt och pricka. Det är så här de ska göra TV! Flashbacks från 100 Höjdare och Grattis Världen, när de spontanträffar personer.
Håller med i alla punkter. De är bäst när de är ute och träffar udda människor och inte sitter inne i någon studio.