2012-03-05, 23:02
Medlem
Fan vad jag garvade åt Filips "generiske pizzabagar"-min, simpel humor at its finest

Väldigt härligt avsnitt, blev förvånad när det var slut att det gick så fort, kändes som fem min. Blir så otroligt sugen på sommar av detta program att det är helt sinnessjukt
Citera
2012-03-05, 23:03
Medlem
Avantgardistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datoriprogram
Absolut inte Det är ett sant må-bra-program. De bästa sidorna av människor, och det fascinerande är att man faktiskt kan uppskatta så många olika typer av "bra" sidor. Ena programmet kan man bli helt kär i en viss typ av människa och i andra blir man kär i en heeelt annorlunda person. Härligt och faktiskt lite genialt.

Kunde inte sagt det bättre själv. Deras bästa produktion! Tar fram de sidor av människor och samhällsskikt det finns så mycket fördomar om och lyfter fram det härliga!
Citera
2012-03-05, 23:07
Medlem
trickydicks avatar
Haha Fredrik höll på svimma då han såg blod och Filip envisades då med att visa mer bilder och stackars Siri försökte trösta Fredrik och fukta hans panna Storslaget…
Citera
2012-03-05, 23:07
Medlem
Vidrigt ändå att byta kön, fyfan! Idioti säger jag bara, vill bara ha uppmärksamhet från omvärlden. Att Siri var kvar vid "hans" sida får mig att tvivla på mänskligheten.
Citera
2012-03-05, 23:08
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Det handlar om den dubbelmoral dessa typer av journalister "programledare" besitter. Den naiva svensken får en felaktig bild av dessa områden. Filip och Fredrik tillhör definitivt pk media och följer således den övriga journalistiska andan.

Vadå dubbelmoral? Man kan ju fortfarande vara trevlig och glad mot personer man möter. Och, du kommer nog inte tro mig när jag säger detta, men bara för att man besöker Bergsjön betyder inte det att man MÅSTE bo där!
Sen är ju inte dessa möten annorlunda mot några andra de gjort, den enda skillnaden är bakgrunden på människan. Och är man inte helt Svensk så ska man tydligen inte finnas i Svensk tv enligt sådana som dig.

Å det älskade PK argumentet är nog det löjligaste som finns.

Briljant jävla avsnitt ikväll. Är det två avsnitt kvar?
Citera
2012-03-05, 23:12
Medlem
ProfessorAs avatar
Är det någon vänlig själ som kan printa får vi följa meds spellista från spotify, jag kommer inte in på min spotify av någon anledning Vore grymt uppskattat.
Citera
2012-03-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesterFace
Vidrigt ändå att byta kön, fyfan! Idioti säger jag bara, vill bara ha uppmärksamhet från omvärlden. Att Siri var kvar vid "hans" sida får mig att tvivla på mänskligheten.

du är en jävla idiot och nolla, dö.
Citera
2012-03-05, 23:13
Medlem
Bästa avsnittet hittills, helt klart. Louise och Siri, vilken historia.

Däremot var ju övergångarna mellan inslagen otroligt skruvade. Killen i Malmö säger på måfå "Trollhättan" där F&F hittar en pizzeria med "kul" skylt där sedan Louise bara råkar komma in och beställa en quattro. Jag fattar såklart att inslagen aldrig visas i verklig följd och att mycket i situationerna styrs av produktionen. Men nu blev det orimligt.
Citera
2012-03-05, 23:14
Medlem
CitizenErazeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Haha Fredrik höll på svimma då han såg blod och Filip envisades då med att visa mer bilder och stackars Siri försökte trösta Fredrik och fukta hans panna Storslaget…
Skrattade så jävligt alltså Inte visste jag att Fredrik var så känslig för sådant!
Citera
2012-03-05, 23:14
Medlem
ProfessorAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesterFace

Vad menar du med att Louise bara vill ha uppmärksamhet? Det var ju inte direkt så att hon aktivt sökte till programmet, hon tog bara chansen att få vara med när den kom, precis som alla andra i programmet. Angående Louises fru så tycker jag det är jäkligt bra gjort av henne att stanna kvar vid den personen hon gift sig med även fast denne gjort ett könsbyte. Detta får mig att tro på mänskligheten.
Citera
2012-03-05, 23:16
Medlem
haha eller när Fredrik bryter den hårda. "Vi kommer från ett tvprogram, det är är din pappa" för minibratten och pekar på gubben bakom.
Citera
2012-03-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorA
Är det någon vänlig själ som kan printa får vi följa meds spellista från spotify, jag kommer inte in på min spotify av någon anledning Vore grymt uppskattat.

http://oi44.tinypic.com/hunmo4.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in