2012-03-06, 18:56
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz
Allahu Akbar
Filip & Fredrik
Nog for att F&F star lierade med det judisk-muslimska komplexet mot svenskheten, men jag visste inte att de sjalva var judar. Intressant kuriosa.

Det ar ju ingen hemlighet att de hatar Sveriges historia. Deras forsta bok (Tva notcreme och en moviebox) gar ju ut pa attackera det Sverige de vaxte upp i - det som de sjalva kallar DDR-Sverige. I podcasten ger de sig ofta pa det s.k. julotta-Sverige (jag antar att det ar den tiden som foregick DDR-Sverige).

F&F foredrar helt klart det fantastiska multikulti-Sverige framfor julotta-Sverige och DDR-Sverige.

Jag maste bara inflika att om jag fick valja att bo i vilken land som helst under forsta halvan av 1900-talet och under Kalla kriget sa valjer jag julotta-Sverige och DDR-Sverige. Var anda inte Sverige ett javligt bra land att bo i under dessa tidsepoker till skillnad fran resten av varlden?

Men nu - i multikulti-Sveriges tidsera - sa foredrar jag att leva har i USA.
Citera
2012-03-06, 18:58
Medlem
CitizenErazeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det är väl inte så konstigt att man är glad när det är kravlöst häng med F&F jämfört med om man ställs mot väggen om ett brott man inte vill snacka om?

Jag har bott i blatteförort i flera år, och det funkar ju lite som så att är man trevlig och inte tjafsar är det ok, då är folk schyssta. Men om man kommer och ska bråka eller ställa folk mot väggen blir det otrevlig stämning.

I detta fall kom F&F med trevlig stämning, och blev därför trevligt bemötta. "Får jag följa med" har ju inga Efterlyst/Uppdrag granskning-ambitioner.
Efter mörkrets intrång är det inte sån gulligull stämning som du vill påstå. Vare sig man e trevlig eller ej :P
Citera
2012-03-06, 18:59
Medlem
Natenates avatar
Citat:
För alla med IQ över 70 blablabla
Snarare folk med ett IQ under 70.

Hoppas att du trollar, men på Flashback vet man aldrig.
Citera
2012-03-06, 19:02
Medlem
Vad var vitsen med att "begrava" pungkulorna i en påse med vatten? Skall de ligga och flyta runt i havet och bli upphittade av små barn som leker skattjakt vid stranden?
Citera
2012-03-06, 19:07
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitizenErazed
Efter mörkrets intrång är det inte sån gulligull stämning som du vill påstå. Vare sig man e trevlig eller ej :P

Jag har aldrig pratat om nån gulligullstämning

Jag bara säger att folk i förorten inte nödvändigtvis är sura, arga eller per automatik "anfaller" alla som kommer dit utfrån.

Därför är det heller inte nån "förljugen" bild att visa ett gäng snubbar som skrattar och har kul.
Citera
2012-03-06, 19:25
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton
Vad var vitsen med att "begrava" pungkulorna i en påse med vatten? Skall de ligga och flyta runt i havet och bli upphittade av små barn som leker skattjakt vid stranden?
Tänkte precis samma sak. Många småbarn använder ju också munnen som undersökningsverktyg.
Citera
2012-03-06, 19:26
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Nog for att F&F star lierade med det judisk-muslimska komplexet mot svenskheten, men jag visste inte att de sjalva var judar. Intressant kuriosa.

Det ar ju ingen hemlighet att de hatar Sveriges historia. Deras forsta bok (Tva notcreme och en moviebox) gar ju ut pa attackera det Sverige de vaxte upp i - det som de sjalva kallar DDR-Sverige. I podcasten ger de sig ofta pa det s.k. julotta-Sverige (jag antar att det ar den tiden som foregick DDR-Sverige).

F&F foredrar helt klart det fantastiska multikulti-Sverige framfor julotta-Sverige och DDR-Sverige.

Jag maste bara inflika att om jag fick valja att bo i vilken land som helst under forsta halvan av 1900-talet och under Kalla kriget sa valjer jag julotta-Sverige och DDR-Sverige. Var anda inte Sverige ett javligt bra land att bo i under dessa tidsepoker till skillnad fran resten av varlden?

Ja det var bättre förr - den har vi inte hört förut. Och självklart hatar Filip och Fredrik Sverige - det måste vara den enda förklaringen till att gilla mångkultur och variation. De uttrycker sina åsikter, lyssna på deras podcast så inser du snart att det inte råder något "hat" mot Sverige. Kanske en viss tristess av Sverige då de är mycket för det spektakulära amerikanska.

Lustigt att du väljer att bo i det mest multi-kulti-landet i världen - USA - när du är så starkt emot konceptet.

Herregud, släpp det här nu. Titta inte på programmet om ni äcklas över F&F - sluta vara så extremt överkänsliga. Låt oss som gillar det diskutera utan detta irrelavanta trams.
Senast redigerad av datoriprogram 2012-03-06 kl. 19:34.
Citera
2012-03-06, 19:30
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pahlaviii
Driver bara med faktumet att ni har så pass tråkiga liv att ni kan inte ens se ett inslag på 15-20 min som innehåller invandrare utan att ni måste bli så fruktansvärt upprörda och börja prata om Filip och Fredriks gömda "agenda". Newsflash! Kanske de inte har någon hemliga agenda? Kanske de bara inte är tragiska rasister som ni? De har väl inte så mycket kontakt med ungdomar i förorterna i sitt dagliga arbete och ville därför som en del av programmet ge lite inblick där. Inget konstigt.

Det där är så jävla sant. Och även det som gör att det är så jävla tråkigt att gå in å läsa i denna tråd.
Citera
2012-03-06, 20:01
Medlem
MyMarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6

Där bara övermänniskor lever! Skärp dig, snälla.
Citera
2012-03-06, 20:14
Medlem
jonnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natenate
Snarare folk med ett IQ under 70.

Hoppas att du trollar, men på Flashback vet man aldrig.

Nä, om jag ska vara helt ärlig så tyckte jag bara det var löjligt om hur man ens kan börja klaga för att de visar invandrare i TV - förutom på efterlyst då, där ni "vill" ha dem.

Kul att texten kunde bli trodd, det visar verkligen hur speciellt detta forumet är!
Citera
2012-03-06, 21:44
Medlem
ProfessorAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Det har inte bara med det här programmet att göra. Jag tyckte det var kul att de var där och om man åker runt random i Sverige så är det klart att man stöter på invandrare, men nu var det så uppenbart att de ville dit så de kunde krama lite mångkultur och det är klart dem lyckas med det när de är kända och kommer med ett TV-team. Men det jag ogillar är att F&F verkligen försöker visa hur mycket de älskar mångkulturen i Sverige när de är helt fel personer att göra det när de inte ens bor i Sverige och jo de hatar "svenskhet" och tycker att allt ska vara som i USA. Detta är något man märker att de börjat med i alla sina program och om det här var en engångshändelse hade jag antagligen inte brytt mig men nu börjar det bara bli irriterande.

Jag är inte sur över att snobbarna var stiffa, klart inte dem gör sig bra på TV och gillar inte snobbar heller om de inte var som lill-braten som bara ville skryta om sin farsa haha. Sen om du tycker att det är "skönt" med människor som behandlar tjejer som horor och inte tar sitt ansvar när de gör dem på smällen får det stå för dig. Men visst var det bra TV.

Vadå uppenbart att de ville dit? Isf var det väl lika uppenbart när de sökte upp badenbaden-sångaren. Tyckte inte F&F betedde sig annorlunda i invandrarområdet än i andra delar av Sverige, du ser det du vill se. De bor visst i Sverige, Filip bor dock delvis i USA. Jag ser i alla fall deras program som en hyllning till Sverige och svenskarna (undantaget 100 Höjdare: USAs skönaste människor).

Vad är det du inte tycker är en engångshändelse? De har träffat invandrare i ETT avsnitt – det är en engångshändelse! Hoppas på mer så att din typ får se att inte alla invandrare är farliga och läskiga.
Citera
2012-03-06, 21:51
Medlem
ProfessorAs avatar
Citat:
För alla med IQ över 70 så är det hela väldigt uppenbart att Filip och Fredrik ständigt förmedlar sionistisk propaganda av sina judiska producenter. Filip och Fredriks mål är att utplåna den svenska stoltheten, blåögdheten och kärnfamiljen. Ett antal personporträtt på introverta "svenska" WT-människor ställs i kontrast med ett par svartmuskiga araber - som framställs som utåt, drivna och givmilda. Det hela är en enda stor dokumentation av raspropaganda. Så fort produktionsteamet vänder ryggen mot Achmed och hans kompisar från Lindvägen kommer de åter nyttja sig åt stening, våldtäkt och andra barbariska handlingar - alla som självklart ligger apmänniskan nära till hands.
Och inte nog med att Filip (hans fader sägs ha bytt namn från Rubenstein hammar) och Fredrik (Hans farmors farmor hetter Richter, Gabriel är f.ö ett släktnamn i släkten Richter (Wikingsson)) gör denna skamfläck för homo sapiens sapiens till ett offer för att hans familj har blivit utsatt för oprovocerade våldsaktioner. Vilket är totalt falsarium och är endast en stor propagandaidé skapad av rabbiner runt om i landet.

Vi står emot två rasförnekande män med otrolig makt i mediala Sverige som dagligen spottar ut sig myter om hur invandrare är mer arbetsföra, trevliga och innovativa än de renblodiga ariska Svenskarna som sliter ut sig för att kunna bygga en framtid åt sina barn. Och vakna upp med en baksmälla av moskéer, våldtäkt och underbegåvade primater.

Allahu Akbar
Filip & Fredrik

Grattis till internets mest hjärndött paranoida konspirationsteoretiska inlägg. Gå och lägg dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in