2012-02-29, 02:55
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Physicist
Vad säger lill-stekaren att märket är på tröjan? jag ser det överallt men kan inte komma på vad det heter nu igen...

Det lät som Tommy Hilfiger.
Citera
2012-02-29, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Physicist
Vad säger lill-stekaren att märket är på tröjan? jag ser det överallt men kan inte komma på vad det heter nu igen...

Det är Tommy Hilfiger, har en t-shirt från dem!
Citera
2012-02-29, 04:34
Medlem
Lokents avatar
Så skönt när dom träffade den "tråkiga snubben" idag. Efteråt säger dom att han inte var tråkigt m,m men det var ju typ bara hans importerade tjej som talade.
Citera
2012-02-29, 04:46
Bannlyst
Älskar programmet!
Någon annan som noterade att filip sa "titta på den där hunden!" när de intervjuade en blind på hundtävlingen?
Citera
2012-02-29, 09:58
Medlem
hehejadus avatar
När dom är i Kiruna är träden kala, ser ut att vara vinter/tidig vår där. I alla andra avsnitt ser man tydligt att det är sommar. Inte alla som har lika skarpa ögon som jag.
Citera
2012-02-29, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehejadu
När dom är i Kiruna är träden kala, ser ut att vara vinter/tidig vår där. I alla andra avsnitt ser man tydligt att det är sommar. Inte alla som har lika skarpa ögon som jag.

Sverige är 157 mil långt.
Citera
2012-02-29, 10:25
Medlem
hehejadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engolare
Sverige är 157 mil långt.
Hehe ja du det kanske det är men dom säger i början att dom reste runt i ca 1 månad, då känns det logiskt att grabbarna var i Kiruna först kanske. Men icke, kanal 5 vill censurera.
Citera
2012-02-29, 11:27
Medlem
en grej jag reagerade var när Filip och Fredrik knackade på hos en grabb så öppnar hans fru och säger att mannen är på dass. Fredrik frågar då om det är nummer två, men det är det ej. Sen så när mannen kommer ut säger han det var nummer ett. Hur fan visste han att det var på samtalsämne med nummer ett och nummer två?
En annan "slump" jag sett är precis när de varit på mumsmums fabriken och sedan åker till svensexan, då smetar en kille in en annan med mumsmums varpå Philip säger; vilken slump att det var mums mums. I think Not.
Förjävvla bra program tycker jag iallafall Filip och Fredrik är 100 gånger bättre än mackan och skit vad dom nu heter
Citera
2012-02-29, 11:32
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArvidoElit
en grej jag reagerade var när Filip och Fredrik knackade på hos en grabb så öppnar hans fru och säger att mannen är på dass. Fredrik frågar då om det är nummer två, men det är det ej. Sen så när mannen kommer ut säger han det var nummer ett. Hur fan visste han att det var på samtalsämne med nummer ett och nummer två?

När mannen kommer ut frågar Fredrik: Har du skitit? Mannen svarar: Näe, det var ettan.
Citera
2012-02-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArvidoElit
En annan "slump" jag sett är precis när de varit på mumsmums fabriken och sedan åker till svensexan, då smetar en kille in en annan med mumsmums varpå Philip säger; vilken slump att det var mums mums. I think Not.
Förjävvla bra program tycker jag iallafall Filip och Fredrik är 100 gånger bättre än mackan och skit vad dom nu heter

Det är väl inte så konstigt?

Det är väl ungefär som att fråga:
Har du bajsat?
Nej, jag har pissat!

Vem blir förvånad över detta?
Citera
2012-02-29, 11:46
Medlem
Filip och Fredrik är duktiga på att göra bra program. Detta är dock ett av de sämre program de någonsin gjort. Det är trots allt inte speciellt roliga personer de möter (i förhållande till 100-höjdare) och ofta hittar de mer eller mindre nödlösningar för att göra programmet roligare.

Ex. att följa en golvläggare från företag till företag. Hm...Kul?
Citera
2012-02-29, 13:35
Medlem
razaones avatar
Undrar hur mkt dom klipper bort av folk som dissar dom. Sker ju i bland i varje avsnitt men kan inte tänka mig att 4 av 5 låter dom haka på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in