Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Du gissar alltså, då vet jag.
Har du någon källa som bekräftar dina påståenden om tittarsiffror och att "de går bättre än någonsin"?
-----
Det är inte min mening att påstå att de rykten jag hört är sant, men jag stör mig otroligt på att en del blint konstaterar att det är "skitsnack" utan att ha något som motbevisar det.
Men kom igen, är man inte Filip eller Fredrik själv så är det jävligt svårt att att bevisa att det du säger om deras ekonomi INTE är sant.
Angående tittarsiffror så har de pratat om sina program flera gånger i sin podcast och där sagt att Vem kan slå F&F är deras mest framgångsrika program någonsin.
Här kan du läsa mer:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/filipochfredrik/article11508465.ab
Tycker snarare det är du som ska langa fram något som indikerar på att det din "källa" säger är sant, något annat än att han inte har någon anledning att ljuga för dig.
Som sagt, deras mest framgångsrika program sänds ju fortfarande (även om det är uppehåll just nu), det finns inget som pekar på att det skulle gå dåligt för F&F just nu.
De har för bara ett par månader sedan producerat ett snuskigt dyrt program (Breaking News). Visst, tittarsiffrorna var inte särskilt bra, men det är en smäll Kanal5 får ta, inget som berör F&F ekonomi, och VERKLIGEN inte så att dom nu bara månader efter skulle ha problem med cash.
Det stämmer bara inte.
Att du stör dig på att folk inte tror din "källa" är ju bara fånigt.
VEM som helst kan säga VAD som helst om VEM som helst. Det gör inte någon sanning i huvudtaget.
Osanningar om kända människor är ju knappast något nytt.
Nä, det du säger är skitsnack tills något av substans framkommit.