2012-02-28, 14:55
Medlem
ginger-arabs avatar
har bara tittat på första avsnittet men orkar inte se på när de är i pisstråkiga norrland. är de på några intressanta mer civiliserade ställen i de andra avsnitten? såg något om kebnekaise och lapporten så var inte så sugen på att titta vidare på programmet.
Citera
2012-02-28, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino
Men fy fan vad b, de åker ju bara runt i Sverige?
Dessutom är Filip & Fredrik två små rumpnissar som borde få sagg i ansiktet, speciellt Fredrik.
Finns det någon drygare människa? Hade inte tvekat att stampa in huvudet på honom mot en trottoarkant.

Men jag ska ge programmet en chans i alla fall.

Lite svårt att ge det en chans med den inställningen kanske?

Gillar inte deras överlägsna attityd när de går runt och klappar folk på axeln. Finns inget jag hatar mer än när folk klappar på axeln.
Citera
2012-02-28, 16:13
Medlem
robomans avatar
Citat:
Dessutom är Filip & Fredrik två små rumpnissar som borde få sagg i ansiktet, speciellt Fredrik.
Finns det någon drygare människa? Hade inte tvekat att stampa in huvudet på honom mot en trottoarkant.

Ja jag vet en drygare än Fredrik, nämligen Filip. Han kan till och med jag störa mig på ganska ofta i podcasten, och då är jag ändå en hyllande fanboy.
Citera
2012-02-28, 16:29
Medlem
TheBoots avatar
Hallåååååå däääär!

Haha den snubben var creepy! Jag hade lagt benen på ryggen direkt om han kommit upp till mig.
Citera
2012-02-28, 17:02
Medlem
Seffexs avatar
När Kurt blev förhörd med sjukt många irrelevanta frågor kan ha varit bland det roligaste hittills Satt nästan dubbelvikt i soffan och tänkte att det är bara i ett F&F-program som något sånt kan sändas. Det var också häftigt att Filip är sån grym personkännare, att han gissade rätt på Creedence och knappt gjorde någon stor grej av det.
Citera
2012-02-28, 17:48
Medlem
SnaskStefans avatar
Det roligaste var ändå när dom diskuterade hur diverse kändisar skulle ha sex med sin hund. Roligaste jag sett på år och dar.
Citera
2012-02-28, 19:22
Medlem
Disco-Mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnaskStefan
Det roligaste var ändå när dom diskuterade hur diverse kändisar skulle ha sex med sin hund. Roligaste jag sett på år och dar.

Hunden var sugen på Jan Malmsjö
Citera
2012-02-28, 19:40
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15
Sjukt att Filip gissade rätt på cd-skivan

Han gjorde väl en annan sån grej i tidigare avsnitt, grym personkännare.

Jag måste ha missat det, kan nån beskriva vad som hände? Hos vem och vilken skiva det va osv?

Citat:

Nja, de va i Köpenhamn en vända

Men visst, de är inriktat på Sverige. Men har du sett avsnitt 2 och 3, när de bygger Sveriges bästa Gloryhole? De är genial TV de gör där asså.
Citera
2012-02-28, 19:49
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag måste ha missat det, kan nån beskriva vad som hände? Hos vem och vilken skiva det va osv?

Alltså som Norrlänning kanske jag är färgad, men tycker verkligen inte det var något speciellt.
Fredrik gick igenom skivhögen hos han gubben som bodde ensam på Högfjällshotellet, och Filip gissade att det skulle ligga en Creedence-samling i högen. Vips så drog Fredrik upp just en Creedence-samling ur högen i vad som kan beskrivas som ett "Magiskt Ögonblick".

Dock, går man igenom vilken 40-plussare som helsts skivsamling så kan man räkna med att få upp en Creedence förr eller senare.
Citera
2012-02-28, 19:57
Bannlyst
Irriterande dam som vill bli känd där i Svenljuga
Citera
2012-02-28, 20:06
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallymusen
Irriterande dam som vill bli känd där i Svenljuga

Tycker inte hon var jobbig, men det var något djupt tragiskt över henne. Antagligen hade hon varit dokusåpakändis idag om hon varit ung
Citera
2012-02-28, 20:08
Medlem
SiSeniors avatar
Är det bara jag som får Error när jag försöker gå in på Kanal5-play för att kolla på gårdagens avsnitt?

PS. Hela Kanal5-play verkar vara "nere" för mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in