2012-02-21, 23:55
Medlem
smoermebroeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer14
Om de, dvs hela kamerateamet och F&F, verkligen spontanreser med SJ så gissar jag på multum!
Men nu ska inte den här tråden handla om tågpriser.
Vad har Mums Mums med tågpriser att göra?
Citera
2012-02-21, 23:57
Medlem
Jävligt roligt avsnitt idag. 2 dagar till nästa podcast.

Man har verkligen börjat knarka Filip och Fredrik på senaste tiden, vilken comeback!
Citera
2012-02-22, 01:43
Medlem
Scamps avatar
Riktigt bra avsnitt som var. Ett av de bättre Filip & Fredrik programmen tycker jag.
Citera
2012-02-22, 02:03
Medlem
Canalatess avatar
Tycker det mesta med F&F är rätt så dåligt, visst det går att se på.

Ursäkta röran, vi bygger om.
Det var bra grejer det.
Citera
2012-02-22, 06:45
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoermebroed
Vad har Mums Mums med tågpriser att göra?
Hans poäng är nog att det är så dyrt att åka tåg, så Cloetta har förmodligen sponsrat rejält om de ska ha råd med alla dessa tågresor. Men nu handlar inte tråden om tågpriser...

Som så många andra tycker jag att det verkligen var ett toppenavsnitt nu senast.
Citera
2012-02-22, 11:27
Medlem
SiSeniors avatar
Avsnitt fyra kan bli riktigt, riktigt bra: http://www.kanal5play.se/klipp/play/farvifoljamed-s01e04-preview
Citera
2012-02-22, 11:51
Medlem
Nummer14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Hans poäng är nog att det är så dyrt att åka tåg, så Cloetta har förmodligen sponsrat rejält om de ska ha råd med alla dessa tågresor. Men nu handlar inte tråden om tågpriser...

Som så många andra tycker jag att det verkligen var ett toppenavsnitt nu senast.

Grattis! Du försökte dig på den för så många oerhört skrämmande uppgiften att tänka lite logiskt och lyckades med bravur. Unna dig något gott idag, det har du förtjänat
Citera
2012-02-22, 12:35
Medlem
Osakasuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Avsnitt fyra kan bli riktigt, riktigt bra: http://www.kanal5play.se/klipp/play/farvifoljamed-s01e04-preview

Instämmer! Jag tror hela serien kommer bli kanon!
Citera
2012-02-22, 21:48
Medlem
skrufsings avatar
F&F är tillbaka i sitt rätta element!

När dom ska låna borren var extremt roligt i mitt tycke, "Jag har bara en dosfräs, men ingen boooorrrrr"

Citera
2012-02-22, 22:58
Medlem
Den där snubben på cykeln som var bitter och sa att "allt borde läggas ned" eller nåt i den stilen var rätt rolig att se. När han stoppade handen i fickan tänkte man som Fredrik sa, att han typ skulle kunna dra fram va som helst, typ en kniv eller nåt.
Citera
2012-02-22, 23:27
Medlem
Syversens avatar
Helt underbart också när de inte kunde berätta för slöjdläraren (som inte var slöjdlärare, men som de ändå envisades för att kalla slöjdlärare) vad hålen egentligen skulle användas till.
"Vi behöver på olika höjd för det är ju olika kabelutrustning som ska in" osv..
Citera
2012-02-22, 23:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syversen
Helt underbart också när de inte kunde berätta för slöjdläraren (som inte var slöjdlärare, men som de ändå envisades för att kalla slöjdlärare) vad hålen egentligen skulle användas till.
"Vi behöver på olika höjd för det är ju olika kabelutrustning som ska in" osv..

Haha ja, så jävla roligt. Han lär ju inte ha fattat vad de menade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in