2012-02-28, 11:15
Medlem
Haha jävlar vad dom pressade den stackars bilhandlarn!
Citera
2012-02-28, 11:31
Medlem
Sam.adamss avatar
Tyckte lite synd om bilhandlaren, helt sinnessjuk grillning egentligen om helt irrelevanta frågor och detaljer. Men det är det som gör dom så jävla bra dock:

Men jag har kommit fram till att jag gillar Filip många gånger fler än Fredrik då Filip är mycket mer mänsklig. Det märker man inte minst i podcasten.

Jag gillar dock duon stenhårt i alla fall och programmet är hur bra som helst. En timme känns som en kvart när man underhålls av dessa två!
Citera
2012-02-28, 12:42
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
F&F måste ju ha världens bästa jobb. Ey Fan Fredrik jag har en idé. Vi åker runt och bara hänger med mongon och får massa betalt för det bra va?

Men jag älskar dom och programet är sjukt kul

Glöm inte att dem verkar dricka öl hela tiden med. På tåget, hos raggarna, svensexan, Esa etc.
Citera
2012-02-28, 12:44
Medlem
Osakasuns avatar
Någon som vet vad vinjetten heter?
Citera
2012-02-28, 12:54
Medlem
Chevrons avatar
Tänk vad mycket bättre det är när man slipper politiska undertoner i allt (Breaking News, som sög enorm dase). Det är det här de gör bäst.
Citera
2012-02-28, 13:09
Medlem
soBres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakasun
Någon som vet vad vinjetten heter?
Bright side of the road - Van Morrison
Citera
2012-02-28, 13:26
Medlem
pedrinos avatar
Men fy fan vad b, de åker ju bara runt i Sverige?
Dessutom är Filip & Fredrik två små rumpnissar som borde få sagg i ansiktet, speciellt Fredrik.
Finns det någon drygare människa? Hade inte tvekat att stampa in huvudet på honom mot en trottoarkant.

Men jag ska ge programmet en chans i alla fall.
Citera
2012-02-28, 13:34
Medlem
Klart bättre än de vanliga pratshows programmen eller tävlingsskiten vem kan slå....

Har en känsla utav att detta är koncept de vill köra staterna, dock tillåter inte "the land of the free" samma möjligheter att filma överallt som i Sverige, så själva produktionen kommer inte bli lika impulsiv som detta.
Citera
2012-02-28, 13:35
Medlem
Jag tycker programmet bara blri sämre och sämre.

Det är som om de är medvetna om att de tappar tråden, och desperat försöker hitta den igen, och aldrig lyckas.

Jag tror att de börjar känna lite ansvar gentemot folke tde möter, förut var det lite mer "lol". Nu är det mer allvarstyngt.

Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Klart bättre än de vanliga pratshows programmen eller tävlingsskiten vem kan slå....

Har en känsla utav att detta är koncept de vill köra staterna, dock tillåter inte "the land of the free" samma möjligheter att filma överallt som i Sverige, så själva produktionen kommer inte bli lika impulsiv som detta.

Haha, lol. Då skulle USA få veta hur de är. Sanningen är att det är det ultimata.
USAs självbild skulle bli skarpare. Go fo´!
Senast redigerad av leading 2012-02-28 kl. 13:40.
Citera
2012-02-28, 13:41
Medlem
oompalompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Kipketer
Antar att du menar avsnittet av Grattis världen, när de besöker Island. Finns på kanal5play.se

*Grönland var det väll ?
Citera
2012-02-28, 14:10
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerkäft
Korsförhöret med bilhandlaren var fan det roligaste jag sett på tv på flera år
Haha frågor som vilken kaffemugg använde Esa och var låg den innan du tag fram den.
Citera
2012-02-28, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oompalompa
*Grönland var det väll ?
Du har rätt, Grönland var det förstås.
http://www.kanal5play.se/program/play/grattisvarlden-s01e03
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto