Citat:
Ursprungligen postat av Lindzor
Haha träffade Filip på Peppes i somras, det var inte direkt så att de drog därifrån som det såg ut i programmet
Det här vill vi höra mer om. Filip lackade ordentligt på hon som körde bort dem eller?
I övrigt var det väldigt underhållande, det här avsnittet. Men jag tänkte på några saker som känns lite inplanerade. INTE FÖR ATT DET FÖRSTÖR NÖJET FÖR MIG, MEN...
Förra delen slutade med att de såg en kökssoffa, kallade den kronblomsoffa (eftersom han alltid sover på en sådan) och åkte till Örebro där kronblom står staty.
Nu stod de på bröllopet och frågade vad som var den sydligaste platsen i Sverige något de flesta vet. När mannen svarade fel rättade Filip honom och de kunde åka till Smygehuk.
I Smygehuk fick Filip för sig att han vill se färgglada byxor, så de åkte till Båstad.
I alla dessa fall fokuserade de själva på ett attribut, och det är ju inte omöjligt att det var just för att få åka till dessa platser. Jag säger fortfarande inte att det förstör min upplevelse, men de möten där människor direkt leder dem vidare är ju ännu bättre!