2012-03-20, 16:15
Medlem
Disco-Mannens avatar
Nästa gång jag behöver en vägbeskrivning ska jag ringa till Lars
Citera
2012-03-20, 16:19
Medlem
Orjisols avatar
Nej jag gillade inte senaste avsnittet, totalt ointressant. Roliga var bara när dom hade flyttat bordet fram och tillbaka hej och hå sen var programmet slut. Det var lite lite småkul men ungefär lika kul som att se när ungarna ritar teckningar och ger mig.
Citera
2012-03-20, 16:51
Bannlyst
synd att det mer och mer är så uppenbart att mötena är riggade o bestämda i förväg med vissa personer.
Citera
2012-03-20, 17:24
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Filip och Fredrik avfärdade "överklassen" som totalt hopplös, snobbig och ointressant baserat på att de blev utkastade av en servitris från en servering.
På den serveringen var gästerna trevlig och mycket positivt inställa till F&F (vi antar att gästerna avsågs tillhöra överklassen).

Om de inte hade varit för servitrisen, så hade det säkert blivit ett kul och trevligt möte med "överklassen". Men på grund av servitrisens bryska avhysning så är "överklassen" snobbig och tråkig.
Citera
2012-03-20, 17:49
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Filip och Fredrik avfärdade "överklassen" som totalt hopplös, snobbig och ointressant baserat på att de blev utkastade av en servitris från en servering.
På den serveringen var gästerna trevlig och mycket positivt inställa till F&F (vi antar att gästerna avsågs tillhöra överklassen).

Om de inte hade varit för servitrisen, så hade det säkert blivit ett kul och trevligt möte med "överklassen". Men på grund av servitrisens bryska avhysning så är "överklassen" snobbig och tråkig.

Det var väl inte servitrisen som individ, utan restaurangen som skickade ut dem. De drog därför slutsatsen om att den mer "överklassiga"-atmosfären är väldigt privat och inte alls intressant att filma/leka med. Och jag kan hålla med om att överklassen kan vara väldigt tråkig, men med goda anledningar. Det är helt enkelt inte bra TV - men jag antar att de hade med det i slutprodukten för att förklara varför de ofta umgås med "mindre förmögna" människor så att säga

Men annars håller jag med, gästerna verkade vara väldigt trevliga och öppna. Det är nog mer att restaurangen har en viss standard. Gästerna på restaurang Matsalen med 2 stjärnor i Stockholm är säkert jättetrevliga - men atmosfären på stället är nog desto mer privat och stängd från "ovanligheter" så att säga (naturlig följd av lyx såklart)
Citera
2012-03-20, 17:51
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco-Mannen
Nästa gång jag behöver en vägbeskrivning ska jag ringa till Lars

Oh gud, det måste vara ännu mer besvärligt i telefon
Citera
2012-03-20, 17:54
Medlem
Varför får alla för sig att det var överklassfolk på restaurangen? För det första satt de och åt i ett jävla tält liksom? Och vadfan hade servitrisen för kläder?
Citera
2012-03-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton
Varför får alla för sig att det var överklassfolk på restaurangen? För det första satt de och åt i ett jävla tält liksom? Och vadfan hade servitrisen för kläder?

Säger exakt det samma... inte monster stekare bara för att de sitter och äter middag nere vid hamnen i något ute tält.
Citera
2012-03-20, 20:35
Medlem
cueballs avatar
Jävla fräsch tjej som satt till vänster om Filip i bistron, precis i början av senaste avsnittet.
Citera
2012-03-20, 20:40
Medlem
sigurts avatar
det känns jävligt tråkigt att serien snart är slut, ser inte alls fram mot Breaking News. Visst det är ett ganska underhållande program men det ligger milslånga vägar från kvalitén dom har på "Får i följa med" !!!!
Citera
2012-03-20, 21:11
Medlem
TheBoots avatar
Fan vad störigt med den bittra servitrisen. Hoppades nästan på att de skulle stå och filma in i tältet utifrån resten av avsnittet bara för att jävlas.

Undra om det är friskt att skratta så mycket som Paula eller vad hon hette. Hon blev ju helt röd i ansiktet bara hon berättade mellan vilka tiden hennes man jobbade. Riktigt skön dock.
Citera
2012-03-20, 21:24
Medlem
swimp78s avatar
Var de helt omedvetna om att gubben med skägg och cykel varit huvudrollen i en teliareklam, och medverkat i flera av "Laholms fellinis" filmer? Det var lite synd att slarva bort det spåret.

Skum fru (hon som gömde sig och skrek hela tiden=.. å andra sidan känns det som om gubben var lite lätt utvecklingsstörd. Kanske detsamma gäller frugan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in