Kan få fruktansvärda psykbryt ibland, under alla år så har det gått ca 6 tangetbord, 4-5 möss, 3 headset, 2 plattskärmar(dom fick jag tillbaka på garantin), en datastol, en Iphone 3gs, en sleten sony ericsson,ps3 handkontroll och en blomkruka.
Jag brukar sällan få vredesutbrott eftersom att jag blir extremt snäll på fyllan osv. Men när jag spelar xbox kan jag bli riktigt sur, är en fruktansvärt dålig förlorare. Dosor har jag inte råd att slå sönder, men det hände en gång att jag bet sönder min kudde när jag spelade Gears of War 2
Haha, hur fan lyckas ni?!
Jag kan få rejäla psykbryt på diverse spel men har ändå aldrig förstört något, riktar min ilska mot kuddar eller sängen istället, mycket billigare så!
oräkneliga antal tangentbord och möss, en dataskärm, ryckt ner taklampan, tallrikar och glas i mängder, flera mobiler har åkt i backen eller väggen, cd fodral o cd skivor haranvänts som frisbee, slått hål i dörrar, brutit av diskborstar, slitit hörsnäckor i stycken när de har börjat glappa o säkert ännu mer idoti
Lenovo Pc-mus strök med nyss pga facebooks JÄVLA oförmåga att FUNGERA när det ska. Min iPhone 4 höll på att stryka med också. Har en del jack i mitt vita annars felfria skrivbord numera
DESSA JÄVLA ELEKTRONISKA SKITPRYLAR SOM ALDRIG KAN FUNGERA!!!!!!!!!!!! DET ÄR JU FÖR HELVETE 2011. NÄÄÄÄR FAN SKA IDIOTERNA KUNNA TILLVERKA NÅT SOM INTE LAGGAR, VÄGRAR ARBETA OCH TAR 70 ÅR PÅ SIG????
Slängt ut en bok hylla genom ett fönster inte en stor bok hylla en rätt liten.
Har slagit sönder foton som jag har haft på väggen. Bilderna var på min flickvän hon ringde och lämna det mig då plus jag slängde mobilen i väggen med.
DESSA JÄVLA ELEKTRONISKA SKITPRYLAR SOM ALDRIG KAN FUNGERA!!!!!!!!!!!! DET ÄR JU FÖR HELVETE 2011. NÄÄÄÄR FAN SKA IDIOTERNA KUNNA TILLVERKA NÅT SOM INTE LAGGAR, VÄGRAR ARBETA OCH TAR 70 ÅR PÅ SIG????
Spelade för ett par år sen World of warcraft, förlorade en 40 minuter lång arenamatch. Blev så jävla arg att jag ställde mig och upp och tog första bästa "förstörbara" pryl, vilket var en jävla matbricka som jag knäckte mot mitt knä, skrikandes av frustration. Töntigt, javisst, men arg var jag.
Jag kan väl bidra med en egen:
Jag försökte att pressa ut en hundra år gammal svindyr stol genom en dörr, fick damp och slog sönder stolen. Sen eldade jag upp den i skogen för att ingen skulle se vad jag gjort.
Själv brukar jag inte bli så arg, att jag har sönder saker; däremot tror jag att min ena granne lider av aggressionsproblem, ty alldeles utanför hans dörr, är det flertalet fina hål i väggen, antagligen från hans knytnävar eller fötter. Särskilt roligt vet jag dock inte om det är, mest onödigt.
Jag har en jävla förmåga att ha sönder saker när jag blir förbannad.
En dator, tangentbord, pengar, mobiltelefoner, en pepparkaka jag hade fått av min fröken i lågstadiet, min systers poster från Borås Djurpark, tallrikar, glas, en sopkvast, en stol