Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 19:08
Medlem
kukflashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parabola
dom värsta psykbryten jag får är på elektronik framförallt datorer så gör väl en liten lista

1 laptop då jag förlorade på poker, räckte med 2 slag så slocknade den

4-5 microsoft intelli 3.0 möss

3 skärmar har fått smaka på näven när jag dött på spel

5 tangentbord har fått smaka på näven när mitt spelande inte gått som det ska

två hål i väggen bredvid mig

2 headsets har jag vridit av då micen har buggat eller liknande

varför all min ilska går ut på elektronik vet jag inte, är aldrig arg annars

eller varför din ilska grundar sig i dataspel?
du har ingen flickvän va?
Citera
2011-05-22, 19:09
Medlem
DoltNicks avatar
Jag har inte gjort sönder något under mina psykbryt, men min kompis (om man nu ska kalla han en kompis) slängde ut mitt PS3 från balkongen när jag vann över honom på FIFA ...
Citera
2011-05-22, 19:12
Medlem
* Ett värsting headset
* Slagit hål i dörren till mitt rum
* Slagit hål i min garderobsdörr
* Tangentbord
* Slet sönder t-shirten jag bar en gång.
* Slagit knogarna emot kanten på mitt skrivbord för att straffa mig för något idiotiskt jag gjorde någon gång. ( Bordet höll givetvis men inte knogarna )

Finns säkert fler incidenter men det där är dom jag kommer ihåg bäst.
Citera
2011-05-22, 19:15
Medlem
kondomlasses avatar
När mitt fittmongo till bror spelade hög musik med riktigt jobbig bas mitt i natten kastade jag fjärren till TVn rakt i väggen, båda gick sönder.

Kastade en polares hemtelefon när min flickvän gjorde slut när vi snackade i den.

En lampskärm massakerade jag när jag var arg på morsan. (Det var hennes och jag visste hon tyckte om den och ville verkligen såra henne.)

Random negers ansikte...
Citera
2011-05-22, 19:15
Medlem
En apelsin. That's it.
Citera
2011-05-22, 19:16
Medlem
NestTests avatar
Skulle cykla till jobbet en dag. Det är en ganska lång väg utan bebyggelse runt om. Precis i mitten får min cykel punka. Jag har inget val, så jag fortsätter cykla utan luft i däcken. Det går segt som fan, och ilskan börjar komma.

Lite senare så lossnar däcket från hjulet och slangen flyger ut och trasslar in sej i pedalerna och hjulet låser sej. Jag blir så förbannad att jag är 1 mm från att kasta hela cykeln i sjön. Låser fast cykeln i en stolpe, och när jag reser mej slår jag huvudet i skylten.

Då kommer psykbrytet. Jag svingar mitt cykellås allt vad jag kan i skylten så den knäcks på mitten. Sen sular jag iväg låset typ 30 meter. Sen behöver jag spendera 15 min att leta efter låset. Till slut kan jag börja gå mot jobbet och kommer typ 1 timme försent

edit: Glömde nämna att det började regna sen på vägen till jobbet... Inte en bra start på dagen
Senast redigerad av NestTest 2011-05-22 kl. 19:19.
Citera
2011-05-22, 19:17
Medlem
En hamsterbur (hamstern överlevde)
Ett par glas
Ett headset
En digitalkamera
Citera
2011-05-22, 19:17
Medlem
Mumies avatar
Under grov alkoholpåverkan så hade jag lyckats slå sönder en butiksruta. Jag satt sedan utanför ett lägenhetskomplex och slickade min hand rent ifrån allt blod av någon djävla anledning. Det underligaste var att dagen efter så hittade jag inget sår på varken händer eller armar. Jag hoppas det var mitt blod jag satt och slurpade i mig.
Citera
2011-05-22, 19:24
Medlem
NestTests avatar
Förutom historien jag nämnde ovan, med cykeln. Så får jag endast såna här brutala psykbryt på dataspel, eller ej fungerande elektronik, samt sega datorer.

Mina datakomponenter och mitt skrivbord får ta mycket stryk. Brukar försöka hålla mej till att smälla igen skrivbordslådan när jag blir så förbannad. Det blir en riktigt tillfredsställande smäll, även om skrivbordet håller rätt bra

Rolig tråd för övrigt!
Citera
2011-05-22, 19:24
Medlem
Efter att mellanslags-tangenten varit sådär sjukt jobbigt halvpajj i ungefär 2 veckor fick ja ryck och kastade ut tangentbordet genom fönstret!

ska tilläggas att detta var på vintern, hittade det demolerade tangentbordet när snön försvann!
Citera
2011-05-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NestTest
Skulle cykla till jobbet en dag. Det är en ganska lång väg utan bebyggelse runt om. Precis i mitten får min cykel punka. Jag har inget val, så jag fortsätter cykla utan luft i däcken. Det går segt som fan, och ilskan börjar komma.

Lite senare så lossnar däcket från hjulet och slangen flyger ut och trasslar in sej i pedalerna och hjulet låser sej. Jag blir så förbannad att jag är 1 mm från att kasta hela cykeln i sjön. Låser fast cykeln i en stolpe, och när jag reser mej slår jag huvudet i skylten.

Då kommer psykbrytet. Jag svingar mitt cykellås allt vad jag kan i skylten så den knäcks på mitten. Sen sular jag iväg låset typ 30 meter. Sen behöver jag spendera 15 min att leta efter låset. Till slut kan jag börja gå mot jobbet och kommer typ 1 timme försent

edit: Glömde nämna att det började regna sen på vägen till jobbet... Inte en bra start på dagen

Hahaha fan va underbart att du smällde i huvudet i skylten när du reste dig!

Citera
2011-05-22, 19:33
Medlem
psykbryt pga CS 1.6:
Slet loss datamusen ur datorn slängde den i väggen på andra sidan rummet. den satt ju fast i datorn så ''musjacket'' slutade fungera, samt att datorn tippade och slet loss den där vita eluttagsgrejen ur väggen. Sen var det tangentbordets tur, ungefär en halv knapp satt kvar på det
DAgen efter for mobilen in i väggen...tur det var en gammal mobil

sen en gång på skolan blev ja förbannad och råkade slå hål på väggen, samt få en fraktur i handen

Sen har det mest gått ut över kaxiga människor som förtjänar det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in