Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 18:15
Medlem
MackeBoys avatar
Slagit sönder 2 möss och space-knappen på mitt tangentbord.. Båda mössen slog jag faktiskt sönder under samma månad, det var när jag precis hade börjat lira BC2 och har lite svårt att hålla mig lugn när Herr Lagg kommer på besök eller när nån jävla p-12a har TUR och dödar mig på något fittigt sätt
Citera
2011-05-22, 18:28
Medlem
faadggs avatar
för en massa år sedan slog jag sönder en glasruta, för att jag inte fick en negerboll av min morsa... handen klara sig oskadd, dock blev det ett grymt stort hål i genom dem dubbla glasen
Citera
2011-05-22, 18:32
Medlem
Paatos avatar
Släppte in ett mål i sista minuten på Football Manager då tskyfflade jag iväg tangentbordet över skrivbordet med full kraft. Halvfulla kaffekoppar och andra glas följde med ner på golvet och gick i kras. H

Sen har jag slagit och sparkat hål i tre olika dörrar och en vägg hemma hos mig. Slog även sönder väggen hos en kompis när vi spelade fotboll i hans källare. Har även kopplat ur datorskärmen, öppnat fönstret och burit skärmen fram till fönstret för att kasta ut den men någon inre kraft stoppade mig.
Senast redigerad av Paato 2011-05-22 kl. 18:34. Anledning: stavfel
Citera
2011-05-22, 18:39
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackeBoy
Slagit sönder 2 möss och space-knappen på mitt tangentbord.. Båda mössen slog jag faktiskt sönder under samma månad, det var när jag precis hade börjat lira BC2 och har lite svårt att hålla mig lugn när Herr Lagg kommer på besök eller när nån jävla p-12a har TUR och dödar mig på något fittigt sätt

''Herr Lagg''
Citera
2011-05-22, 18:54
Medlem
omskurengurkas avatar
Slängde en mobiltelefon i golvet efter ett våldsamt bråk över telefon, vilket jag ångrade efteråt.
Citera
2011-05-22, 18:57
Medlem
Senaste gång var när min datamus la av mitt i ett spel. Så jag gick ut och börja slå den mot gatan och stampa på den,sedan kom jag på att det var den enda jag hade
Citera
2011-05-22, 18:58
Medlem
le-douches avatar
folk som inte går när man ber dom.
Citera
2011-05-22, 18:59
Medlem
Kleggers avatar
Ett antal tangentbord har mist livet då saker inte har gått som det är tänkt.

Hade även sönder mitt nya headset då någon fittjävel satt och tryckte på färgstege . När jag insåg att headsetet var sönder vart jag ännu mer förbannad och kastade min stol i väggen så att den fick ett hål och landade på min polares dator och gav den en vacker buckla . (betalade tillbaka genom att bjuda på mjukglass).

Köpte ett nytt headset och efter någon vecka råkade jag sätta mig på den så den knäcktes. Kombinerat med andra missöden den dagen brast det och jag slog sönder mitt skrivbord, vart förvånad över att det var så jävla svagt.

Sen fick också skolans vägg fina knogmärken då någon äcklig idiot bestämt att nationella provet i Matte skulle ligga på min sovmorgon .

I bråk som involverar fler personer har jag även tagit sönder mitt trappräcke, knäckt min gamla kära kökssoffa och kastat sönder mitt fönster. Var även 0.5 sekunder ifrån att kasta ut skoldatorn ner på asfalten från andra våningen efter en förlust mot Europas sämsta arenasnubbar. Oden kom dock till undsättning och stoppade mig i sista sekund.

Däremot ser jag mig själv som en väldigt lugn person .
Citera
2011-05-22, 19:01
Medlem
diversions avatar
Jag kunde bli rätt arg förr.

Bråk med farsan under bilfärd = spräckte vindrutan inifrån med knogarna, gick lös på instrumentpanelen med knogarna tills det blödde och hängde skinnslamsor från knogarna och skällde sedan ut honom efter noter.
Bråk med farsan under bilfärd 2 = drog mobilen i instrumentpanelen upprepade gånger tills den gick av på mitten.
Sur på något, minns ej vad = Nokia 3510 fick smaka på mina händers vridkraft under totalt raseri. Är förvånad än över hur lätt det var att vrida hela mobilen till en svag spiralform.

Arg på livet = kastade en cykel för ~6000kr i asfalten och hoppade på den tills den var sne på alla tänkbara vis.
Arg på polaren = tog mitt fäktningssvärd som jag byggt i slöjden (inte speciellt vasst), och drog in i väggen upprepade gånger. Tapeten blev inte snygg. Polaren blev lite oroad.

Arg på farsan igen = spräckte källardörren med knytnävsslag.
Arg på farsan IGEN = strypgrepp och hasade den jäveln över diskbänken och ner på köksgolvet.
Arg på livet.. = knytnävarna in i den delen av väggen som består av tapetserad skorsten = ont i en vecka.
Arg på farsan då han använt min dator utan lov för att spela flygspel = joystick för 1300 kr kommer flygande våldsamt genom hallen. Inte mycket kvar av den.

Sen har såklart ett par tangentbord fått smaka på knogmacka efter förlorade CS-matcher och säkert något mer också.

Dessa sakerna hände i min ungdomstid. Har lugnat ner mig en del då jag insett att det inte lönar sig att skada sig själv, andra, eller annat.
Citera
2011-05-22, 19:01
Medlem
iAlexs avatar
En laptop som jag hade för några år sedan.

Skulle lana, spelade en runda CS har jag för att värma upp lite, gick riktigt dåligt så jag smällde igen den och stack med den på lanet. När jag skulle sätta igång datorn så fungerade den inte.
Citera
2011-05-22, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knuule
Alla har vi någon gång tappat fattningen helt och hållet, så pass illa att vissa av oss t o m tagit sönder diverse saker. Allt från föremål till kroppsdelar.

Senast detta hände i min närhet var när Sverige förlorade VM-finalen mot Finland i ishockey. Min kära vän vart så pass förbannad att han slog näven rakt i lägenhetsdörren, en sån dörr med en stålskiva i mitten, och bröt två ben i handen

Själv har jag kastat ut teven ut från balkongen, en gammal skruttig en så det gjorde inget. Detta pga en jäkligt dålig dag då allt gick åt helvete, bägaren rann över när jag inte hittade mitt ID inför kvällens krogrunda...

Så, nu vill jag höra vad ni har lyckats ta sönder under psykbryt, och givetvis lite bakgrundshistoria
Kastade fjärrkontrollen rakt genom vardagsrumsfönstret när DIF torska 7 kvarten mot Luleå i hockey, jag siktade inte på något speciellt utan sulade bara iväg den, genom rutan
Citera
2011-05-22, 19:05
Medlem
Jag har:

Slagit sönder min garderobsdörr.

Kastat 5 hemtelefoner i golver så att de gick sönder.

Råkat slå till mina gamla glasögon så att de blev lite skeva.

Slagit en datormus i bordet så att den slutade fungera.

Varit nära på att kasta ut mitt gamla ps2 genom fönstret.

Jag har dragit ett spätt (ett sånt där man kan öppna brunnslock och liknande med) in i min skateramp som jag hade för länge sen så att den blev oåkbar.

Jag har kastat en sked genom köket så att den fastnade i väggen.

Jag har säkert tagit sönder mycket mer saker men jag kommer inte på mer nu.

EDIT: Juste, jag har ju slagit hål i väggen med knytnävarna några gånger också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in