Jag kunde bli rätt arg förr.
Bråk med farsan under bilfärd = spräckte vindrutan inifrån med knogarna, gick lös på instrumentpanelen med knogarna tills det blödde och hängde skinnslamsor från knogarna och skällde sedan ut honom efter noter.
Bråk med farsan under bilfärd 2 = drog mobilen i instrumentpanelen upprepade gånger tills den gick av på mitten.
Sur på något, minns ej vad = Nokia 3510 fick smaka på mina händers vridkraft under totalt raseri. Är förvånad än över hur lätt det var att vrida hela mobilen till en svag spiralform.
Arg på livet = kastade en cykel för ~6000kr i asfalten och hoppade på den tills den var sne på alla tänkbara vis.
Arg på polaren = tog mitt fäktningssvärd som jag byggt i slöjden (inte speciellt vasst), och drog in i väggen upprepade gånger. Tapeten blev inte snygg. Polaren blev lite oroad.
Arg på farsan igen = spräckte källardörren med knytnävsslag.
Arg på farsan IGEN = strypgrepp och hasade den jäveln över diskbänken och ner på köksgolvet.
Arg på livet.. = knytnävarna in i den delen av väggen som består av tapetserad skorsten = ont i en vecka.
Arg på farsan då han använt min dator utan lov för att spela flygspel = joystick för 1300 kr kommer flygande våldsamt genom hallen. Inte mycket kvar av den.
Sen har såklart ett par tangentbord fått smaka på knogmacka efter förlorade CS-matcher och säkert något mer också.
Dessa sakerna hände i min ungdomstid. Har lugnat ner mig en del då jag insett att det inte lönar sig att skada sig själv, andra, eller annat.