Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-23, 16:36
Medlem
RoomFullOfRatss avatar
Nyktert är det nästan alltid elektronik det handlar om.
Möss och tangentbort har man ju avverkat ett par. Stenskott i skärmen när man använde CRT-skärmar.
Och minst en stationär som det bangats på så in i helvete att jag tagit livet av den. Är det den som missköter sig så är det ju den som ska ha stryk, inte mer än rätt.
Kastat en mobil i marken har jag gjort också. Och fjärrkontroller har en tendens att väcka satan i mig.

Psykbryt är en dyr vana, men ack så skönt det kan vara.
Citera
2011-05-23, 16:42
Medlem
Min mobil och min bärbara är nog dom som får ta mest smällar. Mobilen oftast då jag har med mig den nästan överallt, har hänt några tusen gånger att jag slängt den skit hårt i marken sedan dagen efter få gått tbx och leta efter delarna av den...

I somras när jag gjorde det hittade jag alla delar dagen efter förutom mitt memory card med ALLT för privata bilder.. Undrar vem fan det var som fick tag i det och hoppas än i dag att jag inte hamnar på internet eller något..
Citera
2011-05-23, 16:43
Medlem
Pastapwrs avatar
Några mobiler
En bildskärm
Ett bord av dålig kvalité
Citera
2011-05-23, 16:49
Medlem
Mordarostens avatar
Sparkat minst 4 gånger i MC garagets dörr pga att dörr fan inte låser sig som man ska.
Citera
2011-05-23, 16:50
Medlem
En gång pucklade jag på en dunkudde ganska rejält. Dock inte så rejält att den gick sönder...
Citera
2011-05-23, 16:56
Medlem
Denoms avatar
Hade ställt två stolar på taket, på den ena la jag en flaska oöppnad Whiskey (kommer inte ihåg märke, men köpt för femhundra drygt). Går in igen för att hämta glas och hör hur en stol välter omkull. Självklart flyger inte bara Whiskeyflaskan omkull utan faller ner sex våningar och slås sönder mot gatan nedanför. Då slängde jag ner de två stolarna också och var lagom förbannad.
Citera
2011-05-23, 17:12
Medlem
-charliesheens avatar
var hemma hos en polare och ringde hem till mamma och skulle beratta att jag skulle sova over dar. men av nagon javla anledning sa fick jag inte det. tog telefonjaveln och sulade in den i duschen . den gick sonder som bara faan
Citera
2011-05-23, 17:13
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Av någon outgrundlig anledning brukar jag smula sönder mina glasögon när jag får ett bryt, jag har totalförstört tre-fyra stycken genom åren. Jävligt irriterande när man några sekunder senare lugnat ned sig och inser att man kommer att vara halvblind de kommande veckorna...
Citera
2011-05-23, 17:16
Medlem
Jahauuss avatar
Är nog bara tangentbordet som fått sig en törn. Håller sig väl i skinnet
Citera
2011-05-23, 17:23
Medlem
Kastat datormusen i väggen ett antal gånger i och med lite för intensivt Cs-spelande. Slagit hål i någon vägg någon gång, I
skolan en gång vart så jag förbannat arg på en lärare att jag drämde in 3 skåp framför ögonen på henne. Slutade med ett antal snack med rektorn och fina pengar gick åt spillo
Citera
2011-05-23, 17:35
Medlem
TiltRages avatar
Tennisrack, pingisrack, diverse glas, en porslinsskål, tv-spelskontroller, mobiltelefoner, kastade en glasflaska i mitt köksfönster så det blev ett hål, var menat att träffa väggen bredvid fönstret... Någon dataskärm, databord, tangentbord, ett antal musar har man också trashat. Slagit sönder en stor spegel i hallen vid bråk med ett ex. Senaste var när jag fyllebråkade med mitt senaste ex. Då trashade jag ett par fönsterlampor samt pissade på golvet i hallen i ren frustration!
Citera
2011-05-23, 17:39
Medlem
johnsson87s avatar
Jobbade med att packa ost i prydliga korgar under en höst till julkorgar.
När jag för 50i 11e gången fick en ost i handen som va "öppnad/stött" så fick jag nog.
Ost drogs iväg va det gick mot kontorsavdelningen och har för evigt orsakat en stor bula i plåten.

Vid ett annat tillfälle satt jag och lirade Poker online, och losade en ganska fet pott. Brukar alltid alltid slå brevid musen men denna gången har flickvännen satt en låda med nålar och häftstift!!
0.003 millisekunder innan min knytnäve träffar skiten hinner jag tänka att detta gör ONT!!

Slutade med 4 häftstift som fick dras ut med grannens tång och 3 nålar som fick opereras bort. Den ena satt från botten på lillfingret rakt in mot centrum på handflatan. Ca 7mm djupt.

Har även knäckt ett helt omklädningsrum plus innevarande person totalt i ett raseriutbrott efter han misshandlat sin flickvän.

Många saker går ej ens skriva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in