2018-10-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av startklar
Hur får ni era cans att sluta skramla så mycket när ni är ute och går? Hade tänk att skaffa någon slags tygspåse men jag har sett att vissa har typ lådor men små ställen de kan sätta sina cans i så att dom står helt stilla. Skulle vara fett att veta för det är nog det jobbigaste med att vara o bomba. Man hör bara hur det klonkar när man är ute och går 3 på natten.

Ta en sexpack kartong bara och ställ burkarna i så dom står still. Funkar 10/10 gånger. behöver inga magneter eller liknande
Citera
2018-10-15, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartaskor
Ta en sexpack kartong bara och ställ burkarna i så dom står still. Funkar 10/10 gånger. behöver inga magneter eller liknande

Vem går runt med sex kannor när det ska bombas?...

Horriblewriter är den enda äkta hittills, han har bombat mer än alla er tillsammans senaste fem åren.
Senast redigerad av egenvilja 2018-10-15 kl. 17:38.
Citera
2018-10-15, 18:02
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Vem går runt med sex kannor när det ska bombas?...

Horriblewriter är den enda äkta hittills, han har bombat mer än alla er tillsammans senaste fem åren.
Haha. Jag dissade din pojkväns svar, så blev du lessen?

De tre tips till idioten som aldrig gått ut med en burk och undrar hur dem slutar skramla:
Magnets
Stealth
Sluta nojja

Vilken av dessa metoder är bäst att bemästra? Min såklart.
PS: 3-4 2,8% öl och 2-3 burkar, varmt tips.
Blir bara antiklimax när man tvingas slänga sina grejer och magneten var på (dock bra tips med magneter) så den går bort. Att inte nojja köper jag inte alls, är man nojjig så är det grundat, det försvinner ju mer säker man blir i sitt krigande.
Senast redigerad av GoUoD 2018-10-15 kl. 18:06.
Citera
2018-10-15, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Haha. Jag dissade din pojkväns svar, så blev du lessen?

De tre tips till idioten som aldrig gått ut med en burk och undrar hur dem slutar skramla:
Magnets
Stealth
Sluta nojja

Vilken av dessa metoder är bäst att bemästra? Min såklart.
PS: 3-4 2,8% öl och 2-3 burkar, varmt tips.
Blir bara antiklimax när man tvingas slänga sina grejer och magneten var på (dock bra tips med magneter) så den går bort. Att inte nojja köper jag inte alls, är man nojjig så är det grundat, det försvinner ju mer säker man blir i sitt krigande.

Haha, noll kopling till killen... Men utifrån resten av pajaseriet så går det att tydligt säga att han är den med mest koll.

Resten av ditt svar var komplett omöjligt att tolka. Jag har aldrig använt magnet och kommer nog aldrig att behöva. Anledning? Jag är inte efterbliven.
Citera
2018-10-16, 10:51
Bannlyst
Citat:
Haha, noll kopling till killen... Men utifrån resten av pajaseriet så går det att tydligt säga att han är den med mest koll.

Resten av ditt svar var komplett omöjligt att tolka. Jag har aldrig använt magnet och kommer nog aldrig att behöva. Anledning? Jag är inte efterbliven.

goud har rätt bra koll.

men det är tröttsam när folk frågar om samma frågor hela tiden.
du är inte den första som frågar om ljudet i cans...
det finns trådar med flera tusen svar, använd sök rutan först.....

du kan lägga burkarna på sidan, eller upp o ner.
oavsätt så kommer dom låta och är du nojjig så får du först bekämpa din toy nojja.

du kan ta en bärs om du är en nervös liten prick men i längden så funkar det inte heller att vara f ull/påvärkad....

lycka till
Citera
2018-10-16, 13:20
Medlem
Vem bryr sig om burkarna låter?
Du ska ju inte smyga in i typ bibblan/riksdan och försöka göra en ninjamålning för att sedan dra..
Låter mer som att du är rädd för att din mamma ska höra, när du smyger in i ditt rum..
Citera
2018-10-16, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
goud har rätt bra koll.

men det är tröttsam när folk frågar om samma frågor hela tiden.
du är inte den första som frågar om ljudet i cans...
det finns trådar med flera tusen svar, använd sök rutan först.....

du kan lägga burkarna på sidan, eller upp o ner.
oavsätt så kommer dom låta och är du nojjig så får du först bekämpa din toy nojja.

du kan ta en bärs om du är en nervös liten prick men i längden så funkar det inte heller att vara f ull/påvärkad....

lycka till

Fan snackar du om? Jag har inte frågat ett jäk shit....

Men annars ett tips, är du trött på nybörjarfrågor? LÄS INTE NYBÖRJARTRÅDEN
Citera
2018-10-19, 19:08
Bannlyst
Citat:

lär dig att använda sök knappen din pajjas.
Citera
2018-10-19, 19:14
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:

Duh, duh! Lär dig använda sök istället!

Någon som har något mästartips om hur man lägger snygga fylls?
Citera
2018-10-20, 20:31
Medlem
startklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Vem bryr sig om burkarna låter?
Du ska ju inte smyga in i typ bibblan/riksdan och försöka göra en ninjamålning för att sedan dra..
Låter mer som att du är rädd för att din mamma ska höra, när du smyger in i ditt rum..
Haha! Jo den med kanske
Citera
2018-10-24, 00:52
Medlem
va ute o gjorde min första roll "piece" (egentligen inge piece mer bara blockbokstäver) blev inte speciellt nöjd då rollern mest gled på ytan och färgen va inte tillräckligt tjock.
nu till min fråga. brukar ni använda sånna rollers som man kan fylla på i själva rullen eller vanliga sånna man kör ner i färgbunken?
kanske blir jobbigt om man ska fylla på rullen hela tiden jag har som sagt ingen aning
Citera
2018-10-25, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Duh, duh! Lär dig använda sök istället!

Någon som har något mästartips om hur man lägger snygga fylls?

puls, och stadigt avstånd, alltid från samma sida, vänster höger, upp och ner, eller tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av LoafeRR
va ute o gjorde min första roll "piece" (egentligen inge piece mer bara blockbokstäver) blev inte speciellt nöjd då rollern mest gled på ytan och färgen va inte tillräckligt tjock.
nu till min fråga. brukar ni använda sånna rollers som man kan fylla på i själva rullen eller vanliga sånna man kör ner i färgbunken?
kanske blir jobbigt om man ska fylla på rullen hela tiden jag har som sagt ingen aning

Billigt att måla med roll, du får hitta rätt blandning med spädning.

Vanliga 15kr roll funkar, sånna påfylldbara rollers är slöseri med pengar .

du får ha tålamod med roll, isf som allt annat du får lära dig att hantera roll.

Det långsammare du rollar så blir det bättre resultat. slumpar funkar för att göra fina dekorationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in