2015-11-30, 22:17
Medlem
HoodGoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deutsch
http://www.illadelink.com/graffiti-tips-and-tricks-101/
hahahah, den där sista med duschen gör jag hela tiden så jävla soft
Citera
2015-12-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoodGood
haha ja, kan stå i duschen och dra tags i en halvtimme utan problem.
Citera
2015-12-01, 21:14
Medlem
duschtags är det bästa ahaha x'D
Citera
2015-12-01, 21:26
Medlem
korvryttarens avatar
Haha kul att en inte är ensam om dusch-bombing, har själv rätt många speglar och stort badrum så tar ett tag att komma ut ur badrummet efter duschen om en säger så!

Har dock aldrig tänkt på det som bra för nybörjare att öva men det säger ju sig självt om en tänker på det.
Citera
2015-12-06, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoodGood

Är det bara jag som gör tags i sista såsresterna på tallriken? Och med ketchup!
Citera
2016-03-15, 14:18
Avslutad
Undrar en sak. Jag skulle vilja ha tag på ett slags färdigtryck som man bara kan sätta mot en vägg och sen spreja i för att tryckets bild skall komma fram, like som Andre the giants posse. Undrar vad sådant kallas och vart man kan göra egna sådana tryck?

Jag hoppas jag lagt detta i korrekt tråd nu
Citera
2016-03-15, 14:34
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Undrar en sak. Jag skulle vilja ha tag på ett slags färdigtryck som man bara kan sätta mot en vägg och sen spreja i för att tryckets bild skall komma fram, like som Andre the giants posse. Undrar vad sådant kallas och vart man kan göra egna sådana tryck?

Jag hoppas jag lagt detta i korrekt tråd nu
Stenciler. Är du lite kreativ/händig och inte har så avancerat motiv planerat kan du troligen skära ut det själv av en bit wellpapp eller liknande. Annars finns det kanske något ställe där man kan köpa färdiga på internet, skulle inte förvåna mig. Det blir ju inte lika personligt då däremot. Guider för hur man gör egna finns garanterat.
Den typen av sysselsättning faller mer under kategorin "street art" så prova det + stencils osv som sökord.
Citera
2016-03-15, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Är det bara jag som gör tags i sista såsresterna på tallriken? Och med ketchup!

Drar ju tags på allt som går. Duschen eller alla typer av immiga ytor, såsresterna, dammet på fönsterbrädan osv. Standard!
Citera
2016-03-17, 17:27
Medlem
Har en 411EM-flow med grog fmp i, men det är ju sämst jävla flöde. Ifall man trycker lite hål från undersidan med en nål, blir det bättre då? Ska man i så fall trycka nålen genom hela udden?
Citera
2016-03-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Har en 411EM-flow med grog fmp i, men det är ju sämst jävla flöde. Ifall man trycker lite hål från undersidan med en nål, blir det bättre då? Ska man i så fall trycka nålen genom hela udden?

Säger du så till dina klasskompisar med? Joo jaa köpte en 411EM-flow igår. Otippat att du postar i nybörjartråden...

Ja både färgen och pennan suger kuk. Blanda ut färgen med något så blir det bättre flöde eller spetta sönder udden, borde funka bra dock. Har du testat att pumpa pennan?
Citera
2016-03-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Säger du så till dina klasskompisar med? Joo jaa köpte en 411EM-flow igår. Otippat att du postar i nybörjartråden...

Ja både färgen och pennan suger kuk. Blanda ut färgen med något så blir det bättre flöde eller spetta sönder udden, borde funka bra dock. Har du testat att pumpa pennan?
Nej, men ifall du inte visste det så är det bättre desto mer man beskriver sitt problem ifall man vill ha ett bra svar, och nu störde du dig för att jag skrev vilken pennjävel jag hade? Skärpning.

Fan skulle jag posta om inte i nybörjartråden? Den är ju till för sådana små skitfrågor.
Citera
2016-04-01, 22:44
Medlem
Håller inte på med graffiti men det jag undrar efter att ha kollat på lite graffiti filmer är vad brukar crew namnen symbolisera är det medlemmarnas förnamn, något dolt meddelande/åsikt? Ett exempel på crew namn är ju tex sbr från stockholm sabotage, vad kan det tänkas stå för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in