2011-10-22, 22:06
Medlem
Venditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Sandpappra innan så färgen sitter bättre. Kör du med en bra penna så suger ju träet åt sig färgen.
Tänkte spendera max 5 sekunder vid målet så sandpappra det går (Tyvärr) fet bort :/
Citera
2011-10-23, 14:12
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendita
Tänkte spendera max 5 sekunder vid målet så sandpappra det går (Tyvärr) fet bort :/

Du kan inte sandpappra innan då? Gå förbi dagen innan eller så. Dra på dig snickarbyxor så tänker nog ingen på det.
Citera
2011-10-23, 15:20
Medlem
Venditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Du kan inte sandpappra innan då? Gå förbi dagen innan eller så. Dra på dig snickarbyxor så tänker nog ingen på det.
Okej för att slippa missförstånd så är det en dörr jag tänker förstöra, denna befinner sig i en väl trafikerad trappuppgång så att stå och hålla på med dörren någon längre tid går tyvärr inte
Ska springa in maskerad, förstöra så mycket jag hinner för att sedan lägga benen på ryggen.
Citera
2011-10-23, 19:31
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendita
Okej för att slippa missförstånd så är det en dörr jag tänker förstöra, denna befinner sig i en väl trafikerad trappuppgång så att stå och hålla på med dörren någon längre tid går tyvärr inte
Ska springa in maskerad, förstöra så mycket jag hinner för att sedan lägga benen på ryggen.

Okej, det tar ju inte lång tid att dra ett sandpapper 3-4 gånger på en dörr, och sen komma tillbaka nån timme eller så senare. Lycka till iaf.
Citera
2011-10-24, 20:53
Medlem
Montanaburkens avatar
Aldrig målat på tåg förut men tänkte prova på godståg nu i helgen. Vad bör jag tänka på?
Citera
2011-10-24, 22:07
Medlem
Drumsticks avatar
Var ute och testade lite nydligen på lite träplankor som vi hade, blev skit men börjar få in det lite.
Hursomhelst, behöver lite tips ang kanter och skuggning. Är så jävla tråkigt med bara en svart ytterkant. Vill få det att se snyggt å proffsigt ut juuh,
Citera
2011-10-25, 01:17
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Aldrig målat på tåg förut men tänkte prova på godståg nu i helgen. Vad bör jag tänka på?
Att folk kan bli sura om du kör på deras ställen när du är toy.
Citat:
Ursprungligen postat av Drumstick
Var ute och testade lite nydligen på lite träplankor som vi hade, blev skit men börjar få in det lite.
Hursomhelst, behöver lite tips ang kanter och skuggning. Är så jävla tråkigt med bara en svart ytterkant. Vill få det att se snyggt å proffsigt ut juuh,
Kolla hur andra gör och öva då förfan, inte svårare än så.
Citera
2011-10-25, 06:03
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Att folk kan bli sura om du kör på deras ställen när du är toy.

Kolla hur andra gör och öva då förfan, inte svårare än så.
Sluta vara en sån bitterfitta hela tiden.
Citera
2011-10-25, 06:56
Medlem
DSGSTNGs avatar
Citat:

Steker du någon gammal rävs yard så blir han arg, garanterat. Finns väl inte så mycket tips man kan ge, scoopa (spana) ordentligt så att du ser vad det finns för rutiner runt yarden. Har bara rört gods en gång och det enda jag tänkte på var att tåget började jävligt högt upp så det var svårt att köra en målning i vanlig höjd.. Och då är jag inte särskilt kort heller.
Citera
2011-10-25, 13:16
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:

Tål du inte sanningen så bör du inte hänga här. parkråtta har helt rätt, kan mycket väl vara folk som blir lack och kryssar allt dom ser av dig när du och står och pillar vid deras hak.

Är ju precis som om att du skulle gå och sno snarfs yard i Malmö, tror du hybrisungen hade lämnat dig ifred enbart för att det är du? Skulle inte tro det va.
Citera
2011-10-25, 14:04
Bannlyst
Du har pm.
Senast redigerad av kking 2011-10-25 kl. 14:08.
Citera
2011-10-25, 14:48
Medlem
MrMonos avatar
Citat:

Rost suger åt sig mycket färg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in