2011-08-28, 14:21
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Måla utan guard, guard ger bara en falsk trygghet. Bättre att ha koll på läget själv.
iförsig, Du har rätt Råttis
Men det kan ju vara bra att ha en guard ibland faktiskt
Fast det är sant som du säger bror,Om man är själv och får knas så behöver man bara tänka på sig själv,Och det kan ju vara skönt.
Citera
2011-08-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
iförsig, Du har rätt Råttis
Men det kan ju vara bra att ha en guard ibland faktiskt
Fast det är sant som du säger bror,Om man är själv och får knas så behöver man bara tänka på sig själv,Och det kan ju vara skönt.

Tack för tipsen. Ska nog dra ut en natt när man inte har något att göra. Kan du ge tips på ställen? Har kollat in lite tunnlar och så men är inte säker på vad man ska köra på.
Citera
2011-08-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toy-is-a-spy
Tack för tipsen. Ska nog dra ut en natt när man inte har något att göra. Kan du ge tips på ställen? Har kollat in lite tunnlar och så men är inte säker på vad man ska köra på.
Kör något lugnt spot om det är första gången du ska köra,gångtunnel är inte att rekommendera. Inte för att jag tror någon kommer ge dig tips på spots här,men det kan vara en fördel att veta vilken stad du befinner dig i.
Citera
2011-08-28, 22:16
Medlem
MauroSpockos avatar
Öva bakom ett elskåp eller någonting. Man får väl se de första gångerna som ren övning och inte bry sig om om någon kommer att se det eller inte.
Citera
2011-08-28, 22:21
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toy-is-a-spy
Som jag har sagt tidigare : Linjeväggar,Bergsväggar,tunnlar,ödehus,Elskåp eller fames.
Citera
2011-09-04, 18:25
Medlem
Oki total n00b här.
Praktiska tips o trix angående kläder. Fick lite tips av den enda jag känner som pysslar och det var verkligen saker jag som nyböjare aldrig tänkt på. Tänkte att det måste finnas mer tips, kanske självklara saker för den som är erfaren men som inte är så självklart om man är n00b.

Han sa att man kan köra 3XL helsvart luvtröja ovanpå en stilmässigt annorlunda jacka eller tjocktröja, Typ lite mer åtsittande Adrian Hammond luvis eller Fred Perry jacka eller nån random kavaj så man bara kan slita av sig den stora luvtröjan och så blir profilen annorlunda.
Svartspayade joggingskor, joggingskor kan ha sånt här reflex bös på.

ja sånna här grejer, kläd tips och vad ska man säga maskerings tips
Citera
2011-09-04, 18:28
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabull
Oki total n00b här.
Praktiska tips o trix angående kläder. Fick lite tips av den enda jag känner som pysslar och det var verkligen saker jag som nyböjare aldrig tänkt på. Tänkte att det måste finnas mer tips, kanske självklara saker för den som är erfaren men som inte är så självklart om man är n00b.

Han sa att man kan köra 3XL helsvart luvtröja ovanpå en stilmässigt annorlunda jacka eller tjocktröja, Typ lite mer åtsittande Adrian Hammond luvis eller Fred Perry jacka eller nån random kavaj så man bara kan slita av sig den stora luvtröjan och så blir profilen annorlunda.
Svartspayade joggingskor, joggingskor kan ha sånt här reflex bös på.

ja sånna här grejer, kläd tips och vad ska man säga maskerings tips
!
Spelar inte överdrivet stor roll vad för outfit du har, jag glider ut i mina vardagskläder bara, släng på dig någon snabb maskering om du ska dra på spot med kamera bara!
Citera
2011-09-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FYFX
släng på dig någon snabb maskering om du ska dra på spot med kamera bara!

Vad brukar du köra?
Citera
2011-09-04, 20:51
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabull
Vad brukar du köra?
armen över ansiktet,
Citera
2011-09-04, 21:06
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYFX
armen över ansiktet,
Den funkar ju inte alltid om man ska pieca, prova köra en topp och hålla en arm över ansiktet hela tiden. Halsduk är ok, speciellt nu när det börjar bli kyligare på kvällen. ha en extrakeps med sig, vänd jackan ut och in när du ska köra tåg eller liknande.
Citera
2011-09-04, 23:16
Medlem
Venditas avatar
Smidigaste maskeringen är ju t-shirt arm Jätte lätt att dölja när den inte används så det inte ser misstänksamt ut
Citera
2011-09-04, 23:34
Medlem
klecens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendita
Smidigaste maskeringen är ju t-shirt arm Jätte lätt att dölja när den inte används så det inte ser misstänksamt ut
eller svarta kalsonger, då ser man ut lite som en ninja, täcker hela ansiktet men man kan justera så ögonen syns (vilket självklart är meningen).

så kalsonger på huvudet funkar utmärkt! fast man lär se ut som en idiot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in