2020-03-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Det sa min vän till mig som sitter här bredvid, huruvida det stämmer att Close är skyldig stålar det vet jag inte, men en sak är säker det är att en skuld inte försvinner före den är betald.
Det säger min vän här..

Min vän håller med och säger att har man lånat pengar så är man skyldig till att ge tillbaka dem.
Citera
2020-04-06, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
I Söderort, eller i alla fall runt Årstaberg av alla jävla ställen, så ser jag Rixpund MC hela tiden. Vad fan är det för jävla riksnötter egentligen?

Inget gäng överhuvudtaget. Bara en gammal ensam tandlös tjackpundare.
Så långt från MC gäng man kan komma.
Citera
2020-04-25, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Inget gäng överhuvudtaget. Bara en gammal ensam tandlös tjackpundare.
Så långt från MC gäng man kan komma.
Med MC menar han kanske microphone controller?
Citera
2020-04-27, 20:50
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligskiteller
Med MC menar han kanske microphone controller?

Enklast är nog att fråga honom på Facebook? Namnet finns i denna tråd vill jag minnas. Han ser iaf riktigt skarp ut
Citera
2020-04-28, 00:00
Medlem
AstridErikssons avatar
Jag läste för ett tag sedan om ett känt crew från Göteborg som härjade väldigt mycket på 00-talet. Det jag läste var att crewet hade tagits över av andra målare från Göteborg och Norge. Min fråga är: Hur tar man över ett crew? Man kan väl inte bara köra ett crewnamn hur man vill.
Citera
2020-04-29, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Jag läste för ett tag sedan om ett känt crew från Göteborg som härjade väldigt mycket på 00-talet. Det jag läste var att crewet hade tagits över av andra målare från Göteborg och Norge. Min fråga är: Hur tar man över ett crew? Man kan väl inte bara köra ett crewnamn hur man vill.

Förmodligen har det väl kontinuerligt tillkommit nya målare i takt med att gamla lämnat och helt plötsligt är ingen av "orginal" medlemmarna längre kvar.
Citera
2020-04-30, 19:29
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson

Finns crews som fortfarande kört hårt som startades sen 80-tal tidigt 90-tal och i vissa crews är det folk som fått nytändning och i de allra flesta fall så tas aktiva i en yngre generation med för att de som startade valt av olika anledningar att inte vara lika aktiva längre . Sen tar det ett antal år till och den generation som nu är äldre och kände de som startade inte är lika aktiva och tar med en ny hungrig generation . i allra flesta fall om det är välkända crews känner alla till historien och vilka som startade och hört historier. Väldigt naturlig utveckling.

Personligen skulle jag ha lite svårt för det och är med i ett crew som haft det lite så då jag vill känna alla personligen men det är dock bara en naturlig utveckling för ett crew att leva vidare.

Mitt crew startades 95 och jag gick med 2002 tror jag men kände de som startade personligen och är i samma ålder (runt 40) men det har varit många genom åren som jag aldrig ens träffat på .

fast det beror mycket på hur många medlemmar ett crew har/vill ha om det är genom tight vänskap eller att få upp namnet.
Citera
2020-05-26, 02:34
Medlem
Vilka är mest uppe i Stockholm nu? Crews som ones
Citera
2020-05-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neduk
Vilka är mest uppe i Stockholm nu? Crews som ones

beror på , ser olika ut på pendeln och tuben
Citera
2020-05-27, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
beror på , ser olika ut på pendeln och tuben

Jo men menar överlag, vilka syns mest och sticker ut i Stockholm, crew som one.
Citera
2020-05-28, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neduk
Jo men menar överlag, vilka syns mest och sticker ut i Stockholm, crew som one.

Linjerna är döda
Citera
2020-06-12, 09:27
Medlem
U-166s avatar
TENK och LIVET förgyller många väggar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem