2024-02-21, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogswald
Ett par writers i STHLM tycks ha knasat igår.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/klottrade-pa-slottet-tva-gripna

Medger mig vara rätt usel på visuell uttydning av tags men den ena får jag till "SOZA", den andra mer oklar. Nån med inblick i stans nuvarande scen som känner igen dessa signaturer? Jag tänker om de är überdominerande på väggar och i tunnlar i Stockholmsområdet och således nu lär ha kopiösa skadeståndsanspråk att vänta, eller om de är tämligen okända. Behöver såklart inte nödvändigtvis vara lokala förmågor, utan skulle kunna vara turister.

PINSO är den andra. Ser hans tags rätt så ofta i sthlm. Mest insides.
Citera
2024-03-07, 00:20
Medlem
mullemeckrustinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Någon som har graff-bilder från legendariska målaren Unik?

Är också sugen på se målningar från övriga i IB Crew som Tea och Glue

Helt egen stil och jävligt schyssta målningar la dom!
Raketerna kunde bli lite enformiga kanske men annars så var det feta grejer!

https://imgur.com/a/pyGGbqx
Citera
2024-03-08, 16:27
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:

Medger mig vara rätt usel på visuell uttydning av tags men den ena får jag till "SOZA", den andra mer oklar. Nån med inblick i stans nuvarande scen som känner igen dessa signaturer? Jag tänker om de är überdominerande på väggar och i tunnlar i Stockholmsområdet och således nu lär ha kopiösa skadeståndsanspråk att vänta, eller om de är tämligen okända. Behöver såklart inte nödvändigtvis vara lokala förmågor, utan skulle kunna vara turister.
Den andra Pinso från 7,3 på andra.
Citera
2024-03-10, 13:00
Medlem
Vad skedde med Lång-Johan?

En målare eller kanske snarare vandal som hade någon sorts OCD, som taggade överallt på tvång och gjorde livet surt för SL på 90-talet. Åkte fast och blev skyldig massor med miljoner.

Hörde aldrig om honom efter det.
Citera
2024-03-10, 13:08
Bannlyst
Vad skrev han?
Citera
2024-03-10, 23:02
Medlem
Citat:

Riktigt lågt och karaktärslöst att köra på slott men vem är jag att döma.
Citera
2024-03-11, 22:15
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Vad skrev han?

Om du syftar på Lång -Johan så var det väl Wolf/Flow och Olik om jag tänker på rätt snubbe.
Citera
2024-03-18, 20:39
Avslutad
Länge sen jagvar involverad i världen men i min kommun bodde MILK PMS som man såg upp till Körde en del med RECKS MDE som man självklart alltid ville stöta på när man hojade upp till det lokala vattentornet.är kanske heeelt ute och cyklar nu men började recks köra atila rge eller är jag helt fel ute ?
Citera
2024-03-20, 11:50
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardwork1998
Probably overDOSE ...

Förmodligen overdos.
Fått höra att han hade tjack i lägenheten som han hade fått i uppdrag att kränga vidare men inte gjort det lika bra som uppdragsgivaren hade önskat. Det hade lett till våld som slutade med att dose hade fått sina tummar avklippta. Han hade sedan skrivit ett avskedsbrev till en bekant i Eskilstuna och sedan tagit livet av sig framför ett persontåg.
Citera
2024-03-21, 09:27
Medlem
Nosstocks avatar
Vad gör Risig/Rsg One, ADM och Raza idag?
Citera
2024-03-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donollonos
Länge sen jagvar involverad i världen men i min kommun bodde MILK PMS som man såg upp till Körde en del med RECKS MDE som man självklart alltid ville stöta på när man hojade upp till det lokala vattentornet.är kanske heeelt ute och cyklar nu men började recks köra atila rge eller är jag helt fel ute ?

Nej, Recks och Atila är inte samma person.
Citera
2024-03-21, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Vad gör Risig/Rsg One, ADM och Raza idag?

ADM medverkar i 2 avsnitt av podden Krull och kriminell där han berättar om sitt liv.

Klotter, stölder och tjack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in