2015-05-19, 20:17
Medlem
PyramidTes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 184
Är det någon som vet om man kan följa Serio eller AF nånstans?
Snurrar du runt mycket i bil omkring i stockholm och även utanför, är det garanterat att du kommer se AF logga någonstans. Jag uppskattar verkligen att få se hans små loggor, ändå från söder om söder till norrort. Han är dessutom jävligt smart, sätter dem ofta på små och jobbiga ställen där dem säkert kommer sitta några år till.

För att inte heller prata om serio, jag hade jävligt svårt för hans "fulsnygga" stil i början, men har lärt mig uppskatta den idag, och helt ärligt så varierar han ofta stil. Många gånger i samarbete med Urge.
Stilrent, snyggt och överallt.

Två talanger jag gärna skulle följa på nått sett och få se mer utav.
Serio och urge har båda instagram, men dom får du själv leta rätt på
Citera
2015-05-21, 18:54
Medlem
mrkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 184
Är det någon som vet om man kan följa Serio eller AF nånstans?
Snurrar du runt mycket i bil omkring i stockholm och även utanför, är det garanterat att du kommer se AF logga någonstans. Jag uppskattar verkligen att få se hans små loggor, ändå från söder om söder till norrort. Han är dessutom jävligt smart, sätter dem ofta på små och jobbiga ställen där dem säkert kommer sitta några år till.

För att inte heller prata om serio, jag hade jävligt svårt för hans "fulsnygga" stil i början, men har lärt mig uppskatta den idag, och helt ärligt så varierar han ofta stil. Många gånger i samarbete med Urge.
Stilrent, snyggt och överallt.

Två talanger jag gärna skulle följa på nått sett och få se mer utav.
WO crew GOL crew! Nuff said!
Citera
2015-05-27, 13:20
Bannlyst
Komentaren var borttagen..
Men JA, ikaross är en stor fjant.

Citera
2015-05-27, 13:23
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelargoni
Komentaren var borttagen..
Men JA, ikaross är en stor fjant.

Utveckla gärna.
Citera
2015-05-31, 20:05
Medlem
Är KES ett crew eller en writer?
http://i.imgur.com/rTMwNX0.jpg (Skövde C)
Står ju ingen tag m.m. brevid piecen.
Citera
2015-05-31, 20:32
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrillFish
Är KES ett crew eller en writer?
http://i.imgur.com/rTMwNX0.jpg (Skövde C)
Står ju ingen tag m.m. brevid piecen.
KES är ett crew.
Citera
2015-05-31, 21:50
Medlem
Ok, tack. Nära en piece av Skyr i UKF stog det typ Yo: I<3U, KES, SKYR. Vad kan det betyda om KES är ett crew?
Citera
2015-05-31, 22:16
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrillFish
Ok, tack. Nära en piece av Skyr i UKF stog det typ Yo: I<3U, KES, SKYR. Vad kan det betyda om KES är ett crew?
Att dom drog ett 'yo' till hela crewet.
Citera
2015-06-01, 21:24
Medlem
FreakPlay.Kimpos avatar
någon som vet ifall KES har medlemmar i Jönköping, eller ifall dem bara varit på genomresa? Sitter 2st KES pieces på vardera sida av brofästningarna på Statoil bron som går över e4an.
förövrigt har dem suttit där i säkert 6 månader
Citera
2015-06-01, 21:36
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakPlay.Kimpo
någon som vet ifall KES har medlemmar i Jönköping, eller ifall dem bara varit på genomresa? Sitter 2st KES pieces på vardera sida av brofästningarna på Statoil bron som går över e4an.
dwen bor väl där
Citera
2015-06-01, 22:48
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakPlay.Kimpo
Spela roll vart dom bor, har träffat två KESmedlemmar i Jönköping, båda mycket trevliga Piecesen som du snackar om är signade 2012, står också signat vilka som gjort dom om man kollar lite noga men det får du kolla själv

Btw du i inlägget över mig, herregud
Citera
2015-06-02, 15:26
Medlem
Jag kollade igen på den där Skyr piecen, det stog inte "yo" utan piecen var signad med Skyr, I<3 och KES. Verkar lite konstigt i och med att KES är ett crew och inte en writer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in