2019-11-05, 02:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
1. Inget 2. Bambi körde han med rätt mycket ja 3. Nej 4. Kan inte hålla med, gillar hans handstyle.

körde? vadå har dom lagt ner innnan dom börjat vad pratar du om såg första nåt år sedan . Behöver blunda för det är så dåligt när jag åker till jobbet på tuben . handstyle ? tycker verklgen det är sjukt vad fula tags barse gör är du medvetn om något om hur en stil är bra alls?
Citera
2019-11-05, 02:45
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingsWrath
skämtar du eller? skitfult vad fan snackar du om ? alltså är du blind det är slarviga hipster fulsnygg skit. hur bombar bambi? bara sett barses fula skit NOLL STIL!!!!

Upp med lite bilder så vi andra får avgöra. Du vet att alla tycker inte likadant som dig.
Citera
2019-11-05, 02:52
Medlem
Barse har en bra handstil, bambis är skit men inte undra på det var/är hans brud.
Citera
2019-11-05, 03:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Upp med lite bilder så vi andra får avgöra. Du vet att alla tycker inte likadant som dig.

bilder på vadå? ja tydligen är hela judeflashback barse älskare och försvarar dom här så ja jag antar tio till kommer säga dom är deras idoler också.
Citera
2019-11-05, 04:12
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
bilder på vadå? ja tydligen är hela judeflashback barse älskare och försvarar dom här så ja jag antar tio till kommer säga dom är deras idoler också.

Du verkar vara ung, härligt för dig. Jag låter dig tänka ett tag till så kanske du kommer på vilka bilder jag efterfrågade.
Citera
2019-11-05, 13:58
Medlem
Citat:
Kompis, det är fett subjektivt d där med stil. Själv gillar jag hans handstyle, vissa gör inte det. Det är upp till var och en
Citera
2019-11-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Kompis, det är fett subjektivt d där med stil. Själv gillar jag hans handstyle, vissa gör inte det. Det är upp till var och en
Den är riktigt tung!
Citera
2019-11-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltur
DIZZY bombar som faen i Uppsala men utan kvalitét, bara snyggt om DUGS varit med typ. MÖBEL är ju typ den mest aktiva av dom få som kör.

Hur är det nu, det var ett tag sen jag bodde där men är inte dugs ett crew? Det var känslan jag fick iaf. Säg nåt av dizzy när Jag var där och det är som du säger inte någon vidare kvalitet, såg att rewo vaknat till liv och gått över honom i nån tunnel vid Rosendal. Vet du om han svarar på det? Det kan ju bli jobbigt om rewo drar igång på samma nivå som förut, han höll väl i ganska stadigt? Ristade han inte rutor för nån miljon på bussgaraget?

Vilka mer ser du ute? Möbel är väl som du säger den mest aktiva, iaf när det kommer till Pieces. Men tycker det är en del som är ute och kör tags. Och ja naturligtvis fiskar jag efter att bli namedroppad även om det är ett tag sen jag var där... Det är roligare att bli nämn här en nåns Instagram bilder..
Citera
2019-11-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Hur är det nu, det var ett tag sen jag bodde där men är inte dugs ett crew? Det var känslan jag fick iaf. Säg nåt av dizzy när Jag var där och det är som du säger inte någon vidare kvalitet, såg att rewo vaknat till liv och gått över honom i nån tunnel vid Rosendal. Vet du om han svarar på det? Det kan ju bli jobbigt om rewo drar igång på samma nivå som förut, han höll väl i ganska stadigt? Ristade han inte rutor för nån miljon på bussgaraget?

Vilka mer ser du ute? Möbel är väl som du säger den mest aktiva, iaf när det kommer till Pieces. Men tycker det är en del som är ute och kör tags. Och ja naturligtvis fiskar jag efter att bli namedroppad även om det är ett tag sen jag var där... Det är roligare att bli nämn här en nåns Instagram bilder..

Jag tror DUG är crew och DUGS nån helt annan tycker iaf att de ser ut så på stilen. REWO ristade rutor förr ja, har inte sett nåt nytt från honom på länge. Visste inte att DIZZY och REWO beefade.

Det är faen dött på tags oxå kanske lite nya RNTS ibland.
Citera
2019-11-09, 19:26
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare
Vad har hänt med psykos, jag har försökt bli hennes vän på Insta hur många gånger som helst med olika användare i några månader.
Psykocb och psykhoe, ingen aktivitet.

Knarkar hon nu bara eller?
Hon har suttit av sin kaffevolta, muckade idag.
Citera
2019-11-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltur
Jag tror DUG är crew och DUGS nån helt annan tycker iaf att de ser ut så på stilen. REWO ristade rutor förr ja, har inte sett nåt nytt från honom på länge. Visste inte att DIZZY och REWO beefade.

Det är faen dött på tags oxå kanske lite nya RNTS ibland.

Nu vet Jag inte mer än att rewo lagt stor tag över dizzy stor tag I en av tunnlarna vid Rosendal/Ulleråker när jag var där. Det verkar ju inte ha blivit något mer än så om du inte sett något mer.
Fan va trist asså även om rnts lägger rätt sköna grejer. Får åka dit å väcka liv i polarn som har somnat då!
Fruktansvärt tråkigt för det är många duktiga målare som aldrig tar sig längre än lagliga...
Jag diggar 53 och rez men tänk om dom skulle lagt en pjäs i en tunnel istället
Citera
2019-11-16, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Nu vet Jag inte mer än att rewo lagt stor tag över dizzy stor tag I en av tunnlarna vid Rosendal/Ulleråker när jag var där. Det verkar ju inte ha blivit något mer än så om du inte sett något mer.
Fan va trist asså även om rnts lägger rätt sköna grejer. Får åka dit å väcka liv i polarn som har somnat då!
Fruktansvärt tråkigt för det är många duktiga målare som aldrig tar sig längre än lagliga...
Jag diggar 53 och rez men tänk om dom skulle lagt en pjäs i en tunnel istället
Sett Bake och Rewo gått över varandra flera gånger kring Flogsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in