2014-09-19, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkosh
http://instagram.com/theohkcrew

Relativt nytt crew som håller till i Växjötrakterna.
Tankar och funderingar?

haha, kan det bli mer toy än det där?
Citera
2014-09-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mordaxx
Efter en titt på hans IG verkar han ha både fru/flickvän, barn och 7 hundar, förstår att han inte är aktiv längre ^^

han verkar ha gott om cash.
Ska väll inte vara så svårt att smyga ut om natten även om man har familj?
Citera
2014-09-19, 22:55
Medlem
Vad har hänt med Inxs från SDK? Opak och de andra är rätt aktiva dock!
Citera
2014-09-20, 12:27
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatan2

Svårt nej. Men kanske tar det i att göra något som man inte prioriterar när man har mycket annat för sig.
Citera
2014-09-20, 12:59
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatan2
Han har väl vuxit upp helt enkelt.
Citera
2014-09-21, 16:21
Bannlyst
Stockholms tågscen är i princip död. I Malmö verkar det langas lite mer pliade grejer iaf.

Word på dessa ord från LIGISD.

Vad tycker du om tågscenen i Sverige?
Citat:
Måla tåg får mig att känna mig levande, man måste vara med i nuet och vara koncentrerad fast man är nervös och att det kan knasa när som helst. Det är snabbt och känslofyllt. Men allt runt omkring med att måla tåg avskyr jag, jag pallar inte jaga tåg och fixa fram fotografierna, det är inte lika intressant för mig. Så mycket på grund av det så har jag inte mycket foton på shit jag har gjort.

Sen är ju den svenska tågscenen väldigt fet, med många duktiga målare. Men självklart finns det ju väldigt mycket skit. Många prioriterar kvantitet över kvalitet, och det tycker jag är sjukt. Hur kul är det när allt ser likadant ut. Plus att alla kids bara får se mycket skit och tror att det ska se ut så, och tar efter skit som resulterar i ännu mer skit som ser ut som värre skit.

Så Sverige som har en fet scen som har mycket respekt runt om i världen, Det är dags att steppa upp kvalitén och se till vi behåller kronan på!
Citera
2014-09-21, 17:21
Medlem
damtrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Stockholms tågscen är i princip död. I Malmö verkar det langas lite mer pliade grejer iaf.

Hahaha tågscenen lever fortfarande..
Citera
2014-09-21, 19:13
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:

Stockholms tågscen är knappast död, men heller inte levande. Såg panels senast för 3 dagar sedan.
Anledningen till att det inte syns lika mycket panels här är för att det saneras mycket fortare, tyvärr.
Citera
2014-09-21, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wotolom
Stockholms tågscen är knappast död, men heller inte levande. Såg panels senast för 3 dagar sedan.
Anledningen till att det inte syns lika mycket panels här är för att det saneras mycket fortare, tyvärr.
Men är det bra kvalité på dessa panels menar du? Jämför dagens rull med typ åren 1995-2005, gäller både pendeln och tuben. Det säger alla som varit med länge. Som sagt, det rullar saker idag, men det mesta är skit. Med andra ord så lever liket.
Citera
2014-09-21, 21:34
Medlem
Polkakolas avatar
Det finns mycket bra grejer och även skit som körs, sen att inte allt går ut i trafik/släpps på nätet är en annan grej. Sen är bevakningen som bekant mycket bättre än när dina wildstyleidoler körde för 20 år sedan vilket resulterar i att stå och pilla i flera timmar inte längre är aktuellt i dom allra flesta fallen.
Senast redigerad av Polkakola 2014-09-21 kl. 21:37.
Citera
2014-09-21, 22:30
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Men är det bra kvalité på dessa panels menar du? Jämför dagens rull med typ åren 1995-2005, gäller både pendeln och tuben. Det säger alla som varit med länge. Som sagt, det rullar saker idag, men det mesta är skit. Med andra ord så lever liket.

Jag håller med dig. Tittar man på det som rullar i Malmö (t.ex. https://www.youtube.com/watch?v=ponQCFojwuo&index=24&list=PLWkhzjxTShwwTtx tMZn3ke5Pcp49Bp_XI) så är det sällan samma kvalitet på panels i Stockholm. Den mest bidragande orsaken är som Polkakola säger, att bevakningen är bättre i huvudstaden och att folk därför inte lägger ner lika mycket tid på målningar.
Sen får man ju såklart inte glömma att Malmö dessutom får lite assistans av våra grannar nedanför.
Senast redigerad av Wotolom 2014-09-21 kl. 22:34.
Citera
2014-09-22, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wotolom
Jag håller med dig. Tittar man på det som rullar i Malmö (t.ex. https://www.youtube.com/watch?v=ponQCFojwuo&index=24&list=PLWkhzjxTShwwTtx tMZn3ke5Pcp49Bp_XI) så är det sällan samma kvalitet på panels i Stockholm. Den mest bidragande orsaken är som Polkakola säger, att bevakningen är bättre i huvudstaden och att folk därför inte lägger ner lika mycket tid på målningar.
Sen får man ju såklart inte glömma att Malmö dessutom får lite assistans av våra grannar nedanför.
Det går fortfarande att lägga bra panels i Stockholm. Men det är ju mer äkta att röja, bomba och kråma sönder hela tågen tack vare alla hipsters och trendiga writers. När turister kommer till Stockholm och kör blir det direkt bra grejer. Så det går att lägga lika feta grejer som förut. Handlar om inställning.

Polkakola 20 år sedan? Jag snackar om början på 2000-talet. Kolla på rullarna Subway stories, area 08, friendly fire 1 2 osv osv osv. Det är kvalité.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in