2013-10-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Har inte sett något ifrån dem på tvärlänge
Gissar att du inte bor i Oslo?
Citera
2013-10-27, 14:23
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deutsch
Gissar att du inte bor i Oslo?

Nej det gör jag inte men jag har inte sett något nytt på internet, film bilder osv..
Citera
2013-10-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Folk byter oftast tags för att de har torskat, inte ska du göra polisarbete offentligt?

Polisen har hur bra koll som helst. Speciellt på denna typ av målare.

Dessutom, nej. Lend och Fher är inte samma person. Det vet de flesta, speciellt polisen.
Citera
2013-10-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Vad snackar du om? Graffiti ÄR en etablerad konstform? Det finns ju för fan över hela världen och utövas utav hur många olika personer som helst? Sen att du säger att ABE och BST skulle vara vita killar p.g.a. att de lirar i "väletablerade" delar av Stockholm är ju också skrattretande.

Det är inte en etablerad konstform. I så fall hade vi väl haft en lagligt i parker och vår kringmiljö och gallerierna hade väl varit fulla av denna konst.

Kan du utveckla till varför det skulle vara skrattretande? I rika områden så bor det mestadels vita människor till en ganska hög procentandel. Dessa vanliga tattare har inte direkt så mycket att göra i dessa områden utan vanligtvis hemma i hooden där kriminalitet och övriga slödder fasoner är en del av vardagen. Så tänker jag, hur tänker du? Att det är Mohammed som är och klottrar? Knappast skulle jag säga utan det här verkar ju vara misslyckade vita ungdomar som förmodligen är arbetarklass men som ändå bor bättre än vanligt.
Citera
2013-10-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
BST har nog bombat i varje ort i hela Sthlm..

Kan du bevisa det? Förstår du hur stora areor det rör sig om och hur fort klotter tas bort? Inte sannolikt att BST skulle få vara kvar så särskilt länge utan det här hänger helt enkelt på att upprepa sitt klotter på samma ställe.
Citera
2013-10-27, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av decieversyndrome
Kan du bevisa det? Förstår du hur stora areor det rör sig om och hur fort klotter tas bort? Inte sannolikt att BST skulle få vara kvar så särskilt länge utan det här hänger helt enkelt på att upprepa sitt klotter på samma ställe.

Idiot. BST har överlägset bäst spridning i Sthlm. Ingen är ens i närheten för tillfället.
Citera
2013-10-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Idiot. BST har överlägset bäst spridning i Sthlm. Ingen är ens i närheten för tillfället.

Hur vet du det? Förstår du hur stort Stockholm är? Bevis tack.
Citera
2013-10-27, 23:34
Medlem
Randomshunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
HFR är inte långt efter.
Citera
2013-10-28, 07:23
Medlem
Tjeouts avatar
Citat:
Vad fan är ditt problem? Ut och kika runt om i stan istället för att sitta för och sura.
Citera
2013-10-28, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeout
Vad fan är ditt problem? Ut och kika runt om i stan istället för att sitta för och sura.

Det är ingen som surar, utan vissa verkar ha svårt med puberteten här. I och med att du inte besvarar frågan, så utgår jag från att Ni inte kan det och är bortgjord.
Citera
2013-10-28, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomshuno
HFR är inte långt efter.

Har jag aldrig sett och ändå täcker jag upp den civiliserade södra delen som löper längs e4:an(dvs kan inte stå för vad händer i hooden).
Citera
2013-10-28, 10:36
Medlem
Citat:

Ja det gör jag. Åker igenom större delen i mitt yrke men några bevis orkar jag inte bry mig om att ge dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in