2014-05-28, 23:03
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsmannen
HFR har lagt sjukt feta färgpieces på senaste tiden.
Känns riktigt härligt, Dom och Urge cas är dom enda med kvalle nuförtiden.

Vad tycker ni om den åsikten?

som någon annan påpekade, Ligisd, Close och Seok leverar mycket bra.

AF diggar jag som fan också, även om jag inte sett något nytt på ett tag, men jag har varit frånvarande dock. Han lägger kvantitet med kvalité enligt mig.

Cnr kör bra grejer också av vad jag har sett.
Citera
2014-05-28, 23:12
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Alltså, är du wack? öppna sinnet för helvete!!
Triss är en av de bästa målarna som Sverige har producerat på senare år. H*n har legat i 100% sedan 2008 typ. Och stilen är helt sjukt bra. Den är egen, och den är under ständig förändring. Just nu flirtar h*n lite med 90-talet. Och det är fan alltid kvalitet, vad folk än säger. Allt som Triss sprayar på blir till guld. H*n har skapat något eget. Och att halva Sverige försöker göra det som h*n och dennes crewmates gör, tar de nog endast som en bekräftelse på att dom gör sina grejer rätt.

Word. Kan bara instämma, toysen som sitter och gnäller här förstår inte att triss ständigt utvecklar sin stil och prövar nya saker. legat i stenhårt i flera år, undra hur många det är av dom som har skrivit att han är kass som inte är toys, skulle gissa på att alla är det..
Citera
2014-05-29, 09:50
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Word. Kan bara instämma, toysen som sitter och gnäller här förstår inte att triss ständigt utvecklar sin stil och prövar nya saker. legat i stenhårt i flera år, undra hur många det är av dom som har skrivit att han är kass som inte är toys, skulle gissa på att alla är det..

Fan vad ni slickar röv då! Visst han tung men folk har olika smak för vad som är bra och vad som är dåligt.
Citera
2014-05-29, 11:39
Medlem
Citat:
Alltså, är du wack? öppna sinnet för helvete!!
Triss är en av de bästa målarna som Sverige har producerat på senare år. H*n har legat i 100% sedan 2008 typ. Och stilen är helt sjukt bra. Den är egen, och den är under ständig förändring. Just nu flirtar h*n lite med 90-talet. Och det är fan alltid kvalitet, vad folk än säger. Allt som Triss sprayar på blir till guld. H*n har skapat något eget. Och att halva Sverige försöker göra det som h*n och dennes crewmates gör, tar de nog endast som en bekräftelse på att dom gör sina grejer rätt.

Lugn nu, du kan inte bestämma vad jag tycker om? Varför skulle jag vara wack? Alla tycker olika det är min åsikt, låt mig ha den utan att kasta personangrepp och så låter jag ha din....

Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe

Takes one to know one, eller? Käft patetiskt och spotta de ordet när man inte har nån aning om det? Klassiskt exempel på att häva sig själv, är du kort eller toy irl?
Citera
2014-05-30, 01:01
Medlem
U-166s avatar
Vad håller GNUK på med?
Citera
2014-05-30, 11:48
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Vad håller GNUK på med?

Jag gissar på att han snaskar på triss gnup kulor. Som ett par användare på förra sidan..
Citera
2014-05-30, 16:27
Medlem
Mx_1337s avatar
Man får i första hand ge cred till Triss för att denne ändå kör så pass mycket, det är alltid kul att se. Stilmässigt tyckte jag det såg bättre ut för några år sedan, men det är ju en smaksak och inget att hänga upp sig på när det gäller någon som faktiskt kör i såna mängder.

Räcker att se till hur mycket BST's grejer blir kopierade här och var av folk för att inse att de påverkat scenen ordentligt.
Citera
2014-05-30, 17:48
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Lugn nu, du kan inte bestämma vad jag tycker om? Varför skulle jag vara wack? Alla tycker olika det är min åsikt, låt mig ha den utan att kasta personangrepp och så låter jag ha din....

När du säger att "Den killen står för kvantitet inte kvalitet" så ser jag det mer som ett påstående än en åsikt.
Citera
2014-05-30, 18:21
Medlem
Citat:
När du säger att "Den killen står för kvantitet inte kvalitet" så ser jag det mer som ett påstående än en åsikt.

Det är var ett påstående men ett påstående kan ju vara byggd på en åsikt? Det är fult i mina ögon, därför är det min sanning? Antog att alla var medvetna om att man får tycka hur man vill och det varierar sig i folks ögon. Ledsen borde tydligen vart tydligare.
Citera
2014-05-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det är var ett påstående men ett påstående kan ju vara byggd på en åsikt? Det är fult i mina ögon, därför är det min sanning? Antog att alla var medvetna om att man får tycka hur man vill och det varierar sig i folks ögon. Ledsen borde tydligen vart tydligare.
Ingen har påstått att du inte får uttrycka din åsikt. Att ha en åsikt om någon annans åsikt är exakt samma sak som att ha en åsikt, det trodde jag var uppenbart.

I övrigt tycker jag att det sista stycket #Mx_1337 skrev talar för sig själv i stor mån.
Citera
2014-05-30, 20:40
Medlem
senapsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Vad håller GNUK på med?

Han håller igång som tusan med triss och bst.
Mycket gnäll i denna tråd av folk som inte ens gör graffiti som man ska göra, triss är 100% äkta även om
det kan se ut som skit vissa gånger, så är han 100% äkta writer.
Citera
2014-05-30, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapsmannen
HFR har lagt sjukt feta färgpieces på senaste tiden.
Känns riktigt härligt, Dom och Urge cas är dom enda med kvalle nuförtiden.

Vad tycker ni om den åsikten?
Jag håller med dig om den åsikten. Tycker även SPICE-GIRLS/OMG har rolig stil, och den där Ryg även han är rolig.
Det är kul nu att Bullret är som jag minns det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in