Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 18:30
  #2197
Medlem
Återfall på laddet i fredags, låg helt apatisk under hela gårdagen och kände mig så jävla värdelös.

Slängde det sista som var kvar. Nu ligger man här i sängen ett antal tusen fattigare och med ångesten från helvetet. Jag fattar verkligen inte varför jag gör såhär mot mig själv.

Blir så less på detta sjuka beteendet. Hade klarat mig i 3 månader och jag har nog aldrig mått bättre under den perioden... Blir till att börja om från början igen.
Citera
2017-02-19, 20:30
  #2198
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashusa
Återfall på laddet i fredags, låg helt apatisk under hela gårdagen och kände mig så jävla värdelös.

Slängde det sista som var kvar. Nu ligger man här i sängen ett antal tusen fattigare och med ångesten från helvetet. Jag fattar verkligen inte varför jag gör såhär mot mig själv.

Blir så less på detta sjuka beteendet. Hade klarat mig i 3 månader och jag har nog aldrig mått bättre under den perioden... Blir till att börja om från början igen.

Upp med hakan och kriga på kompis, och ge dig en stor klapp på axeln för att du hade ryggrad nog att spola ner skiten igår, det är grymt starkt gjort av dig! Du vet vad du vill innerst inne, lyssna på det och var snäll mot dig själv framöver.
Citera
2017-02-20, 09:34
  #2199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashusa
Återfall på laddet i fredags, låg helt apatisk under hela gårdagen och kände mig så jävla värdelös.

Slängde det sista som var kvar. Nu ligger man här i sängen ett antal tusen fattigare och med ångesten från helvetet. Jag fattar verkligen inte varför jag gör såhär mot mig själv.

Blir så less på detta sjuka beteendet. Hade klarat mig i 3 månader och jag har nog aldrig mått bättre under den perioden... Blir till att börja om från början igen.


Ett återfall är inget återfall, kriga kompis för det kommer bli bättre!
Citera
2017-02-20, 11:44
  #2200
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashusa
Återfall på laddet i fredags, låg helt apatisk under hela gårdagen och kände mig så jävla värdelös.

Slängde det sista som var kvar. Nu ligger man här i sängen ett antal tusen fattigare och med ångesten från helvetet. Jag fattar verkligen inte varför jag gör såhär mot mig själv.

Blir så less på detta sjuka beteendet. Hade klarat mig i 3 månader och jag har nog aldrig mått bättre under den perioden... Blir till att börja om från början igen.
3 månader är jävligt starkt,nu vet du att du kommer må dåligt om du tar ett återfall till,kampen fortstället min vän!
Get up,stand up,dont give up the fight
Citera
2017-02-25, 20:01
  #2201
Medlem
6 månader! Aldrig varit nykter så här länge! Men börjar hamna i någon slags depression med mycket känslor av hopplöshet. Rädd för framtiden och att tända på om det blir värre..
Citera
2017-02-26, 21:57
  #2202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
6 månader! Aldrig varit nykter så här länge! Men börjar hamna i någon slags depression med mycket känslor av hopplöshet. Rädd för framtiden och att tända på om det blir värre..

Starkt jobbat! Skit i att tända på igen, kommer inte lösa några problem bara göra dom värre (skröna men sann).

Dag 1 för mig.. igen. Mår som en hink med piss men ska härda ut denna gång. Dock är man redan så jävla svag psykiskt när man är i missbruket att orken knappt finns där för att sluta, sen att man försatt sig själv i total ensamhet gör ju inte saken lättare.
Hoppas jag kan skriva här om 2veckor igen.
Citera
2017-02-26, 23:42
  #2203
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
6 månader! Aldrig varit nykter så här länge! Men börjar hamna i någon slags depression med mycket känslor av hopplöshet. Rädd för framtiden och att tända på om det blir värre..

Det går mycket upp och ner såklart! Härda ut så blir det snart bättre! Grymt jobbat!

Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Starkt jobbat! Skit i att tända på igen, kommer inte lösa några problem bara göra dom värre (skröna men sann).

Dag 1 för mig.. igen. Mår som en hink med piss men ska härda ut denna gång. Dock är man redan så jävla svag psykiskt när man är i missbruket att orken knappt finns där för att sluta, sen att man försatt sig själv i total ensamhet gör ju inte saken lättare.
Hoppas jag kan skriva här om 2veckor igen.

Starkt att ta tag i det! Ge inte upp!
Citera
2017-02-27, 00:56
  #2204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Starkt jobbat! Skit i att tända på igen, kommer inte lösa några problem bara göra dom värre (skröna men sann).

Dag 1 för mig.. igen. Mår som en hink med piss men ska härda ut denna gång. Dock är man redan så jävla svag psykiskt när man är i missbruket att orken knappt finns där för att sluta, sen att man försatt sig själv i total ensamhet gör ju inte saken lättare.
Hoppas jag kan skriva här om 2veckor igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Det går mycket upp och ner såklart! Härda ut så blir det snart bättre! Grymt jobbat!



Starkt att ta tag i det! Ge inte upp!

Tack!! Det går upp och ner som du säger. Idag var en jävligt bra dag med mycket skratt och bra umgänge, man glömmer ibland bort att känslor bara är temporära
Citera
2017-02-28, 09:37
  #2205
Medlem
szabos avatar
Dag tre utan fentanyl CT. Gårdagen var ett rent helvete. Petade i mig två stycken Dimor vilket inte gav något, gissar på att mer behövs vilket jag inte vill ta. Orolig över vad denna dag har att erbjuda.
Citera
2017-03-03, 17:10
  #2206
Medlem
Igelkottsarméns avatar
9 månader idag! Innan jag kom in på behandling var jag på god väg att avsluta mitt liv alldeles för tidigt. Överdoser, hjärtstillestånd, krampanfall och frihetsberövanden... Klarade knappt en dag utan att vara full / hög / påtänd och nu har det gått 270 dagar clean.

Ryggdunkar till alla er som kämpar!
Citera
2017-03-03, 20:35
  #2207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkottsarmén
9 månader idag! Innan jag kom in på behandling var jag på god väg att avsluta mitt liv alldeles för tidigt. Överdoser, hjärtstillestånd, krampanfall och frihetsberövanden... Klarade knappt en dag utan att vara full / hög / påtänd och nu har det gått 270 dagar clean.

Ryggdunkar till alla er som kämpar!
Starkt jobbat! Keep on going!

Själv är jag utan alkohol i över fyra veckor nu och mår bra Det har varit några dagar där man bara vill säcka ihop men det flyter fint. Tjuvade med fyra st 3.5% i söndags dock under sex timmar så... men kändes som det kunde varit saft likaväl Köptes för att få ner stressen lite men sen dracks de av helt annan anledning typ
Citera
2017-03-05, 16:50
  #2208
Medlem
szabos avatar
Har slutat med fentanylen och varit ren en vecka. Tog inga större mängder så AT:n är borta och jag är som vanligt igen. Suget sitter förvisso fortfarande i. Har fått för mig att suget för all tid kommer att finnas inom mig, stämmer det? Hur är det med andra som slutat med droger?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback