2011-05-18, 22:35
  #277
Medlem
Adam.Zappels avatar
Tv3s efterlyst hade ett reportage om bankrånet i Flen ikväll.

http://www.tv3play.se/play/247206/?autostart=true
Omkring 1 minut in i klippet.
Citera
2011-05-18, 22:43
  #278
Bannlyst
Hur långt tid tar för NI att åka till flen , åkte de bil eller helikopter?
Citera
2011-05-18, 22:43
  #279
Medlem
dom lär väl flytt med helikopter?
Citera
2011-05-18, 22:43
  #280
Medlem
Totyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ring eller maila BRÅ, dom vet.

Vad vet BRÅ?
Citera
2011-05-18, 22:44
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
Hur långt tid tar för NI att åka till flen , åkte de bil eller helikopter?

Enligt vissa källor så var de redan där. På övning.
Citera
2011-05-18, 22:46
  #282
Medlem
Adam.Zappels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
Hur långt tid tar för NI att åka till flen , åkte de bil eller helikopter?

Citat:
Ursprungligen postat av DaSnow
Enligt vissa källor så var de redan där. På övning.

Det tar runt 20 - 30 min att åka från platsen NI hade övning på till Flen.
Citera
2011-05-18, 22:47
  #283
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totyr
Vad vet BRÅ?

Brottsförebygganderådet
Citera
2011-05-18, 22:48
  #284
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adam.Zappel
Det tar runt 20 - 30 min att åka från platsen NI hade övning på till Flen.

Jag tror att Polisen visste att nåt var på gång, därför hade dom NI närheten, annars tror jag inte att dom var där och träna, dom kan vafan träna i stockholm!
Citera
2011-05-18, 22:55
  #285
Medlem
Adam.Zappels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
Jag tror att Polisen visste att nåt var på gång, därför hade dom NI närheten, annars tror jag inte att dom var där och träna, dom kan vafan träna i stockholm!

Nja, detta är inte första gången olika polismyndigheter haft träningar i området.
Jag skulle nog kalla det för ett sammanträffande.
Citera
2011-05-18, 22:55
  #286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
Jag tror att Polisen visste att nåt var på gång, därför hade dom NI närheten, annars tror jag inte att dom var där och träna, dom kan vafan träna i stockholm!

Klart dom va i närheten pga att det va nåt på G. Nån har nämnt här att Icabutiken i Flen hade 5 munkar för 25 kr.

Har nog pratats en hel del om det den senste tiden på stationerna...
Citera
2011-05-18, 22:56
  #287
Medlem
morans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Vi snackar om den svenska polisen som är inkompetensens ansikte... klart att de inte tänker på det i förstahand.
Polisen jobbar lite annorlunda här i sverige ! dom jagar inte rånare utan DOM BYGGER EN STAB!!!!!
det finns säkert en fungerande sambandcentral nån stans, men det är tydligen bättre att bygga en ny för varje brott!?!
Citera
2011-05-18, 23:00
  #288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moran
Polisen jobbar lite annorlunda här i sverige ! dom jagar inte rånare utan DOM BYGGER EN STAB!!!!!
det finns säkert en fungerande sambandcentral nån stans, men det är tydligen bättre att bygga en ny för varje brott!?!

Att dom inte återanvänder Palmegruppen. Måste ju vara så gott som oanvänd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in