Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Vi snackar om den svenska polisen som är inkompetensens ansikte... klart att de inte tänker på det i förstahand.
Polisen jobbar lite annorlunda här i sverige ! dom jagar inte rånare utan DOM BYGGER EN STAB!!!!!
det finns säkert en fungerande sambandcentral nån stans, men det är tydligen bättre att bygga en ny för varje brott!?!