Den främre rånaren kan jag nästan säga till 100% att han håller i en scorpion. Rånare 2 håller antingen i en G3, ak4 eller en FN FAL. Jag tror dock det är en a4:a eftersom vi befinner oss i Sverige.
Den främre rånaren kan jag nästan säga till 100% att han håller i en scorpion. Rånare 2 håller antingen i en G3, ak4 eller en FN FAL. Jag tror dock det är en a4:a eftersom vi befinner oss i Sverige.
Den främre rånaren kan jag nästan säga till 100% att han håller i en scorpion. Rånare 2 håller antingen i en G3, ak4 eller en FN FAL. Jag tror dock det är en a4:a eftersom vi befinner oss i Sverige.