2011-05-20, 11:31
  #397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justin.Bieber
Verkar vara FFL som är på träsket igen, martin tammiharju och daniel maiorana.

Mårtens brorsa? :-)
Citera
2011-05-20, 12:16
  #398
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challelito
ammo:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd6330d21331_IMG_0113.jpg
vapen:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd6333cbe7b3_IMG_0114.jpg

Inte bästa bilderna men någon kanske får ut något av det.

Edit: http://ekuriren.se/nyheter/flen/1.1057065-ranarnas-byte-blev-under-en-miljon



Femsiffrigt..det betyder väl under 100 000kr? Konstigt när dem snackar om miljon.

Står sexsiffrigt, alltså mellan 100 000 och 999 999 kr.

Ser ut att vara 5.56 kaliber.
Citera
2011-05-20, 12:20
  #399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av challelito
ammo:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd6330d21331_IMG_0113.jpg
vapen:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd6333cbe7b3_IMG_0114.jpg

Inte bästa bilderna men någon kanske får ut något av det.

Edit: http://ekuriren.se/nyheter/flen/1.1057065-ranarnas-byte-blev-under-en-miljon



Femsiffrigt..det betyder väl under 100 000kr? Konstigt när dem snackar om miljon.


Ser ur som att dom har uppdaterat ev fel. Står nu næmligen 6-siffrigt.

Edit; sen
Citera
2011-05-20, 12:22
  #400
Medlem
Fun_Universitys avatar
Ja, de hade skrivit fel.

Skrivet 20 maj 2011 11:29 kalle

Är det ett femsiffrigt belopp som det står i notisen så är det inte bara under 1 miljon utan även under 100.000 kr...

Stämmer detta verkligen, Kuriren?

Svar: Självklart ska det vara sexsiffrigt. Tack för att du uppmärksammade felet. Vi har fixat det nu.
mvh
Jörgen Bröms, webbchef
Citera
2011-05-20, 12:36
  #401
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Ja, de hade skrivit fel.

Skrivet 20 maj 2011 11:29 kalle

Är det ett femsiffrigt belopp som det står i notisen så är det inte bara under 1 miljon utan även under 100.000 kr...

Stämmer detta verkligen, Kuriren?

Svar: Självklart ska det vara sexsiffrigt. Tack för att du uppmärksammade felet. Vi har fixat det nu.
mvh
Jörgen Bröms, webbchef
Verkar som Jörgen bromsatsparat in på ettor &nollor
Citera
2011-05-20, 14:30
  #402
Medlem
Den främre rånaren kan jag nästan säga till 100% att han håller i en scorpion. Rånare 2 håller antingen i en G3, ak4 eller en FN FAL. Jag tror dock det är en a4:a eftersom vi befinner oss i Sverige.


Bild på rånarna: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd5f124b67a6_m3F5Yt.jpg

Scorpion: http://www.chrisabraham.com/scorpion-thumb.jpg

G3: http://bunker.pt/images/CA33-1.jpg
AK4: http://www.stockholmsvapenfabrik.se/zencart/images/ak4.jpg
FN FAL: http://selousscouts.tripod.com/2fn_fal2.jpg
__________________
Senast redigerad av L1nk123 2011-05-20 kl. 14:32.
Citera
2011-05-20, 14:49
  #403
Medlem
adampoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L1nk123
Den främre rånaren kan jag nästan säga till 100% att han håller i en scorpion. Rånare 2 håller antingen i en G3, ak4 eller en FN FAL. Jag tror dock det är en a4:a eftersom vi befinner oss i Sverige.


Bild på rånarna: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd5f124b67a6_m3F5Yt.jpg

Scorpion: http://www.chrisabraham.com/scorpion-thumb.jpg

G3: http://bunker.pt/images/CA33-1.jpg
AK4: http://www.stockholmsvapenfabrik.se/zencart/images/ak4.jpg
FN FAL: http://selousscouts.tripod.com/2fn_fal2.jpg


Precis min tanke när jag såg bild nummer 1!
Citera
2011-05-20, 15:46
  #404
Medlem
Fun_Universitys avatar
Jag tycker det är lite för brett mellan handen och magasinet för att vara en Scorpion.
Citera
2011-05-20, 16:42
  #405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marshall
Mårtens brorsa? :-)

Citat:
Ursprungligen postat av Justin.Bieber
Verkar vara FFL som är på träsket igen, martin tammiharju och daniel maiorana.



FEL FEL FEL!!!!!!
Citera
2011-05-20, 16:42
  #406
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justin.Bieber
Verkar vara FFL som är på träsket igen, martin tammiharju och daniel maiorana.

va får dig o tro d??
Citera
2011-05-20, 16:56
  #407
Medlem
Som jag anade, korkade jävlar.

Sexsiffrigt, bra gjort!
Hoppas det är värt att åka dit för minst 4 och upp till 10 år för kaffepengar
Citera
2011-05-20, 17:58
  #408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L1nk123
Den främre rånaren kan jag nästan säga till 100% att han håller i en scorpion. Rånare 2 håller antingen i en G3, ak4 eller en FN FAL. Jag tror dock det är en a4:a eftersom vi befinner oss i Sverige.


Bild på rånarna: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dd5f124b67a6_m3F5Yt.jpg

Scorpion: http://www.chrisabraham.com/scorpion-thumb.jpg

G3: http://bunker.pt/images/CA33-1.jpg
AK4: http://www.stockholmsvapenfabrik.se/zencart/images/ak4.jpg
FN FAL: http://selousscouts.tripod.com/2fn_fal2.jpg

Vart hittade du bilden på rånarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in