För tillfället käkar jag ett stort mål och runt 2 mindre mellanmål. Förstår inte varför folk envisas med att trycka i sig 3000kcal på en måltid. Visst, även jag tror att det kvittar om man äter ett eller fyra mål om dagen men det känns mer naturligt och enklare att äta iallafall tre gånger per dag. Jag presterar bättre om jag får i mig mat innan jag tränar, skulle jag endast äta en måltid hamnar ju den förstås efter träningspasset. Det man trivs mest med funkar nog bäst i längden snarare än det som är optimalt teoretiskt sett.
Senast redigerad av DerUbermensch 2011-05-14 kl. 19:15.
Jag kör stenåldersdiet och mår asbra. Har hittils tappat ca 13kg på inte allt för lång tid!
Mår bättre och känner mig fräschare än innan då jag åt vanlig husmanskost..
Jag är långt ifrån påläst men innebär den här dieten att man som jag kan fortsätta strunta i att äta frukost och fortfarande ha gott samvete? Skulle i så fall vara lysande då frukost är det mest vedervärdiga som finns för mig om man ska överdriva lite.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!