2011-05-11, 16:05
Medlem
Pangon90s avatar
Kan det inte vara så att de skiter i rakningen på grund av någon principgrej??
De är tjejer och ska inte raka sig i ansiktet, för de har inget hår där. Typ.

Så man skulle kunna säga att de blundar för problemet?
Citera
2011-05-11, 16:07
Medlem
Pangon90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulligastina

Nämn aldrig en tjejs mustasch! Aldrig! ALDRIG! Det kan jämföras med om vi skulle kommentera era små k*kar.

Haha!! Kommer ihåg när jag för någon vecka sedan började "killa" en tjejs "mustasch" med pekfingret och hon stelnade till o frågade vad jag höll på med, snabbt som fan flamsade jag bort det hela när jag kom på att hon troligtvis inte vill höra att hon har mustasch
Citera
2011-05-11, 16:11
Medlem
Marsovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Knäckte mig med

Trodde tråden var om något bakverk..
Citera
2011-05-11, 16:12
Medlem
Laroyys avatar
Äntligen! har försökt dra upp ämnet ett flertal gånger med mina vänner, men ingen har förstått vad jag menat/inte brytt sig.
Måste säga att det kan vara det mest avtändande att kyssa en tjej med fjun.
Citera
2011-05-11, 16:16
Medlem
Asså ofta... Tycker det är gulligt med lite fjun på läpparna, och tycker det är väldigt sällan man faktiskt ser en rejäl mustasch på en tjej. Vill man ha stenhårda hårstrån på läppen eller? nej!
Citera
2011-05-11, 16:17
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av District9
finns inget sexigare arghh... lite små ljus guldiga hårstrån glänser i solen arghh.... lite som lejon ser dom ut som... argh...

Hahaha...nästan signaturmaterial
Citera
2011-05-11, 16:19
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rand
Också märkt av detta.. iaf i armhålorna.
Inget jag kan säga att jag är riktigt hemma med.
.

Inget jag har märkt! När tjejerna slutar raka armhålorna så går jag och blir homo. Who's with me?
Vi kan lasra hela kroppen och åla runt i ett bad med vaselin tillsammans.
Citera
2011-05-11, 16:44
Medlem
Har aldrig riktigt lagt märke till det...
Dock är det ganska nasty med tjejer som har sjukaste mängden mörka hårstrån på armarna.
Jag har mycket hår på armarna, men har sett tjejer med ännu mer! :O
och det är inte så jävla svårt att va ute i solen en dag för att bleka hårstråna heller!
Citera
2011-05-11, 16:45
Avslutad
Har också lagt märke till detta fenomen. Men grabbar, tillväxt av mustasch hos kvinnor går väl mycket segare än hos killar? Så det spelar väl ändå ingen roll. Eftersom att det för tjejens del kommer ta en jävligt lång tid tills hon skulle kunna mäta sig med en kille som låtit sitt växa ut lika fort.
Citera
2011-05-11, 16:48
Medlem
quincys avatar
Tyckte de pyttesmå fjunen på min förra flickväns överläpp var lite obehagliga när man kysstes, så jag nämnde det så smidigt som möjligt (trodde jag)... men tydligen inte smidigt nog, hon blev INTE glad på mig.

Trots det så är det värt konsekvenserna, åtminstone för mig. Hårstråna behöver BORT!

PS. Ni tjejer som funderar över hur det ska tas bort har jag svaret för:
Citera
2011-05-11, 16:56
Medlem
Hehe, vilken tråd. Gissar att ganska många tjejer som läser den här tråden fått en ögonöppnare angående moustachen.
Citera
2011-05-11, 17:12
Medlem
isterwieles avatar
Håll ut tills maj är slut, då är mustachkampen över.

Men för att vara lite seriös håller jag med om att när solen lyser upp tjejers mustach, då vill man inte längre. På stranden brukar man kunna se en del riktiga testo-mustacher!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in