2011-05-11, 17:25
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linjalvaxt
Fan, själv är man härdad... Tål nog det mesta efter att en tjej i min klass i nian hade håriga
ben

Det har gått några år men jag är fan skärrad för livet

Är du härdad för livet eller skärrad för livet?
Bestäm dig.

Till er brudar:
VI SER MUSCHEN. Nu vet ni. Bort med skiten.
RAKA INTE. Vaxa eller lasra.
Laser borde inte bli dyrt då det är ett litet område.
Citera
2011-05-11, 17:39
Medlem
ruger77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quincy
Tyckte de pyttesmå fjunen på min förra flickväns överläpp var lite obehagliga när man kysstes, så jag nämnde det så smidigt som möjligt (trodde jag)... men tydligen inte smidigt nog, hon blev INTE glad på mig.

Håller med. Inte alls särskilt najs när man känner dom små fjunen kittla mot ansiktet. Jag var i ett liknande dilemma och nämnde det på ett lite skojigt sätt (trodde jag) när det blev för mycket. Det började ju kännas som att man kysste en karl! Riktigt så elak var jag dock inte.

Fick liknande reaktion i alla fall.
Citera
2011-05-11, 18:09
Medlem
Kalmantos avatar
Håller med om att en lady-musching inte är aktraktivt. Känns som att hångla med en persika.

Men jag tycker de flesta tjejer håller mycket bra koll på det där. Sällan jag stöter på problemet i alla fall.
Citera
2011-05-11, 18:10
Medlem
Eclecticys avatar
Kul tråd. Hade ingen aning om att det var en sån big a deal för killar.

För de flesta tjejer däremot tror jag att det är rätt mycket av en icke-fråga. Vi ser ju precis som ni tjejers mustasch tydligare i solen och är väl medvetna om att man kan ha lite fjun där. Men det är nog inget som vi generellt tycker är så fult! Åtminstone inte om man tillhör den inte så håriga sorten. Men det är ju såklart en definitionsfråga.

Själv har jag aldrig kysst en tjej med så mycket fjun att det har känts!? Då skulle ni testa kyssa en kille, skägg/stubb kan faktiskt göra rätt ont..!

Trots tråden så kan nog jag ändå tycka att det finns en hel del grejer som ni killar kan fixa med, utseendemässigt, innan jag orkar lasra bort mina (få) blonda små fjun!
Citera
2011-05-11, 18:20
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eclecticy
Kul tråd. Hade ingen aning om att det var en sån big a deal för killar.

För de flesta tjejer däremot tror jag att det är rätt mycket av en icke-fråga. Vi ser ju precis som ni tjejers mustasch tydligare i solen och är väl medvetna om att man kan ha lite fjun där. Men det är nog inget som vi generellt tycker är så fult! Åtminstone inte om man tillhör den inte så håriga sorten. Men det är ju såklart en definitionsfråga.

Själv har jag aldrig kysst en tjej med så mycket fjun att det har känts!? Då skulle ni testa kyssa en kille, skägg/stubb kan faktiskt göra rätt ont..!

Trots tråden så kan nog jag ändå tycka att det finns en hel del grejer som ni killar kan fixa med, utseendemässigt, innan jag orkar lasra bort mina (få) blonda små fjun!
Just så ska en slipsten dras.
Citera
2011-05-11, 18:23
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noksson
http://s1.directupload.net/images/110101/hahq4yzg.jpg

Hennes utseende var lik den i bilden. fast l"lite" stubb.

Vi säger så. Du skrev om en tjej som sket i mode, smink och sin mustasch. Sen postar du det där. Inte för att jag tyckte att bruden du länkade var snygg, men hon stämde verkligen inte in på din beskrivning.
Citera
2011-05-11, 18:24
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Näe, jag fattar inte den här tråden?!

Har aldrig rakat mej fastän jag har mörkt hår på ben, armar, överläpp och lite här o där.

Och jag har verkligen inte haft problem med att få killar i säng!

Jag har faktiskt tyckt det varit tvärtom, får ofta förklara för killar att jag är nöjd med den jag har och inte intresserad av dom.

Är ni emot mustasch på tjejer för att ni har blivit dissade av dom?
Citera
2011-05-11, 18:45
Bannlyst
Moustache Vilken konstig stavning. Brudar tror inte dom har mustasch. Så de rakar inte den. Det är en övertygelse de har. Dom är som i trans. It's OK.

Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegrisarna
Och jag har verkligen inte haft problem med att få killar i säng!

Hora!
Citera
2011-05-11, 18:52
Medlem
Eclecticys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
Just så ska en slipsten dras.

Gillade f ö din lilla lektion om mousse vs mustasch!
Citera
2011-05-11, 19:02
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Moustache Vilken konstig stavning. Brudar tror inte dom har mustasch. Så de rakar inte den. Det är en övertygelse de har. Dom är som i trans. It's OK.

Hora!

Har du tänkt på att om tjejer faktiskt brydde sej om det epitet , då skulle ingen kille någonsin få ligga och mänskligheten dö ut
Citera
2011-05-11, 19:26
Medlem
Att det skulle bli stubb av att man skulle raka bort de fjun man har på överläppen är enbart en myt. Nu är jag inte tjej, men pincett är nog att föredra. Sedan så syns det ju naturligtvis mer om det är mörkt hår.
Citera
2011-05-11, 19:34
Medlem
Eric-Harriss avatar
vi har ett extremfall i min hemstad där det jobbar en 50-årig kvinna som både har skägg och moustache. har dock aldrig stött på en ung tjej som inte har utländsk bakgrund med detta problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in