2011-05-12, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av secc
Är rädd för att detta ämnet kommer få mig att uppmärksamma kvinnors mustacher mer i framtiden.

Som tur var så hade jag igår börjat störa mig som FAN på mustascher på brudar, tänkte att jag måste fan starta en tråd om skiten på FB, så kom jag hem och upptäckte denna tråden haha, så som "tur var" så hade jag redan börjat tänka på det utan tråden.

Kan ju inte vara en slump att jag och TS började tänka på samma sak samtidigt, sommar solen gör nog att tjejmustascher syns bättre antar jag....
Citera
2011-05-12, 22:57
Medlem
Sheepskins avatar
Kul att den här tråden poppade upp som gubben i lådan igår...

Jag har sen någon vecka tillbaka spanat in en i övrigt het blondin på jobbet som dock blev jävligt avtändande när jag upptäckte den blonda muschen!

EDIT: Civilare och jag hade samma åsikt där ja... som sagt, ingen slump.
Citera
2011-05-12, 23:27
Medlem
jaha.blahas avatar
Tycker att ni överdriver en del, men för att svara på frågan den här gången så glömmer man faktiskt bort det eftersom det inte syns i spegeln (om man inte böjer bak nacken extremt och vrider och vänder sig i ljuset kanske). Man ser ju inte sitt ansikte i solen speciellt ofta och tänker väl att det inte är så farligt. Håret på armarna syns ju inte heller inomhus, men om solen ligger på så ser man det lite tydligare..
Citera
2011-05-13, 00:08
Medlem
Hur kan man vara "bögig" om man inte gillar håriga kvinnor?
Det låter ju patetiskt,homosexuella män gillar väl maskulina killar,inte maskulina kvinnor?
Alla bittra feminister kokar av ilska pgr av den här tråden.
Ni kan ju intala er själva att eran mustach är vacker,men inga killar tycker om mustacher.
Om inte det framgått tydligt är jag också tjej,så ni kan inte säga att jag inte vet hur det är att vara kvinna.Rakhyvlar är INTE dyra,dom kostar mellan 29-198 kr,och då snackar vi flerpack.Dom som är bättre från veet kostar 198 kr.Ansiktsvax kostar 42 kr för 20 remsor.Kroppsvax kostar 80 kr för 20(?) stripes.Så klaga inte på priserna,det är ingen bra bortförklaring.
Om ni är snåla eller har ont om pengar och vill ha ÄNNU billigare,köp på ÖB eller något då!
Citera
2011-05-13, 00:09
Medlem
Truelifers avatar
Det är en jävla massa som kommer med samma ursäkt "håren blir längre och grövre", det är ju för helvete en uråldrig myt

Jag dejtade en brud en gång som hade synliga svarta näshår, för övrigt var hon en donna. Jag fick göra slut med henne till slut utan att haft sex en enda gång. Jag fick självklart ljuga om orsaken då jag inte ville sänka hennes självförtroende. Just att tjejer inte själva ser sina uppenbara fysiska fulheter är nästan mer avtändande än fulheterna själva - vem vet vad de kommer missa i framtiden liksom?
Citera
2011-05-13, 00:12
Medlem
...as...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzieJinx
Jag har ju vanlig ansiktbehåring, så vaxar inte mina fjun då de är ljusa. Frågade faktiskt min sambo om jag är fjunig och han svarade ngt i stil med " är du dum, tror du jag skulle vara med en hårig brud". Hur som, har en vän som har mörk mustach och att hon inte vaxar den är en gåta

Det är sånt folk säger för att få behålla sitt knull.

Vad svarar han om du frågar om du är tjock, fast du är det?
Citera
2011-05-13, 00:20
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regardless
Åh jävlar Jag höll seriöst på att skita ner mig av garv när jag såg henne, hur i helvete kan man se ut sådär?

ONT: Om dom har väldigt ljusa strån så kanske dom inte lägger märke till det, men en turk/kurd/vad fan som helst borde ju se då dom får världens moppe-much

Fast det där är ju BS. Tror det är ganska individuellt hur pass "hårig" man är.
Jag känner en helsvensk tjej, som är brunett.. Hon har mörka fjun (ja för det är inte en mustasch utan det är bara lite fjun), det syns ganska tydligt på henne.. Jag känner även en kurdisk tjej, hennes syns knappt och det är bara blonda fjun. Så tror inte riktigt på myten att blattebrudar har mer "synliga" hår.
Citera
2011-05-13, 00:22
Medlem
Sashasandis avatar
Om man nu belönats med synlig hårväxt på överläppen ska det BORT. tråda, vaxa, epilera, noppa, vad som... men inte raka. Dessutom växer det mindre ju mer man rycker bort det. Förstör hela ansiktet att ha hårig överläpp, usch
Citera
2011-05-13, 02:05
Medlem
nokssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Vi säger så. Du skrev om en tjej som sket i mode, smink och sin mustasch. Sen postar du det där. Inte för att jag tyckte att bruden du länkade var snygg, men hon stämde verkligen inte in på din beskrivning.

Du menar smink och mode ar ett maste for att en tjej ska se bra ut?... LOL

Det finns gott om fina "naturliga"tjejer som trivs i jeans och trojor.
Citera
2011-05-13, 02:12
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noksson
Du menar smink och mode ar ett maste for att en tjej ska se bra ut?... LOL

Det finns gott om fina "naturliga"tjejer som trivs i jeans och trojor.

Det är ett stort plus. Åtminstone mode. Tjejer som kan klä sig bra blir automatiskt snyggare.

Ja, men att trivas och vara snygg är inte samma sak. En annars snygg tjej blir genast mindre attraktiv om hon låter mustaschen växa och går runt i baggy jeans och luvtröja.
Citera
2011-05-13, 03:28
Medlem
nokssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Det är ett stort plus. Åtminstone mode. Tjejer som kan klä sig bra blir automatiskt snyggare.

Ja, men att trivas och vara snygg är inte samma sak. En annars snygg tjej blir genast mindre attraktiv om hon låter mustaschen växa och går runt i baggy jeans och luvtröja.

Kan halla delvis med om det. Men vet inte om man kan kalla det for moustache. Den blev val synligt nar solen reflekterade pa ansiktet, fran narhall far man en illusion att hon har det. Aja, det var typ 3-4 ar sedan och sag henne sist.

Hur som helst, jag tyckte hon kladde sig elegant utan att vara sa mode medveten.Tycker hon sag riktigt bra ut med jeans och plaid shirt med boots. yummy. Synd att vi gick var sin vag.
Citera
2011-05-13, 04:04
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletprofet
Här har ni mustaschens gudinna

http://www.youtube.com/watch?v=wzsG7cb-MPM

SKOJAR DU MED MIG?
Stod hela tiden och väntade på att båda skulle vända sig mot kameran och säga GOTCHA, men det hände aldrig

Jag kan sätta min manliga moueaxxxchtasze på att ingen i mes-sverige i hela hennes liv har påpekat skiten på överläppen och hon går omkring och tänker att den inte syns.
Lasrar bort min moueaxxxchtasze om jag har fel.
Senast redigerad av Mvk 2011-05-13 kl. 04:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in