Citat:
Ursprungligen postat av TeaterApa
Det blir stubb om dom rakar, det är flickvännens orsak åtminstone.
Sämsta jag hört.
Jag är kille och jag vet att man kan vaxa.
Vaxa tar med hela håret inkl roten och det är lent i flera veckor, när det väl kommer ut så produceras håret helt på nytt vilket gör att det inte blir stickigt som när man rakar.
I början när man träffar brudar ser man aldrig några fjun. Några månader in i förhållandet ser man mustachen odlad och klar.