• 39 165 online
  • 1 193 943 medlemmar
  • 61 861 708 inlägg
2011-05-11, 02:49
Medlem
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter

* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se
Citera
2011-05-11, 02:59
Medlem
Har lagt märke till samma, fast ytterst sällan och ofta måste man fokusera på det. Avtändande...
Citera
2011-05-11, 03:13
Medlem
Har också sett det några gånger. Tjejer kanske inte vet om att majoriteten av killar tycker det är ganska... fult?
Citera
2011-05-11, 03:18
Medlem
Caparzos avatar
Alla kvinnor har mustasch. Vill du att det ska bli stubb eller?
Citera
2011-05-11, 03:22
Medlem
Rikard^^s avatar
Tror faktiskt konstigt nog dom flesta tjejer inte vet om att det syns så väl.
Citera
2011-05-11, 03:25
Medlem
Bosse-Knarks avatar
Kanske är en metod, att inte få massa ragg eller liknande.
Citera
2011-05-11, 03:30
Medlem
Har också tänkt på det. Att överläppen är lite fjunig tycker jag dock är sällsynt jämfört med tjejer med hår på armarna.
Citera
2011-05-11, 03:30
Medlem
Det blir stubb om dom rakar, det är flickvännens orsak åtminstone.
Citera
2011-05-11, 04:00
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeaterApa
Det blir stubb om dom rakar, det är flickvännens orsak åtminstone.

Sämsta jag hört.
Jag är kille och jag vet att man kan vaxa.
Vaxa tar med hela håret inkl roten och det är lent i flera veckor, när det väl kommer ut så produceras håret helt på nytt vilket gör att det inte blir stickigt som när man rakar.
I början när man träffar brudar ser man aldrig några fjun. Några månader in i förhållandet ser man mustachen odlad och klar.
Citera
2011-05-11, 04:16
Medlem
nokssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter

* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se

tycker inte det ar sa illa. Tjejen min hade blond moustache. Hade aldrig nagra problem med henne men hon var inte den typiska tjejen som brydde sig om klader , smink och annat skit. For ovrigt, hon var den vackraste jag har sett i mitt liv.Dessutom den sportigaste av alla tjejer och killar jag har nagonsin mott. Synd jag valde plugga i Australien, langt borta from Sverige.
Citera
2011-05-11, 04:21
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noksson
tycker inte det ar sa illa. Tjejen min hade blond moustache. Hade aldrig nagra problem med henne men hon var inte den typiska tjejen som brydde sig om klader , smink och annat skit. For ovrigt, hon var den vackraste jag har sett i mitt liv.Dessutom den sportigaste av alla tjejer och killar jag har nagonsin mott. Synd jag valde plugga i Australien, langt borta from Sverige.

Låter som en riktig mardrömstjej. Ett hälsofreak som klär sig illa, och dessutom har en maffig mustasch.
Citera
2011-05-11, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Låter som en riktig mardrömstjej. Ett hälsofreak som klär sig illa, och dessutom har en maffig mustasch.

Fy fan, fick en bild på en blandning mellan Anna Skipper och Kicki Danielsson i huvudet
Hur ska jag nu kunna sova?
Citera