2011-05-12, 21:35
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletprofet
Här har ni mustaschens gudinna

http://www.youtube.com/watch?v=wzsG7cb-MPM

Hela klippet känns som att det skulle vara en parodi, sen så inser man att det är på riktigt

Och förövrigt så undrar jag vad fan ni träffar för tjejer som faktiskt har en moustache? Själv har jag bara träffat tjejer som har normalt med fjun som varken känns eller syns för det är så lite, sånt där helt vanligt som alla har. Träffa andra tjejer eller be dom raka sig om det är så jävla jobbigt.
Citera
2011-05-12, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sjutligen
kvinnor vaxar inte sina ansikten för att ni är 30 fjantiga SD-väljare på flashback vars stående replik är "tar hon den i tvåan?". resten av jordens befolkning bryr sig nämligen inte.
människokroppar är täckta av hår. har du en fetisch för hårlösa kroppar så kan du dejta cancerpatienter.

Jag, röstar på SD!?!?!?!?

Vem faaaan tror du att du är, hur fan vågar du säga vad jag röstar på och inte röstar på?!
Jag har varit vänster sen fucking barnsben!!!

Och således har jag också träffat min beskärda del av batikhäxor och syndkalistbrudar som inte rakar något alls, men det ändrar ju inte saken, det är INTE mycket begärt att raka bort en fjunig jävla mustasch!!
Citera
2011-05-12, 21:53
Medlem
diosa666s avatar
haha ja antagligen för att vi inte bryr oss för att vi har några enstaka fjun ovanför läppen.
Om en kille lägger så stor vikt om några fjun, så är det nog han det är fel på.
Citera
2011-05-12, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storfurstinnan
Det här var den löjligaste tråden jag läst på länge. Nu ska jag och mitt centralamerikanska ursprung ta den (rosa!!!!!) rakhyveln och få bort mustaschen, sen ska jag gå och grina över att ni kränkte mitt utseende.

Och varför i helvete har du inte gjort det tidigare eftersom att du vet om att du har en?!
Har du trott att vi tycker det är sexigt eller?!

En mustasch är något av det coolaste och manligast som finns om personen som bär den klarar av att hantera en mustasch, har man en fitta så diskvalificerar man sig som FAAAAAN ur den kategorin.

Citat:
Ursprungligen postat av diosa666
haha ja antagligen för att vi inte bryr oss för att vi har några enstaka fjun ovanför läppen.
Om en kille lägger så stor vikt om några fjun, så är det nog han det är fel på.

Nej NI kanske inte bryr er (vilket är helt jävla sjukt isf), men hur fan kan det vara fel på en kille som hatar tjejer med mustascher???!
Tycker du helt på allvar att det är konstigt att killar blir äcklade av tjejer med mustascher?
Citera
2011-05-12, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
... Jag ser ingen mush på henne.

Du driver med mig?????
Hur FAN kan du inte se att hon har en jävla mustasch, är du blind?

Det är ju självklart ingen jävla sjöbuse mustascher vi snackar om, utan moppefjun, men det är ju oväsentligt, en mustasch är en mustasch och det ska tjejer inte ha.
Citera
2011-05-12, 22:00
Medlem
kooltrasts avatar
Jag tror tjejerna inte tror att vi ser dem för att de själva försöker intala sej själva att de inte syns.
Citera
2011-05-12, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Part0uze
Ingen som kommenterat vad jag kan komma på då det inte syns typ.

hahaha men herregud, hur kan du ha missat att 99% av alla killar i tråden märker att tjejer har mustasch, men inte vågar säga något för att ni förvandlas till pms-monster då som sen inte kommer prata med en på 5år.

Så JO, folk märker det, men NEJ ingen kommenterar det för att ni blir fett lacka då, dessutom är det en privatgrej som man helst ska känna tjejen väldigt väldigt väl för att påpeka om.
Citera
2011-05-12, 22:07
Medlem
diosa666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Och varför i helvete har du inte gjort det tidigare eftersom att du vet om att du har en?!
Har du trott att vi tycker det är sexigt eller?!

En mustasch är något av det coolaste och manligast som finns om personen som bär den klarar av att hantera en mustasch, har man en fitta så diskvalificerar man sig som FAAAAAN ur den kategorin.

Nej NI kanske inte bryr er (vilket är helt jävla sjukt isf), men hur fan kan det vara fel på en kille som hatar tjejer med mustascher???!
Tycker du helt på allvar att det är konstigt att killar blir äcklade av tjejer med mustascher?

haha slappna av! Ja varför ska killar bli äcklade av tjejer med några fjun? Jag blir inte äcklad av det, varken på killar eller på tjejer. Om någon bryr sig så mkt om det har dom inte mycket att komma med helt enkelt, det visar helt enkelt att dom är några, insnöade idioter som antagligen aldrig haft en flickvän. (pågrund av att dom bryr sig om fjun ovanför läppen som precis ALLA har, mer eller mindre)
Citera
2011-05-12, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
Dina ögon fungerar perfekt. Tyvärr så har dagens ungar utvecklat en i det närmaste hysterisk fobi för hår. Om tio år så kommer alla kids att kräkas av tjejer som har hår på huvudet och bloggbrudarna kommer att gråtandes ansöka om landstingsbidrag till att operera bort flimmerhåren i öronen för att de känner sig onormala. Tio år till efter det så ryker tarmluddet också...

Seriöst du ska fan inte komma och säga att vi är sjuka som tycker att mustascher på tjejer är fult och äckligt, du knullar ju förfan mat, DET om något är sjukt och äckligt.

Så om du fortsätter att skriva i din matknullar tråd, jag kritiserar inte dig där, så får vi fortsätta skriva i våran tjej-mustasch tråd.
Dessutom är det fan i mig normalt att tycka illa om tjejmustascher, att knulla mat är ej normalt.
Citera
2011-05-12, 22:13
Medlem
JizzieJinxs avatar
Jag har ju vanlig ansiktbehåring, så vaxar inte mina fjun då de är ljusa. Frågade faktiskt min sambo om jag är fjunig och han svarade ngt i stil med " är du dum, tror du jag skulle vara med en hårig brud". Hur som, har en vän som har mörk mustach och att hon inte vaxar den är en gåta
Citera
2011-05-12, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diosa666
haha slappna av! Ja varför ska killar bli äcklade av tjejer med några fjun? Jag blir inte äcklad av det, varken på killar eller på tjejer. Om någon bryr sig så mkt om det har dom inte mycket att komma med helt enkelt, det visar helt enkelt att dom är några, insnöade idioter som antagligen aldrig haft en flickvän. (pågrund av att dom bryr sig om fjun ovanför läppen som precis ALLA har, mer eller mindre)

Men shit, snacka om att inte fatta!

Det handlar inte om att ni HAR hår där, tror du inte jag vet om att tjejer har hår på fittan t.ex, det betyder fan inte att jag vill att min tjej ska ha en orakad fitta!!!
Samma sak med mustaschen, hon får ha världens jävla sjöbuse mustasch om hon vill, sålänge jag slipper se den!!

Med din logik så rakar du säkert inte benen heller, eftersom att alla har håriga ben, så ska dom inte rakas heller?
Citera
2011-05-12, 22:48
Medlem
seccs avatar
Är rädd för att detta ämnet kommer få mig att uppmärksamma kvinnors mustacher mer i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in