2011-05-12, 17:59
Medlem
Här har ni mustaschens gudinna

http://www.youtube.com/watch?v=wzsG7cb-MPM
Citera
2011-05-12, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletprofet

Åh jävlar Jag höll seriöst på att skita ner mig av garv när jag såg henne, hur i helvete kan man se ut sådär?

ONT: Om dom har väldigt ljusa strån så kanske dom inte lägger märke till det, men en turk/kurd/vad fan som helst borde ju se då dom får världens moppe-much
Citera
2011-05-12, 18:59
Medlem
SpeeQs avatar
Om du rakar bort hår så växer det inte ut snabbare, men hur många blondiner vet om det?:O
Citera
2011-05-12, 19:14
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Tjejer vet om det men bryr sig lika mycket som ni killar bryr er om att noppa ögonbrynen.
Varför in i helvete skulle man göra det? Det räcker ju att raka mellan ögonbrynen, sen är det förkastligt med tjejer som har mustasch och det visar hur deggenerade dagens svenska kvinnor är.
Citera
2011-05-12, 19:22
Medlem
Part0uzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nelli
Om man vaxar försvinnar hårrötterna med, självklart blir det inte mörkare eller stubbigt då? Seriöst, är tjejer inte mer pålästa nuförtiden?
Jag vaxade innan, men gjort de så länge nu så jag har knappt något kvar alls, tar något med pincett då och då men annars försvinner det mesta när man vaxar.

Läste på stylesearch att flera fått mörkare hår. så jag vågar då fanken inte på mig det där.
Sen är det ju liksom ingen mustach jag har.. utan bara lite längre på sidorna typ
Citera
2011-05-12, 19:25
Medlem
Part0uzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Så du bryr dig så jävla lite om att du som tjej har mustasch, att du inte ens orkat kolla upp om håren verkligen blir grövre av att vaxa????

Hur fan tänker du då?!:
"Part0uze- Hmm, jag ser att jag fått en mustasch, vad ska jag göra åt det då..?
Jag har för mig att jag hört något om att håren kanske blir grövre om man vaxar, äh då skiter jag i det, mustaschen är ju sexig och passar bra in med min stil!"

Hade du verkligen velat ha bort mustaschen så hade du då googlat på "Vaxning + grövre hår", så hade du på 1sekund fått reda på att det är en MYT och så hade du 1sek senare kunnat tagit bort din vidriga mustasch, men icke sa nicke, du brydde dig inte ens nog mkt för att lägga 1sek på google, fyfan vad själviska brudar är asså.

Ska fan sluta duscha och använda deo i ren protest mot tjej-mustascher, så ska jag trycka upp en tröja:
"JAG LUKTAR ILLA FÖR ATT DU HAR MUSTASCH"

Jag läste om det på stylesearch förut.
Då va det flera som hade fått mörkare hår istället.
Så jag vågar då inte på mig det där eftersom jag tror det kommer hända mig också.
Sen behövs det inte heller. Jag har ingen mörk om det är det du menar.
Bara att det finns ju hår! Och att det är lite längre på sidorna. Ingen som kommenterat vad jag kan komma på då det inte syns typ. Men visst. Det hade vart skönt att inte ha något hår där alls.
Men drygt ;s och dyrt för mig med bara 13kronor kvar : ))
Citera
2011-05-12, 19:28
Medlem
Citat:

hahahaha
Har hon tittat sig i spegeln, hur fan kan man set ut så där?
Citera
2011-05-12, 19:48
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Part0uze
Läste på stylesearch att flera fått mörkare hår. så jag vågar då fanken inte på mig det där.
Sen är det ju liksom ingen mustach jag har.. utan bara lite längre på sidorna typ
Fast det är skitsnack, det är bara att göra en snabb googlesökning så får du upp fakta, typiskt brudar alltså .
Citera
2011-05-12, 20:08
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:

Ja, precis! Det där är en mustasch. Vad andra normala flickor har är bara n-o-r-m-a-l-t fjun. Stor skillnad. Väx upp nu, småyngel.
Citera
2011-05-12, 20:18
Medlem
superkorvens avatar
Jag tycker det är gulligt. Då menar jag en sån där blond med korta strå.
Citera
2011-05-12, 20:48
Medlem
linjalvaxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Är du härdad för livet eller skärrad för livet?
Bestäm dig.

Till er brudar:
VI SER MUSCHEN. Nu vet ni. Bort med skiten.
RAKA INTE. Vaxa eller lasra.
Laser borde inte bli dyrt då det är ett litet område.

Härdad när det gäller lite mustasch så att säga, men däremot kommer jag aldrig kunna övervinna dessa ben som fan borde suttit på en apa eller något
Citera
2011-05-12, 20:52
Bannlyst
Ibland =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här