Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Så du bryr dig så jävla lite om att du som tjej har mustasch, att du inte ens orkat kolla upp om håren verkligen blir grövre av att vaxa????
Hur fan tänker du då?!:
"Part0uze- Hmm, jag ser att jag fått en mustasch, vad ska jag göra åt det då..?
Jag har för mig att jag hört något om att håren kanske blir grövre om man vaxar, äh då skiter jag i det, mustaschen är ju sexig och passar bra in med min stil!"
Hade du verkligen velat ha bort mustaschen så hade du då googlat på "Vaxning + grövre hår", så hade du på 1sekund fått reda på att det är en MYT och så hade du 1sek senare kunnat tagit bort din vidriga mustasch, men icke sa nicke, du brydde dig inte ens nog mkt för att lägga 1sek på google, fyfan vad själviska brudar är asså.
Ska fan sluta duscha och använda deo i ren protest mot tjej-mustascher, så ska jag trycka upp en tröja:
"JAG LUKTAR ILLA FÖR ATT DU HAR MUSTASCH"
Jag läste om det på stylesearch förut.
Då va det flera som hade fått mörkare hår istället.
Så jag vågar då inte på mig det där eftersom jag tror det kommer hända mig också.
Sen behövs det inte heller. Jag har ingen mörk om det är det du menar.
Bara att det finns ju hår! Och att det är lite längre på sidorna. Ingen som kommenterat vad jag kan komma på då det inte syns typ. Men visst. Det hade vart skönt att inte ha något hår där alls.
Men drygt ;s och dyrt för mig med bara 13kronor kvar : ))