2011-06-17, 21:59
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Hur vet du de?
Men är du dum eller? Idioten (läs hannes) var där på FRIVILLIG BASIS.
Ingen tvingade honom att ta upp gatusten och kasta dem emot.

Här har vi för övrigt pappan http://www.transnational.org/SAJT/fo...bombaIran.html

Sådan son sådan far.
Citera
2011-06-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hush.nobody
Ja, nog är din morsa dagisfröken allt, du lär ju gå på dagis!

Väsnas man som fan där folk bor så är det rätt att polisen avhyser en och om man då börjar ta sönder saker och kasta gatsten på polis och annat folk, ja då förtjänar man en kula!

Och störde Hannes förtjänade en kula som terminerade hans liv eftersom han inte lärde sig något av detta.

Är dagisfröknar bara mammor till dagisbarn, professorn?
Då kan jag dra fram hagelbössan och skjuta fulla fotbollssupportrar från min balkong, eller?
Citera
2011-06-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLinqid
Som jag sa, det är ingen idé att disktuera något som rör polisen med dig öht då du uppenbarligen hatar svensk polis över allt annat. En dag får du säkert börja i skolan för de stora barnen, en dag...

Jag hatar inte svensk polis. Jag hatar flashback-14-åringar som tycker att fjollpoliserna gjorde rätt när de gjorde bort sig. Om man slänger ihop bonnläppar, cykelpoliser, fjollor och gay-pride-poliser och skickar dem till stora demonstrationer utan att ge dem någon utbildning eller träning innan så kommer de att uppföra sig som fjollor också, det är inget konstigt. Det konstiga är att det finns så jävla hjärndöda människor så att världens sämsta polisaktion hyllas.
Citera
2011-06-17, 22:33
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Men är du dum eller? Idioten (läs hannes) var där på FRIVILLIG BASIS.
Ingen tvingade honom att ta upp gatusten och kasta dem emot.

Här har vi för övrigt pappan http://www.transnational.org/SAJT/fo...bombaIran.html

Sådan son sådan far.

Du får läsa om iom att du inte förstår frågan du svarar på.
Citera
2011-06-17, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av profanum-vulgus
Är dagisfröknar bara mammor till dagisbarn, professorn?
Då kan jag dra fram hagelbössan och skjuta fulla fotbollssupportrar från min balkong, eller?
Du bekräftar ju i varje inlägg att du är i dagisålder, så hade väl inte direkt väntat mig att du skulle förstå det där. Ta fram bössan och sikta på dig själv istället, det är klart bättre än att visa din störning för övriga världen.

Och att du försvarar Hannes lär inte göra honom lycklig, han är ju redan helt jävla blåst i huvudet och att bli försvarad av ett dagisbarn lär bara försämra hans redan låga värde. Skjut honom istället?
Citera
2011-06-17, 23:22
Medlem
Man borde skjutit honom i huvudet istället.
Citera
2011-06-18, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av outoforder
Du snackar om att folk har konspirationsteorier och annat trams (konspirationsteorier är överlag trams)

Samtidigt som du ljuger som en blind man. Hannes vart själv tvekade på en rätt stor sten och valde en sten som knappt skulle göra någon skada samtidigt som han inte ens var nära att träffa någon polis och blev skjuten när han vände sig om för att gå.

Hur i helvete kan du få det till försök till mord?

Och jag försöker inte locka till din moral och samvete eftersom du uppenbarligen inte verkar ha något av dessa.

Knappt någon skada? Du är för bedrövlig eller så har du sett för mycket på Tom å Jerry när du var liten... Herregud är det sån här logik som är hos gemeneman? Ingen skada
Citera
2011-06-19, 14:12
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Räknade till 12 varningsskott totalt i nära anslutning till att HW träffades, baserat på UG:s bilder. Fattar inte vad batikvänsterpacket ska vara där och göra överhuvudtaget och fattar inte heller varför Josefsson ska måla upp det som att allt är polisens fel.
Jepp, det sköts ju en mängd varningsskott, de flesta av vänsterslöddrena slutade kasta sten, men inte lille silverskedsrevolutionären inte, han fortsatte. Helt rätt skjuta idioten och som flera andra redan beklagat så är det enda tråkiga att inte fler skott träffade fanskapet.
Citera
2011-06-19, 14:26
Medlem
Janne josefsson är en stor idiot som försvarar pack som Hannes westerberg, som många har skrivit här, det är ju bara synd att snutarna sköt lite högre,typ mitt i pannan!
Citera
2011-06-19, 15:02
Medlem
Yatsys avatar
Tyvärr har du fel.

Janne J kan aldrig bli en idiot,för han har visionen och drivkraften att försöka förändra för många.
Citera
2011-06-19, 16:19
Medlem
UT64s avatar
Hannes Westberg, vad gör han nu?

Röker på?

Sitter i sin lägenhet i Majorna och hatar samhället?

Onanerar?

Ja, vem f-n bryr sig egentligen. Hade polisen siktat lite högre hade vi
sluppit honom för gott
Citera
2011-06-19, 20:01
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det är tragiskt att läsa denna tråd och inse hur många som inget hellre önskar än suga en fet snutkuk medan denne skjuter ihjäl folk lite på måfå. Fattar ni inte att vem som helst kunde drabbas av polisens vettlösa beteende? Hatar ni vänsterslödder så fanatiskt att inget syre når era förkrympta hjärnor? Som jag skrev tidigare i veckan blev en bekant till mig grovt misshandlad av snuten då han råkade komma i vägen för dom när adrenalinet pumpade som värst i deras fascistådror. Om ni undrar så är han långt mer till höger än någon av er är kapabel att föreställa sig.
En liten äcklig unge från en välbärgad familj som tar sig "rätten" att kasta sten på folk
är det vi pratar om här. Personligen är jag ingen vän av snuten men jag älskar dem
när de handskas med packet på rätt sätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in