2011-06-16, 21:48
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Ser ut som att han är på tjack, nån som vet om han pundar?
Vänsterpack från Göteborg, nog inte omöjligt att han går på tjack
Citera
2011-06-16, 21:55
Moderator
blomvattnares avatar
B o B -► Kriminalhistoria

Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2011-06-16, 22:05
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Har den kriminelle brottslingen Hannes Westberg regelbunden kontakt med kriminalvården?
Citera
2011-06-16, 22:12
Medlem
EulerBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Varför är det så svårt för många här att förstå. Om du kastar en gatsten mot en annan människa, vare sig det är ordningsmakten eller vanlig svensson så förtjänar du en kula magen.

Hade någon av mina bekanta fått en gatsten i huvudet och legat avtuppat med krossad skalle, och jag hade haft en pistol i handen - ja då hade jag bannemig skjutit varenda jävel som ens hotar med att kasta ett föremål mot vårt håll. Det hade vem som helst här inne gjort.

Ni kan på inget sätt rättfärdiga stenkastandet, men tyvärr är det här felet ligger. Ni är många som inte ser något som helst fel i de stenkastande svinens beteende.

Som sagt, alla här hade skjutit i försvar om någon av era kompisar legat blödande på marken bredvid er efter att ha fått en gatsten i huvudet och det stod en hop människor framför er, och det finns folk som fortsätter att kasta gatsten mot er trots varningsskott. Tror ni verkligen ni hade tänkt "nej, han är för klen, hans gatsten kommer inte att nå ända hit", "nej, nu kastar han mindre stenar, inte alls farligt" när er vän ligger på marken bredvid er med krossad skalle från just en gatsten.

Skärp er.

Helt riktigt. I princip.

Men du måste betänka att i sverige så har medelklass-vänstern rätt att misshandla och förtrycka människor om och om och om igen. Vid minsta motsättning mot detta så är du en fascist.
Senast redigerad av EulerBoy 2011-06-16 kl. 22:19.
Citera
2011-06-16, 22:33
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EulerBoy
Helt riktigt. I princip.

Men du måste betänka att i sverige så har medelklass-vänstern rätt att misshandla och förtrycka människor om och om och om igen. Vid minsta motsättning mot detta så är du en fascist.
Är det Obersturmbahnführer Reinfeldts tydligt uttryckta sympati, förståelse och nära nog abolition för alla de som attackerade och stoppade SDs valmöten i höstas du syftar på?
Citera
2011-06-16, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av profanum-vulgus
Buhuhu, torka tårarna då snutgrisar och ring hem till mamma och få några lungnande ord. Är de sådana förbannade jävla fjollor så borde de ju sitta på psyket och inte springa runt beväpnade på stan. Min morsa som är dagisfröken är med om värre saker dagligen utan att skjuta en enda unge.
Ja, nog är din morsa dagisfröken allt, du lär ju gå på dagis!

Väsnas man som fan där folk bor så är det rätt att polisen avhyser en och om man då börjar ta sönder saker och kasta gatsten på polis och annat folk, ja då förtjänar man en kula!

Och störde Hannes förtjänade en kula som terminerade hans liv eftersom han inte lärde sig något av detta.
Citera
2011-06-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanum-vulgus
Buhuhu, torka tårarna då snutgrisar och ring hem till mamma och få några lungnande ord. Är de sådana förbannade jävla fjollor så borde de ju sitta på psyket och inte springa runt beväpnade på stan. Min morsa som är dagisfröken är med om värre saker dagligen utan att skjuta en enda unge.

Som jag sa, det är ingen idé att disktuera något som rör polisen med dig öht då du uppenbarligen hatar svensk polis över allt annat. En dag får du säkert börja i skolan för de stora barnen, en dag...
Citera
2011-06-17, 00:24
Medlem
SingleStars avatar
Kan man inte få skära ner lite fascistsvsin inom AFA och andra nazistwannabeorganisationer? Jag skulle vilja testa ett gäng knivar samt lite automatkarbiner. För AFA och annat slödder skadas väl inte mentalt om man skjuter lite kulor genom deras skallar?
Citera
2011-06-17, 01:22
Medlem
Reprisen går på TV nu. Det hela är väl klippt och vinklat i vanlig ordning. Reagerade mest på att de stenkastande demonstranterna grinade och ropade på polis när några hardcore proffsdemonstranter pucklade på demonstranterna med tillhyggen just för att få dit polisen och puckla på. Gör man gemensam sak med terrorister så får man skylla sig själv om ens aningen mer psykopatiska kolleger gör som de brukar, dvs slår vilt omkring sig. Självsanering kallas det.
Citera
2011-06-17, 02:33
Medlem
Ere bara jag som tycker att Hannes verkade helt pundad i intervjun? Eller ere hans normala approach? Blek, tanig, nervös, satt som en knarkare på bänken.. Tuffa Hannes som slängde gatsten och pekade fuck you till poliserna..sen fick han smaka lite SigSauer P228, justice for all!
Citera
2011-06-17, 03:21
Medlem
I den här tråden är det ju fullt av off-topic-trams..Vad gör karln nu? Om han nu gör så värst mycket?
Citera
2011-06-17, 20:23
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Jo visst fanns de det, som jag påtalat innan. Men ger man sig in i leken...
Hannes är en gris, polisen som sköt är också gris fast inte lika mycket. Därför att: Polismannen startade inget, han bara avslutade det han olyckligtvis blivit indragen i. Arklöv startade inget heller, det var det idioten Tony som gjorde men Arklöv blev därmed indragen i något som han inte inte ville bli indragen i precis som polismannen. Märklig jämförelse kanske men ändå stämmer det

Hur vet du de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in