2005-08-25, 21:09
Medlem
Dr.Dings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzion
Jag fick det här mailet för några dagar sedan

http://xxx/

En poolare skickade detta mail till mej för ett par dagar sen, han hade i sin tur fått det av någon han brukade spela wow med från usa (oviktigt vetande)

Hade det inte varit för att det var min poolare som skickade och sa åt mej att läsa igenom det så hade jag flyttade till papperskorgen direkt!

Men iallfall efter mycket velande så tog jag och betalde mina 10$ och följde systemet, skickade vidare till alla jag har på min mailista och har nu tjänat tillbaka mina 10$ + lite till

länken http://xxx/ gjorde jag för att försöka få 20 svar lite snabbare så min uppgift är slutförd.

Vet inte hur pass bra det kommer funka, men man kan iallfall ge det ett försök! Det är nog svårt att misslyckas med att inte få med 2 personer så man får tillbaka sina 10$ iallfall

Vad har www.northwear.se med saken att göra?
Citera
2005-08-25, 21:30
Medlem
Fuzions avatar
Ingenting, lånar bara lite webutrymme
Citera
2005-09-01, 19:16
Medlem
Rans avatar
Pyramidspel funkar ytterst sällan...
Jag ger bort 5% av min värdighet om du får tillbaka en endaste cent mer än 10 dollar.
Citera
2005-09-10, 19:58
Medlem
HAHAHAHAHHAAH seriöst jag skrattar så jag nästan gråter.. Varför ljuger 95% av alla här...???? Som killen som köpte och sålde stolar jag säger bara YEAH RIGHT !!
Citera
2005-09-16, 16:47
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenaX
HAHAHAHAHHAAH seriöst jag skrattar så jag nästan gråter.. Varför ljuger 95% av alla här...???? Som killen som köpte och sålde stolar jag säger bara YEAH RIGHT !!

Ja precis, det lär knappast vara sant. För det första så finns det inga företag som betalar så mycket pengar i förskott till någon som de aldrig hört talas om förut. Och framför allt inte utan att kolla upp killen, och då hade dom lätt sett att han inte hade något företag. Och dessutom, vem skulle betala pengar på en faktura som rimligen inte kan ha varit märkt med oranisationsnummer, och där det förmodligen inte stått något om att företaget hade F-skattesedel?
Citera
2005-09-26, 03:18
Medlem
Remslems avatar
Sälj en bild av en xbox på ebay.
Citera
2005-09-26, 04:01
Medlem
whiskeyportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampan2k
Import och sedan försäljning via annonssidor, t ex blocket eller ebay. Går enkelt att tjäna några tusenlappar extra i månaden för väldigt lite arbete.

Gillar man inte att sälja varorna själv så går det ju alltid att försöka hitta säljare (någon bra vän som gillar det) som får en stor del av vinsten.

Har också gjort det på några varor och fått ihop en vinst på runt 2000kr nu. Men man kanske skulle försöka sälja varorna i Norge istället? Norrmänn är ju rikare än svenskar vilket kan innebära både högre vinst och lättare att sälja varorna. Någon som vet vad motsvarigheterna till blocket, tradera osv. är i Norge?
Citera
2005-09-26, 18:32
Medlem
Blocket.no?
Citera
2005-10-17, 11:45
Medlem
dagus1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J00r
Blocket.no?

http://www.blocket.se ??
Citera
2005-11-29, 02:00
Medlem
Finns ju massor av lagliga saker att göra för att tjäna lite extra pengar...

1: Sälja iväg saker man inte behöver på t.e.x Tradera.com/blocket.se m.m
2: Ordna liten data firma där man lagar, installerar, uppdaterar m.m om man kan det.
3: Köpa saker från t.e.x ebay och sälja vidare i sverige
Fungerar även bra att köpa div. saker från loppisar, lägga ut annonser i lokal tidningen. Och sen sälja iväg dom på tradera/blocket..

Kom bara på det just nu. Många/alla av sakerna jag nämnde har säkert kommit upp i tråden men men... Hoppas någon får nytta av det jag skrev
Citera
2005-11-29, 17:08
Medlem
jävlaungjävels avatar
Denna tråd är full av lagliga tips, men vad har ni för olagliga då? Jag måste ha ihop 1500 spänn på 14 dagar och börjar känna mig lite stressad nu...
Några tips på vad jag kan ta mig till?
Citera
2005-11-29, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jävlaungjävel
Denna tråd är full av lagliga tips, men vad har ni för olagliga då? Jag måste ha ihop 1500 spänn på 14 dagar och börjar känna mig lite stressad nu...
Några tips på vad jag kan ta mig till?

om du tänker på ordet rån :P mer säger jag inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in