jag vet inte riktigt om jag ska skapa en ny tråd eller skriva här, men det är enklast att skriva här..
Jag funderar lite på att sälja grejer på internet, fast jag menar grejer som är "gratis", alltså inget materiellt. min idé är att sälja guider etc. på Ebay.com så finns det t.e.x en hel del guider till spelet "Runescape", och där får man runt 4 dollar/guide, och där är varje guide ~40 sidor... jag har klistrat ihop en egen guide (allt taget från andra sidor, givetvis) och tänkte sälja den. problemet är bara att amerikanska ebay kräver pengar för att lägga ut en auktion, och det vill jag verkligen inte... (har inget sätt att betala). och på
www.ebay.se, som är gratis, så finns det ingen marknad för sånt... någon som har lite idéer?
det handlar INTE om ren scam alltså. jag är inte heller intresserad av att blåsa folk på pengar. någon som kan tipsa om lite grejer man kan sälja?
MMORPG-konton osv. är ju en idé, men det kräver en oerhörd tid innan man börjar tjäna pengar - låt oss räkna med 1000 timmar innan du börjar tjäna pengar, och sedan får du in knappt en krona i timmen... att sälja samma typer av guider osv. är ju inget problem, att lägga upp en annons tar inte mer än 5 minuter, och då borde man ju kunna få runt 20:-