2007-02-01, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kappy
ja du, hacka någon stor banks pengasystem så ska du nog kunna casha in lite

Yeah, ska ta och skaffa nån internet för dummies så jag får lite "kött på benen" först bara!
Citera
2007-02-03, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen
Senaste 2 månaderna har jag dragit in ~130k på nätpoker.
Är det inte du som behövde extra bidrag för att ens överleva med egen lägenhet?
Citera
2007-02-03, 15:34
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Är det inte du som behövde extra bidrag för att ens överleva med egen lägenhet?

Jo, kolla lite här

http://www.flashback.org/showthread.php?p=6216177
Citera
2007-02-15, 21:18
Medlem
Valleballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iddqd
Precis det jag tänkte, ungdomar. Sen att det inte är några jättesummor förstår jag ju, men det kan väl inte vara så svårt att kränga några limpor för 35-40 kr/pkt? Eller?
Nej nej nej nej nej, man går nånstans där många ungdomar håller till, i mitt fall blir det busstationen. Sen glider man runt en stund rökandes på en sigg och efter en stund har man ett släp av småskitar bakom sig, om man drar bra historier som "det här är mitt sista paket" och sånt kan man sen sälja enstaka sigg, jag gjorde det och lyckades kränga för 5kr/st . Den enstaka siggen tar alla i ett gäng varsitt bloss på oftast, och nästan alltid vill de köpa en till 5kr är ju inget . när man sen är ointressant går man till nästa gäng . ska man vara overkill kan man ju också ta låt säga... 50öre/bloss, det kan funka också
Citera
2007-02-16, 02:58
Medlem
Swe__rockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip_west
såg en kille på 5an som sålde allt han ägde och satsade på svart i roulett. kanske är något för alla med pengar över... (48% chans att man vinner)

är det inte bättre å satsa på rött med 52% då
Citera
2007-02-16, 03:32
Medlem
locosoks avatar
tja, inte helt lagligt men vafan. leta kvitton som inte är alltför gammla (högst en vecka, men det varierar) gå till butiken där varorna är köpta och plocka på dig dessa varor (bara de utan någon sorts larm) du snor helt enkelt varor du har kvitto på. gå tillbaka ett skift senare och "lämmna tillbaka" varorna och få pengarna tillbaka. kmr någon vakt och kontrollerar dig så kan du dessutom visa upp kvitto på varorna i din väska frågar dom varför du har med dig dom nu så kan du bara säga att du ska återlämmna dom. inte idiotsäkert men funkar för normala människor :P
Citera
2007-02-16, 06:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swe__rocker
är det inte bättre å satsa på rött med 52% då
Näe jag vet 100% chans att vinna 10.000 på rött & hör och häpnad 9000 på svart.Nu är det ju helt omöjligt att jag förlorar mina stålars
Detta har jag gjort och blev utkastad ifrån monte carlo, enda var att jag sedan spelade bort allt på lotto
Citera
2007-02-17, 14:38
Medlem
US&As avatar
Skulle behöva ett jobb men pallar inte stå vid en disk och sälja burgare
Någon som har något tips, lagligt eller ej?
Citera
2007-02-17, 16:56
Medlem
Swe__rockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slackarn
Näe jag vet 100% chans att vinna 10.000 på rött & hör och häpnad 9000 på svart.Nu är det ju helt omöjligt att jag förlorar mina stålars
Detta har jag gjort och blev utkastad ifrån monte carlo, enda var att jag sedan spelade bort allt på lotto

haha berätta
Citera
2007-02-18, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valleball
Nej nej nej nej nej, man går nånstans där många ungdomar håller till, i mitt fall blir det busstationen. Sen glider man runt en stund rökandes på en sigg och efter en stund har man ett släp av småskitar bakom sig, om man drar bra historier som "det här är mitt sista paket" och sånt kan man sen sälja enstaka sigg, jag gjorde det och lyckades kränga för 5kr/st . Den enstaka siggen tar alla i ett gäng varsitt bloss på oftast, och nästan alltid vill de köpa en till 5kr är ju inget . när man sen är ointressant går man till nästa gäng . ska man vara overkill kan man ju också ta låt säga... 50öre/bloss, det kan funka också

CIGG CIGG INTE SIGG CIGG CIGG.. Vilken affärsidé mannen!!! kanske ska börja samla pantburkar på stan också?
Citera
2007-02-18, 21:43
Medlem
nazipoliss avatar
läst igenom denna tråden nu och det är många ideér som är helt idiotiska!
råna folk, sno från kassan på McD, låta folk få ta ett bloss på enns cigg för 50öre... lägg av nu!

Är man bra på poker så är detta ett alternativ, vet en kompis som enbart försörjer sig på detta, bostad m.m.

För oss andra så är detta nog inget alternativ.
Vi bör därför kolla runt på andra saker som ger bra och säker avkastning!
1. Akelius Invest, banker utomlands med bra avkastning http://www.akeliusinvest.com/index.htm
2. https://www.aktiedirekt.se/
3. http://www.avanza.se/aza/home/home.jsp
4. Utlandsjobb! för er arbetslösa som vill tjäna pengar snabbt och enkellt http://platsbanken.ams.se/utland/
5. leta upp bra internetsidor och importera grejer så som klockor, kläder och knivar, sälj detta sedan på tradera eller blocket, pengar skattefritt
6. som någon nämnde i tråden tidigare... sälja röven sin billigt
Citera
2007-02-21, 14:22
Medlem
Apelsinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen
Senaste 2 månaderna har jag dragit in ~130k på nätpoker.

Hmm det där vart fel, ska vara 30k! Kan scanna in insättningar från min konto-översikt om ni vill!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in