Och där läste jag ut tråden *skrattar tyst*
Aja jag skulle vilja ha en lista på samtliga "ta emot email-få nåt öre"- SIDOR
ja dvs man tar emot ett mail, klickar på deras reklam och får till exempel 25-50 öre!
Jag har hittat en än så länge, som jag kört lite halvseriöst med, precis fått ut mina första 200 kronor, men kan då säga att det inte tog några dagar utan vi pratar längre tider.. Dock så blev jag för oseriös ett tag och sket i att klicka på mailen.. Hur som helst! Ni som har sånna sidor på huvudet skriv gjärna ner dem, och nej jag bryr mig inte om ni skickar ere "länkar" satt ni får 5 öre elr vad det är när jag trycker, då det inte drabbar mig!!
En annan fråga!
: Finns 2 "Ta emot reklam via sms" -SIDOR som jag reggat mig på, dessa har inte startat upp ännu och lär inte starta upp alls har jag en känsla av. Hur som helst finns det fler än 2 stycken?
www.reklamsms.se
www.mobilmarknad.se
det är dessa jag reggat mig på! iaff,
Den seriösa "email-sidan" kan jag skicka till er via pm, folk verkar bli tjuriga av att man skickar sin egna länk!..
Allt för mig, tack för ett roligt läsande
//wotoo