2009-01-07, 17:00
  #673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krimm
Hur mycket har du tjänat hittils då?


Jag har tjänat 25$ och det är på 3 dagar utan att knappt marknadsföra mig alls. Jag har precis börjat med Google Adwords och kommer genom de annonserna tjäna mycket, mycket mer.
Citera
2009-01-07, 17:29
  #674
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Jag har tjänat 25$ och det är på 3 dagar utan att knappt marknadsföra mig alls. Jag har precis börjat med Google Adwords och kommer genom de annonserna tjäna mycket, mycket mer.

Har du fått ut pengarna då? Det är ju det som är grejen..... Att du har pengar på deras site betyder ju inte att det INTE är en scam....
Citera
2009-01-07, 17:43
  #675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuffe
Har du fått ut pengarna då? Det är ju det som är grejen..... Att du har pengar på deras site betyder ju inte att det INTE är en scam....

Jag får inte pengarna förens slutet av månaden. För sista gången det är ingen scam, sök bara på youtube, på "GDI" och du kommer se hur mycket pengar folk tjänar och att de har fått dem.
Citera
2009-01-08, 15:23
  #676
Medlem
wotoos avatar
Pust o flås

Och där läste jag ut tråden *skrattar tyst*

Aja jag skulle vilja ha en lista på samtliga "ta emot email-få nåt öre"- SIDOR
ja dvs man tar emot ett mail, klickar på deras reklam och får till exempel 25-50 öre!

Jag har hittat en än så länge, som jag kört lite halvseriöst med, precis fått ut mina första 200 kronor, men kan då säga att det inte tog några dagar utan vi pratar längre tider.. Dock så blev jag för oseriös ett tag och sket i att klicka på mailen.. Hur som helst! Ni som har sånna sidor på huvudet skriv gjärna ner dem, och nej jag bryr mig inte om ni skickar ere "länkar" satt ni får 5 öre elr vad det är när jag trycker, då det inte drabbar mig!!


En annan fråga!

: Finns 2 "Ta emot reklam via sms" -SIDOR som jag reggat mig på, dessa har inte startat upp ännu och lär inte starta upp alls har jag en känsla av. Hur som helst finns det fler än 2 stycken?
www.reklamsms.se
www.mobilmarknad.se

det är dessa jag reggat mig på! iaff,

Den seriösa "email-sidan" kan jag skicka till er via pm, folk verkar bli tjuriga av att man skickar sin egna länk!..

Allt för mig, tack för ett roligt läsande

//wotoo
Citera
2009-01-10, 05:10
  #677
Medlem
Vill bara säga att ni ska vara försiktiga med att sätta in pengar på okända amerikanska sidor som utlovar er en massa pengar. Gjorde själv misstaget att sätta in pengar på ett par olika sidor en gång i tiden. På hemsidorna som jag hade satt in pengar stod det att mitt kapital hade gått upp en massa. Men när det var dags att ta ut pengarna så blev det tydligen stora problem.

Förlorade som tur var ingen större summa, utan drygt ca 900 kr eller så. Känns ju dock fortfarande surt, då man gick in med pengar för att hoppas tjäna lite, inte för att bli av med pengar

Nåväl: Var försiktiga! Låter det för bra för att vara sant?... Då är det tyvärr oftast det.
Citera
2009-01-11, 17:49
  #678
Medlem
wotoos avatar
-.-

Är det ingen som har några bra email sidor man kan lita på, eller sms sidor?
Citera
2009-01-11, 20:45
  #679
Medlem
sasos avatar
1. Köp 10 silvertackor här:
http://libertysilver.se/10pack1ozsilvertackor-p-105.html
2. Sälj 200kr/st> här:
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=silvertacka&search_category=-1&x=0&y=0

Lycka till
Citera
2009-01-11, 22:54
  #680
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
1. Köp 10 silvertackor här:
http://libertysilver.se/10pack1ozsilvertackor-p-105.html
2. Sälj 200kr/st> här:
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=silvertacka&search_category=-1&x=0&y=0

Lycka till

Ja då tjänar man cirka 20kr..
Citera
2009-01-12, 19:25
  #681
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
1. Köp 10 silvertackor här:
http://libertysilver.se/10pack1ozsilvertackor-p-105.html
2. Sälj 200kr/st> här:
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=silvertacka&search_category=-1&x=0&y=0

Lycka till

För lite pengar för o göra det, men visst det är ett sätt o tjäna nån krona på
Citera
2009-01-12, 19:42
  #682
Medlem
skogsbärets avatar
Jag har ett scamtips mot bokklubbar som ni kan använda selektivt för att få lite rabatt, dock är det moraliskt fel så jag uppmanar er verkligen inte att göra det!

Bonniers bokklubbar skickar ut sina böcker som PPD (Påse På Dörr) så om ni bor i en lägenhet måste Posten dela ut boken oavsett om den inte går ner i brevinkastet eller ej. Antingen lägger brevbäraren boken vid dörren eller hänger den i en påse på ditt dörrhandtag. Nu kan vem som helst stjäla din bok. Så det är helt enkelt bara att ringa till bokklubben och säga att du aldrig har fått någon bok, då måste dom skicka en ny eller återbetala dina pengar. Sälj böckerna på blocket och du har gjort en liten förtjänst förhoppningsvis, eller ge bort en i present!
Citera
2009-01-12, 20:28
  #683
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Ja då tjänar man cirka 20kr..

Idiot...

http://www.tradera.com/SILVERTACKA-1-OZ-31-1-gram-999-SUISSE-FIN-SILVER--auktion_80270950
__________________
Senast redigerad av saso 2009-01-12 kl. 20:52.
Citera
2009-01-13, 03:25
  #684
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
1. Köp 10 silvertackor här:
http://libertysilver.se/10pack1ozsilvertackor-p-105.html
2. Sälj 200kr/st> här:
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=silvertacka&search_category=-1&x=0&y=0

Lycka till

Dock äter Tradera upp en del av förtjänsten och Payson (vilket är vanligt på tradera) vill även de ha sin del av kakan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in